Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Hehaa, Maikki bongattu kämpin edustalta tupakilla ollessaan ja jottei viesti ihan turha olisi niin mitä merkkiä poltat vai onko väliä?

Kampin edustalla varmaan, Kämpin edustalla en ole ollut. Oli palaveria Before the dawnin/Black sun aeonin Saukkosen kanssa. Poltan aina kevyintä mitä löytyy, yleensä ykköstä.

Jees juurikin siellä, menee kirjaimet sekaisin näin riksulaisena, ja taisi kultakurkkukin tulla juuri ovella vastaan.

Ja kommenttiboxi täynnä kateellisten miesten ja vätysten persuskeidaa...

Oli pakko ite tuossa päivällä laittaa positiivinen kommentti tuohon keskusteluun. Oksettaa lukea, mitä suurin osa kommentoi. Jos ei oo mitään asiallista sanottavaa, niin kannattais mun mielestä jättää kommentoimatta.

Koitas laittaa kursori kuvan päälle.
Ei tee kyllä mulla mitään ja aika moni muukin on huomannut, ettei nimeä ole. Millä selaimella tulee nimi? Mut anyways, kuvassa on alunperin mun copyright, se on leikattu pois ja vedetty joku paska java-kikkare, joka ei sitten toimi kaikilla. Ei poista rikkomusta.

Noi kommentit on jotain niin säälittävää, ei voi tajuta ihmisten typeryyttä.

Ei tee kyllä mulla mitään ja aika moni muukin on huomannut, ettei nimeä ole. Millä selaimella tulee nimi? Mut anyways, kuvassa on alunperin mun copyright, se on leikattu pois ja vedetty joku paska java-kikkare, joka ei sitten toimi kaikilla. Ei poista rikkomusta.

Mulla tulee explorerilla.

No johan on mokkula. Ei ole tainnut kukaan nähdä kun kommenteissa ei ole vielä haukuttu noita meikän kuvia kun siellä niitä mörköjä on.

Onhan toi nyt törkeää missä tahansa mediatalossa joka tuottaa mitä tahansa sisältöä, että kun alalla kaikki tietää cypyrightsäännöt varmasti, että mitä saa käyttää ja mitä ei (pitäisi ainaki tietää jos sisältöä tuottaa/modailee), niin niitä ei vaan kunnioiteta tippaakaan kun niistä voi hyötyä maksamatta. Kylmästi vaan tekstit veks ja uuteen käyttöön. Siellä joku harjoittelija vetäny vaan ohimenne croppia sopivasti.:D

Voi ny helevetti sentään noita ihmisten kommenteja tuola.. Ei mitään rotia.

Mulla tulee "Jutta Gustavberg (Kuva: Mtv Oy)" kun ottaa kuvan ominaisuudet?, joko se mtv osti kuvan itelleen ? :D

Mulla tulee "Jutta Gustavberg (Kuva: Mtv Oy)" kun ottaa kuvan ominaisuudet?, joko se mtv osti kuvan itelleen ? :D

Väärää kuvaa kokeilit, kokeiles sitä tokaa kuvaa se on ainut Miken ottama kuva ja siin tulee se osoite sitku pistää hiire pääl.

Back
Ylös Bottom