Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Meillä koiranpentu pienenä leikki ja väijyi omaa peilikuvaansa ja koitti ns. kiertää peilin taakse etsimään toista koiraa jne. Piti teipata sanomalehdet peilien eteen vähäksi aikaa ettei stressannu. Nopeasti kuitenkin oppi sitten olemaan välittämättä peilikuvistaa, jotenkin kyllä tuntuu että se jotenkin tajuaisi olevansa siinä itse eikä siksi välitä. Tiedä sitten...

Niin kai...
...jotenkin vaan aattelin, kun ei se peilikuva haise miltään niin tajuaisi siitä ettei ole oikea. Tai haisee omalta itseltään...

http://yle.fi/uutiset/teksti/tiede_...t_yhta_alykkaita_kuin_pikkulapset_916194.html

Kommenteissa: "Useimpien koirien olen huomannut ymmärtävän peilin - ne osaavat seurata ympäristönsä tapahtumia peilin kautta tietäen kuitenkin tapahtumien tapahtuvan ympärillään, ei peilissä."

Tuo on totta ainakin oman koiramme kohdalla, osaa tarkkailla peilin kautta...

Suomi24 suosituimmat :D
s24.webp

No nyt osais kuvaa oikeesti semmoisen. Mut ei tule onnistumaan, ellei joku maksa mulle homona sen kuvaamisesta ja hoida myynnit ja kustannukset ite. Meikä ottais semmoisesta vitusti rahaa.
Ykköspainoshan tais mennä aika lailla kuumille kiville. Eikö silti ollut tarpeeks rahakasta vaivaan nähden?

Ykköspainoshan tais mennä aika lailla kuumille kiville. Eikö silti ollut tarpeeks rahakasta vaivaan nähden?

Se jouduttiin vetämään pois sattuneesta syystä. 140kpl on maailmalla.

Niin ja äsken:

Kadulla naiselta kuultua. "It looks so gay when a guy like you is walking with poodles"

Ehkä "semisti" urpo kysymys mutta mitä enemmän tätä kelailin niin sitä vaikeemmaks tuli. :D Eli jos sä menisit nyt kuvaan vaikka Cutleria niin kumpi siinä maksais kummalle? :D Kun toisaalta näyttäs sun portfoliossa kovalta Jayn kuvat että siinä mielessä ymmärtäisin jos se vaatis sulta jotain (ja kun toi posettelu on sille kuiteskin duuni). Mutta toisaalta kun sä oot kuvaaja ja teet siistejä kuvia niin kyllä sun siitä korvaus pitäis saada. Oon valvonu jotain 3 yötä tän takia. :(

Ehkä "semisti" urpo kysymys mutta mitä enemmän tätä kelailin niin sitä vaikeemmaks tuli. :D Eli jos sä menisit nyt kuvaan vaikka Cutleria niin kumpi siinä maksais kummalle? :D Kun toisaalta näyttäs sun portfoliossa kovalta Jayn kuvat että siinä mielessä ymmärtäisin jos se vaatis sulta jotain (ja kun toi posettelu on sille kuiteskin duuni). Mutta toisaalta kun sä oot kuvaaja ja teet siistejä kuvia niin kyllä sun siitä korvaus pitäis saada. Oon valvonu jotain 3 yötä tän takia. :(
Maksaisin Jaylle ja ottaisin sitten rahat pois kun myisin kuvat Norjaan, Ruotsiin ja Suomeen. Tekisin jotain semmoista, että jenkkilehdetkin haluais ostaa ne kuvat. Nyt kun valitettavasti jenkeissä ukot on 99% mustavalkoisissa salikuvissa, olis kiva nähdä näitä monstereita erilaisissa kuvissa edes joskus. Enkä tarkoita mitään pelleilyä, vaan jotain vitun siistiä.

Olisiko tällaisen riskin ottaminen liian suuri yrityksellesi, vai minkä takia et ole vielä tehnyt niin? Luulisi tuohon hommaan tarvittavien hillojen jo löytyvän suomen markkinoilta. Kalliiksihan tuollainen reissu tulisi, mutta ei varmasti tekis susta yhtään köyhempää onnistuessaan.

Noiden vehkeiden kanssa lentäminen on saatanasta. Pitäis vuokraa sieltä kamat jne jne jne. Ja sit pitäis olla joku kontakti, joka skouttaa paikat, hommaa luvat jne. Ideat ja paikat pitäis olla niin vimosen päälle viritetty, että tulisi tosiaankin aika kallis keikka kun salille ei kiinnostaisi mennä pätkääkään kuvaamaan.

En ole kerennyt pahemmin matkustelemaan kun Pakkista on tullut kasvateltua intensiivisesti 8 vuotta, olen vähän neuroottinen tämän kanssa, siksi kai tää onkin näin iso.

Tosta tuli mieleen, että mikä Pakkotoistossa on sellasta, että se pitää Suomessa? En sen tarkemmin tiedä mutta netinhän saa nykyään pystyyn kaikkialla muualla paitti lentokoneessa. Se on sit tietysti eriasia jos ei ole niin reissaavaa luonnetta. Ite jos omistaisin Pakkiksen niin olisin Suomessa ehkä jouluna ja juhannuksena. :)

Tosta tuli mieleen, että mikä Pakkotoistossa on sellasta, että se pitää Suomessa? En sen tarkemmin tiedä mutta netinhän saa nykyään pystyyn kaikkialla muualla paitti lentokoneessa. Se on sit tietysti eriasia jos ei ole niin reissaavaa luonnetta. Ite jos omistaisin Pakkiksen niin olisin Suomessa ehkä jouluna ja juhannuksena. :)

Taitaapi Miken liikevaihdosta tulla iso osa valokuvauksesta, ei tämän foorumin pyörittämisestä, jos en täysi väärässä ole.

Back
Ylös Bottom