Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vitun hyvä hiiri. Kevyt liikutella. Scrollaaminen noin 400 kertaa parempaa kuin muissa. Ihan kevyellä otteella saa rennosti selattua nettiä sun muuta. Wacomilla teen sitten kuvat. Scrollaaminen on siis vain sviippaus, jolloin sivu menee pehmeesti rullaten kuten esim iPhonessa scrollaaminen.

Tiedätte varmaan mitä perinteinen scrollaaminen on hiirellä. Rap rap rap rap rap rap rap forevah. Tällä kerta sviippaus, niin nätisti menee joka suuntaan eikä pidä mitään ääntä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Sä olet Mike persoonana ilmeisesti niin helvetin ristiriitainen, että tästä haastattelustakin on noussut niin iso haloo. Tuntuu siltä, että osa porukasta ymmärtää tahallaan sut väärin, että voisi alkaa avautumaan.

Ei se Mikestä ole kiinni. Kaikki mikä Pakkotoistossa vituttaa, jonkun urpon jutut vai vain oma penkkimaksimin surkeus henkilöityy siihen jamppaan joka oman nimensä on tuonut julki. Ja sehän on sitten mister Siren. Sitten on pakko mennä anonyyminä heittämään paskaa suomi24:lle. Netissä ilman nimeä on niin helppo olla kova jätkä, ei tarvi vastata mistään mitä huutelee.

On muuten jo ihan luonnonlakien vastaista, ettei kukaan ole tullut 9 vuoden aikana sanomaan päin naamaa mitään negatiivista. Olis se nyt jo aika todennäköistä, että joku noista koviksista olis tullut avautumaan, mutta ei, piilossa ovat ja lujaa. Mut joo, livenä olen tavannut niin maan helvetisti Pakkislaisia ja eipä kukaan ole kusipääksi leimannut vielä. Netissä pitää olla vähän enemmän särmää toki.

Tätä tilannettahan voi verrata liikenteeseen. Kuinka monelle on näytetty keskaria tai koitettu kiilata motarilla? Entäs sitten ruokakaupassa naamatusten? Siinä on hurja ero kun pitää tehdä jotain ihan omana itsenä. Anonyyminähän meikäkin kirjoittelee, mutta silti pitää koittaa pitää sellainen linja ettei sano mitään minkä takana ei pystyisi seisomaan livenä.

Itse kyllä näyttelen tarpeen mukaan fingeriä liikenteessä jos tarvii ja olen valmis myös pysähtymään jutulle. Mutta mutta, toi mitä netissä Maikkia dissataan niin on kyllä jotenkin saavuttanut aika huvittavat mittasuhteet, huvikseen kävin kattomassa noita suomi24 palstojakin niin ei voi kuin ihmetellä. Kai se on sitten joku vitun perikateus tai joku perkele, ei vaan tajua. Onhan se kyllä että anonyyminä ja varsinkin netissä se pituus kasvaa heti kolme metriä, niinkuin noista vitun urpoista huomaa.

Mikelle tsemppiä saatana.

Meinasin kysyä monta kysymystä mutta olen humalassa joten todennäköisin kadun huomenna kysymiäni joten en kysynyt. joten kysyn vain yhtä kysymystä eli mielipiteesi kuningas alkoholiin.

Meinasin kysyä monta kysymystä mutta olen humalassa joten todennäköisin kadun huomenna kysymiäni joten en kysynyt. joten kysyn vain yhtä kysymystä eli mielipiteesi kuningas alkoholiin.
Siinähän tuo, en juurikaan enää käytä, mutta ei nyt ole kyllä mielikään tehnyt. Onneksi näin, koska jos olisin viinaan menevä, niin olisin kännissä joka päivä, mun duunit kun antaa periksi mennä miten huvittaa milloin vain.

Viimeksi olen tainnut nappasta muutamat siiderit joskus syyskuussa.

