Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

miksi sisällöntuotta paranisi sponssin vaihdon myötä? onko vaihdoksen takana jotain dramatiikaa?

Siis onko kyse jostain sponssisetistä? Luulin että on normaalia yksityisen elinkeinonharjoittajan kaluston vaihto.

Nikonin paras on siis D3X. 24,5 miltsii kennossa, muutoin sama mitä D3.

Sisällöntuotossa tulee juttuja, jotka eivät olleet mahdollisia aikaisemmin, nyt Fastin kanssa on mahdollista. En vielä voi paljastaa, mutta kevään aikana tulee ja se on 100% varma, että kaikki ovat ihan vitun tyytyväisiä siitä mitä tulee.

TML, mitä meinaat? Kaluston vaihto on ihan vain kaluston uusimista, mistään sponsoroinnista ei ole kyse. Nikonia tai Canonia paskanvertaa kiinnosta tämmöinen kuvaaja.

TML, mitä meinaat? Kaluston vaihto on ihan vain kaluston uusimista, mistään sponsoroinnista ei ole kyse. Nikonia tai Canonia paskanvertaa kiinnosta tämmöinen kuvaaja.

TML varmaan käsitti Samon kyssästä niin, että kalustonvaihto liittyi tohon sponssisettiin ja sisällöntuottoon. Maybe.

TML varmaan käsitti Samon kyssästä niin, että kalustonvaihto liittyi tohon sponssisettiin ja sisällöntuottoon. Maybe.
Juu, ei ole mitään tekemistä kalustonvaihdolla tämän sisällöntuoton jutun kanssa. Tai on siis eri tavalla siten, että taas tulee parempaa settiä kun laatu kamerassa paranee. Pistän myös tulille Cintiqin 21 tuumaisen piirtonäytön kuvien nysväämiseen.

Vaikuttiko tähän sponssihommaan mitenkään se että Hulksteri on taas kisaamassa tänä vuonna?
Ei vaikuttanut.

Joo, menin siis ketjun tekstien perusteella, eli ei mitään käryä mistä sisällöntuotosta on kyse. Nyt tosin googlailin ja löysinkin aiemman viittauksen, eli meni ohi pari viestiä peräti edellisellä sivulla vaikka melkein kaikki tulee tässä seurattua.

Vai että sellainen vaihto. Kyllä ainakin itse näen miten sisällöntuotto tuosta muuttuisi, varmaan ihan bueno liike. Tulisko nyt enemmän infoa Bullinkin etenemisestä, ja vaikka siinä ohessa Jutan... tms.

En vielä voi paljastaa, mutta kevään aikana tulee ja se on 100% varma, että kaikki ovat ihan vitun tyytyväisiä siitä mitä tulee.

Lyödäänkö muuten vetoa tuosta tyytyväisyydestä? Mitä 2003 vuodesta olen tätä lueskellut niin kertaakaan ei mikään uusi ole mennyt läpi ilman kitinää. Vai muistanko väärin?

Lyödäänkö muuten vetoa tuosta tyytyväisyydestä? Mitä 2003 vuodesta olen tätä lueskellut niin kertaakaan ei mikään uusi ole mennyt läpi ilman kitinää. Vai muistanko väärin?
No joo, aina joku kitisee, mutta on asioita, joista on paha kitistä. Niistä nyt vain ei oikein voi kitistä.

Kyl me toi tehdään varmasti! Hitto siitä tulee hauska. Täytyy soitella Mike sulle, pidetään palaveri!! Kohta muuten alkaa Miken kanssa uudet projektit! Niitä odotan innolla!

Joko fakeyölinjaa on toteuttamista vaille valmis?? :D
Team'MM matskua on aina niin mukava seurata :)

Nikonin paras on siis D3X. 24,5 miltsii kennossa, muutoin sama mitä D3.

Pitää oikaista, ettei se ihan noin ole.
Runko ulkoisilta mitoilta on sama, kuten namiskat ja toiminnot.
Kuvalaadussa herkkyyksiä ei voi D3(saati D3s) tasolle, mutta sävydynamiikka onkin sitten huomattavasti parempi D3X:ssä.

D3X on enempi studiokamera, kuin allrounder.
D3(s) on sitten enempi allrounder 12mpix FF-kennolla ja nopealla sarjatulella.
Laajakulmissa Nikkorit pyyhkii L-sarjalaisilla pöytää mennen tullen.
Telepuolella homma tasoittuu ja molemmilla on jotain sellaista tarjottavaa, mitä toisella ei ole.

Itsellä D3 on ollut pisinaikainen kamera, mitä digirunoissa on omistuksessa ollut.
Ei vaan ole ollut tarvetta vaihtaa :D

Näetkö kuka on ollut minäkin kuukautena eniten kirjautuneena pakkikselle?

Edit. Näetkö esim. montako tuntia minä olen elämästäni tuhlannut pakkiksella istumiseen?

Back
Ylös Bottom