Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kampin edustalla varmaan, Kämpin edustalla en ole ollut. Oli palaveria Before the dawnin/Black sun aeonin Saukkosen kanssa. Poltan aina kevyintä mitä löytyy, yleensä ykköstä.
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1061961?gustafsberg_jutta
Siellähän taitaa olla Miken ottama kuva, liekköhän luvallisesti kopsattu :/
Juu, maikkari maksaa jos ei ilmesty kuvaajan nimeä tai kuvaa poisteta.
Ja kommenttiboxi täynnä kateellisten miesten ja vätysten persuskeidaa...
Ei tee kyllä mulla mitään ja aika moni muukin on huomannut, ettei nimeä ole. Millä selaimella tulee nimi? Mut anyways, kuvassa on alunperin mun copyright, se on leikattu pois ja vedetty joku paska java-kikkare, joka ei sitten toimi kaikilla. Ei poista rikkomusta.Koitas laittaa kursori kuvan päälle.
Ei tee kyllä mulla mitään ja aika moni muukin on huomannut, ettei nimeä ole. Millä selaimella tulee nimi? Mut anyways, kuvassa on alunperin mun copyright, se on leikattu pois ja vedetty joku paska java-kikkare, joka ei sitten toimi kaikilla. Ei poista rikkomusta.
No johan on mokkula. Ei ole tainnut kukaan nähdä kun kommenteissa ei ole vielä haukuttu noita meikän kuvia kun siellä niitä mörköjä on.
Mulla tulee "Jutta Gustavberg (Kuva: Mtv Oy)" kun ottaa kuvan ominaisuudet?, joko se mtv osti kuvan itelleen ? :D