Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TML, mitä meinaat? Kaluston vaihto on ihan vain kaluston uusimista, mistään sponsoroinnista ei ole kyse. Nikonia tai Canonia paskanvertaa kiinnosta tämmöinen kuvaaja.
Juu, ei ole mitään tekemistä kalustonvaihdolla tämän sisällöntuoton jutun kanssa. Tai on siis eri tavalla siten, että taas tulee parempaa settiä kun laatu kamerassa paranee. Pistän myös tulille Cintiqin 21 tuumaisen piirtonäytön kuvien nysväämiseen.TML varmaan käsitti Samon kyssästä niin, että kalustonvaihto liittyi tohon sponssisettiin ja sisällöntuottoon. Maybe.
Ei vaikuttanut.Vaikuttiko tähän sponssihommaan mitenkään se että Hulksteri on taas kisaamassa tänä vuonna?
En vielä voi paljastaa, mutta kevään aikana tulee ja se on 100% varma, että kaikki ovat ihan vitun tyytyväisiä siitä mitä tulee.
No joo, aina joku kitisee, mutta on asioita, joista on paha kitistä. Niistä nyt vain ei oikein voi kitistä.Lyödäänkö muuten vetoa tuosta tyytyväisyydestä? Mitä 2003 vuodesta olen tätä lueskellut niin kertaakaan ei mikään uusi ole mennyt läpi ilman kitinää. Vai muistanko väärin?
Tarviikos salamavehkeitten osalta vaihtaa kalustoa kun runko vaihtuu?
Kyl me toi tehdään varmasti! Hitto siitä tulee hauska. Täytyy soitella Mike sulle, pidetään palaveri!! Kohta muuten alkaa Miken kanssa uudet projektit! Niitä odotan innolla!

Nikonin paras on siis D3X. 24,5 miltsii kennossa, muutoin sama mitä D3.
Meidän pitää kelaa vähän mitä siinä olisi. Varmaan meikä on sitten se Sauri ja Nyyssis soittaa ohjelmaan.Joko fakeyölinjaa on toteuttamista vaille valmis?? :D
Team'MM matskua on aina niin mukava seurata![]()
Ei ole tollaista dataa.Näetkö kuka on ollut minäkin kuukautena eniten kirjautuneena pakkikselle?
Edit. Näetkö esim. montako tuntia minä olen elämästäni tuhlannut pakkiksella istumiseen?