Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Itsekin olen pari noita American Apparelin t-paitoja ostanut. Erittäin laadukkaita ovat ja hyvin istuvia, mitä nyt vähän turhan pitkiä.

Jenkeistä tilattuna noita rahteja yleensä tulee jonkin verran, ei ole paha hinta suhteessa noihin edullisiin paitoihin. Veroja ei ainakaan itselle ole ikinä tullut maksettavaksi.

Jossakin olen kuullut väittämän että yli 35v ei enää saa kutsuja. Ainoastaan jos joku erikoiskoulutus on kyseessä niin silloin voi tulla kutsu. Itseasiassa eräs aseseppä joka oli puolustusvoimien palkoilla väitti näin.

Hyvä, sitäpaitsi ne leikkeli mun polven armeijassa, joten voi olla etteivät sen takia edes halua mua sinne uudestaan =)

Mike, kertsuun vaan... mä katson pystynkö paikkaamaan sut kuvaraportoinnissa..

American Apparel tekee järkyttävän paljon erimallisia ja laadukkaita paitoja ja paidat ovat todella slim-fit jopa tälläisen luurangon kuin itseni päällä.
Kannattaa tsekata.
American Apparelilta taitaa löytyä myös syvimmät v-aukot jos moista halajaa.

Kiitos, pistetääs saman tien googleen :)

Vähän menee ohi aiheen edelleen mutta nuo AA:n paidat on vähän pidempiä mitä pidän todellakin plussana koska omat farkut eivät ole navan korkeudella. Ei tosiaan ole helppo kauppa selata tuo AA mutta makeita paitoja löytyy blankkona ainakin joihin sitten voi keksiä jotain kivaa painattamista itse.
Jenkeistä tilattaessa tulee rahdit + verot päälle ( jos jää tulliin )

Kiitos tosiaan kuvista!

Tarkennetaanpa nyt vielä tännekkin, että jos olen joskus maininnut jonkun kuvan kohdalla täällä, että "mä oisin ehkä kyllä tehny ton silleen ja silleen..." niin paskapuhetta. Oli aika avartavaa seurailla tuota kuvaushässäkkä kun oma mielikuvitus lyö täyden stopin heti kun alkaa ilmestymään salamaa ja härpätintä auton takakontista. Kynsikkäitä unohtamatta. Eikä ollut tosiaan edes mikään kummoinen case.

Jännästi niitä kuvausideoita on kyllä tosiaan tasan niin kauan kunnes niitä oikeasti pääsee toteuttamaan, ja loputkin ideat karisee kun hahmottaa realiteetit mitä ylipäätään voi tehdä.

Mutta kaiken kaikkiaan hauskaa oli ja kuvasta tuli hieno. Joten uskallanpa suositella muillekkin jotka kuvaajaa tarvitsee.

Mä käyn ostaan itselleni Kiovan Dynamon paidan.
Onpahan vastinetta, kun kaikilla on jotain hiton Liverpoolin yms. futispaitoja =)

24865_394005162240_670657240_3643624_5730820_n.jpg

Senkin Sika..:D

Monta kertaa oon ajatellu tehdä tuon saman, kun oon auton heittänyt parkkiin tuonne Kamppiin...
..Vittu, kun en mahu/en taivu tohon vekottimeen...Saatana..:itku: On kai pakko seuraavalla kerralla, yrittää uudestaan.

Back
Ylös Bottom