Mä niin aina yritän aloittaa tapaamiset Miken kanssa hirveellä dissillä ja valituksella, mutta kun sen Miken näkee kahvikuppi kädessä iloisesti hymyillen jo 100 metrin päähän niin ei siitä ikinä mitään tule. Joskus se vielä jopa laulaa parit riimit niin sittenhän siinä on jo ihan myyty.

Haastattelusta, Mike kyllä vastaili helkutin rauhallisesti ja hyvin niinkin tyhmiin kysymyksiin. Muuten haastattelijat olivat täysin väärä valinta, eikä taustatyötä oltu steroideista tehty lainkaan. Kysyn vain mikä oli koko pointti tuossa haastiksessa?

Mutta oli Mikellä kieltämättä semmoinen kikkeliskokkelismitäsläksit-asenne päällä.

Kysytäänpä nyt samalla kertaa tämmöistä: postailetko joskus kieli poskessa raflaavia viestejä, pelkästään sen takia, että herättäisit ihmisissä tunteita ja jäisit näin mieleen? Vähän sellaisena markkinointikikkana. Itselleni sinusta on jäänyt varsin vittumaisen ja ylimielisen miehen kuva, vaikka en ole koskaan livenä nähnytkään.

Mutta oli Mikellä kieltämättä semmoinen kikkeliskokkelismitäsläksit-asenne päällä.

Kysytäänpä nyt samalla kertaa tämmöistä: postailetko joskus kieli poskessa raflaavia viestejä, pelkästään sen takia, että herättäisit ihmisissä tunteita ja jäisit näin mieleen? Vähän sellaisena markkinointikikkana. Itselleni sinusta on jäänyt varsin vittumaisen ja ylimielisen miehen kuva, vaikka en ole koskaan livenä nähnytkään.
Ei tommoisia horkkajuttuja voi kovin tosissaan alkaa radiossa selostamaan, varsinkaan omaa käyttöä. Kieli poskessa siellä oltiin. Mut ihan sama se loppupeleissä on, mitä tuommoisessa haastiksessa selostaa, paskaan se menee kuitenkin. Jos en olisi sanonut mitään, niin siitäkin olis itketty. Jos en olis mennyt laisinkaan, niin olis valitettu kun miksen mennyt.

Ja joo, heittelen toki räväkkää juttua netissä, kuten nähty, hyvin on toiminut Pakkotoiston osalta. Parempi ylimielinen ja vittumainen kuva kun ei mitään kuvaa.

Olet nyt ollut aika moneen otteeseen mediassa haastaeltava liittyen dopingiin ja steroideihin, eikö tässä ole sellainen vaara, että leimaudut yleisön silmissä jonkinlaiseksi "dopingtohtoriksi" tai roinaajien keulakuvaksi. Vaikka näin ei todellisuudessa tietenkään ole, ainakin itse näkisin tämmöisessä yksipuolisessa julkisuudessa omat vaaransa.

Kuuntelin itekin just tuon haastiksen ja hyvää settiähän se oli! Vastaukset oli fiksuja joten eiköhän suuren yleisönkin mielikuva hitaasta ja aivottomasta bodarista aika äkkiä karise. :thumbs:

Ainahan joku kuuntelee noita kyrpä ottassa vaikka mitä tekisi.

Kuuntelin itekin just tuon haastiksen ja hyvää settiähän se oli! Vastaukset oli fiksuja joten eiköhän suuren yleisönkin mielikuva hitaasta ja aivottomasta bodarista aika äkkiä karise. :thumbs:

Ainahan joku kuuntelee noita kyrpä ottassa vaikka mitä tekisi.

No ei kyl karise. Se kuva on ja pysyy. Bodarit on hitaita ja aivottomia.

Mitäs tykkäät Mike omasta äänestäsi? Itsellä kanssa vähän tollanen käheän oloinen soundi joka toisinaan vituttaa. Varsinkin jos on yhtään flunssaa.

tuleeko suomi slovakia maaliveikkausta?

Back
Ylös Bottom