Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Mikä on tämänhetkinen mielepiteesi naturaalikehonrakennuksesta verrattuna kehonrakennukseen?
En usko, että naturaalibodausta pahemmin edes on.

Tasasin väliajoin pitää kysästä: Tämän hetkiset 3 MMA ottelijaa joita fanitat?
- Akiyama
- Velasquez
- Cro-Cop

Muutama randomi:
- Pitäisikö Suomen liittyä Natoon, entä erota EU:sta?
- Minkä kokoinen hanska on iso?
- Paras leffa?
- Fanitatko larppaajia?

Muutama randomi:
- Pitäisikö Suomen liittyä Natoon, entä erota EU:sta?
- Minkä kokoinen hanska on iso?
- Paras leffa?
- Fanitatko larppaajia?
- Natoon vain ja Eu:ssa varmaan kandee pysyä toistaiseksi.
- 50cm kireenä
- Tällä hetkellä varmaan Martyrs.
- Fanitan, erikoista lössiä

Miksi jossain threadissa ääkkösten tilalla näkyy numeroita.? puuttuuko mulla joku päivitys?

Edit: esim. Leuanveto thread sivu 25 eka posti.

Mike, minkälainen on sinun päivän ravinto-ohjelma aamusta iltaan? Sanoit ruokailevasi vähä hiilihydraattista ruokavaliota noudattaen, niin kiinnostaisi tietää mitä se pitää sitten sisällään.

Minkä takia aloit aivan heti Helsinkiin muutettuasi puhumaan ylikorostettua stadin slangia ?
Et taida edes tietää mitä stadin slangi on. Ei sit ymmärrä kukaan. Eri asia on hajasanat, mitä tulee viljeltyä siinä missä intissä tarttui idän murre parissa viikossa ja sitten mie ja sie jne tuli äkkiä itellekin.

Joten mitä on ylikorostettu stadin slangi?

Minkä takia aloit aivan heti Helsinkiin muutettuasi puhumaan ylikorostettua stadin slangia ?

Tuli Miken kanssa lätistyä välillä Kalevankadun kaupalla jolloin ilmeisesti oli jo jonkun aikaa Helsingissä asumista takana. Tuolloin huomasi puheesta että Tampereen suunnalta on mies muuttanut. Eiköhän toi puhe nyttenkin putoa kategoriaan normaali puhekieli.

Se tarttuu. Kuten sanottu stadin slangia puhuu enää tosi pieni porukka, vanha koulukunta ja sekin vaan vähän. Puhekielen muutamilla sanoilla ei ole mitään tekemistä stadin slangin kanssa. Bonjaatsä mitä mä bamlaan?

ps. en ole stadilainen, olen hesalainen.

Back
Ylös Bottom