Miten vitussa sun handus kestää tota hiirtä :D? Siisti setup kyllä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sä olet Mike persoonana ilmeisesti niin helvetin ristiriitainen, että tästä haastattelustakin on noussut niin iso haloo. Tuntuu siltä, että osa porukasta ymmärtää tahallaan sut väärin, että voisi alkaa avautumaan.
Siinähän tuo, en juurikaan enää käytä, mutta ei nyt ole kyllä mielikään tehnyt. Onneksi näin, koska jos olisin viinaan menevä, niin olisin kännissä joka päivä, mun duunit kun antaa periksi mennä miten huvittaa milloin vain.Meinasin kysyä monta kysymystä mutta olen humalassa joten todennäköisin kadun huomenna kysymiäni joten en kysynyt. joten kysyn vain yhtä kysymystä eli mielipiteesi kuningas alkoholiin.
Kysyn vain mikä oli koko pointti tuossa haastiksessa?
Ei tommoisia horkkajuttuja voi kovin tosissaan alkaa radiossa selostamaan, varsinkaan omaa käyttöä. Kieli poskessa siellä oltiin. Mut ihan sama se loppupeleissä on, mitä tuommoisessa haastiksessa selostaa, paskaan se menee kuitenkin. Jos en olisi sanonut mitään, niin siitäkin olis itketty. Jos en olis mennyt laisinkaan, niin olis valitettu kun miksen mennyt.Mutta oli Mikellä kieltämättä semmoinen kikkeliskokkelismitäsläksit-asenne päällä.
Kysytäänpä nyt samalla kertaa tämmöistä: postailetko joskus kieli poskessa raflaavia viestejä, pelkästään sen takia, että herättäisit ihmisissä tunteita ja jäisit näin mieleen? Vähän sellaisena markkinointikikkana. Itselleni sinusta on jäänyt varsin vittumaisen ja ylimielisen miehen kuva, vaikka en ole koskaan livenä nähnytkään.
Itse kyllä näyttelen tarpeen mukaan fingeriä liikenteessä jos tarvii ja olen valmis myös pysähtymään jutulle
Kuuntelin itekin just tuon haastiksen ja hyvää settiähän se oli! Vastaukset oli fiksuja joten eiköhän suuren yleisönkin mielikuva hitaasta ja aivottomasta bodarista aika äkkiä karise. :thumbs:
Ainahan joku kuuntelee noita kyrpä ottassa vaikka mitä tekisi.