Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Toki uskon että sua vituttaa helpommin toi asia kun sulle auotaan päätä aika paljon. Samaan hengen vetoon on silti sanottava ettei radiossa sanottu juttu ole lähimainkaan niin paha kuin esimerkiksi suomi24:n sua koskevat jutut. Enkä nyt yritä väittää etteikö toi varmasti vituttaisi itseäkin muutaman sekunnin, mutta en mä tollasen takia esimerkiksi ottaisi yhteyttä lakimieheen jne. Mut toisaalta mulle ei julkisesti vittuillakaan (paitsi kavereiden leikkimielinen vittuilu), joten mun kuppini ei ole sen suhteen vielä täynnä.

Ja ei tehdä testiä. Mä olen ajatellut säilyttää jonkin sortin anonymiteetin tällä palstalla, sä sen sijaan olet jollain tasolla julkisuuden henkilö.

Ja ei tehdä testiä. Mä olen ajatellut säilyttää jonkin sortin anonymiteetin tällä palstalla, sä sen sijaan olet jollain tasolla julkisuuden henkilö.
No jos sulle on ylitsepääsemätön ongelma pistää pelkkä nimi, niin miten paha ongelma olisi jos radiossa olis sun nimi mun paikalla?

Mut kuten sanottu, mitä noista, vähän halpamaista läppää, mut olkoon. Mut sitten huolestun jos kaveri oikeasti haluaa jutella mun kanssa ja on vielä kiinnostunut mun heijarista. Mut joskus rapatessa roiskuu, on meikäkin heitellyt netissä jos jonkinmoista juttua enkä kaikesta ylpeä ole. Elämä on. Vähän kyl kutittelis pistää takas, jos jätetään väliin tällä kertaa kuitenkin. Pääsispä radioon aukomaan kanssa päätään, se olis kivaa :D

No jos sulle on ylitsepääsemätön ongelma pistää pelkkä nimi, niin miten paha ongelma olisi jos radiossa olis sun nimi mun paikalla?
Aika huono vertaus. Se nyt ei ole ollenkaan sama asia sillä mä en ole missään vaiheessa halunnutkaan julkisesti puhua radiossa, tai olla ylipäätänsä julkisesti esillä. ;) Mut jees, jätetääs asia tähän kun ei ollut tarkoitus alkaa vääntämään. Ja niin ku itekin sanoit niin rapatessa roiskuu. :D

Kuka sen siellä ylipäätänsä edes möläytti? Jos olis vittumainen, niin pistäis samalla hinnalla takaisin. Etusivulle vain kaverin nimi ja perään "X on kiinnostunut miesten erektioista", ei mee kauaa kun kaverin nimellä tulee ekana hittinä googlessa Pakkiksen uutinen.

http://ylex.yle.fi/radio/juontajat/heikki , toi jätkä sen möläytti, Heikki. Keskustelussa oli myös mukana Bikka, eli yleX tänään juontajat.

Olettais, että statistiikassa näkyis edes jotain näkyis mittareissa kun pakkis mainitaan noissa uutismedioissa, mutta ei kyllä vaikuta mihinkään. Ylen eilinen uutinen toi 34 vierailua. Pelkästään facebookista tulee melkein 10 kertaa enemmän vierailuja ja Suomi24:n kakkapalstakin toimii parempana markkinointikanavana, siellä mainostellaan ahkerasti(apinoiden toimesta) ja tulee kuukausittain vierailuja hyvin, eikä maksa mitään.

Rupeet olemaa julkkis jo valtamediassakin :D

Jahas, menee taas vähän överiksi tämäkin homma. 24.2 meikä sitten radiossa lässyttämässä roinasta. En tiedä koska se ulos tulee, vai liekö suora. Ylex ilmeisesti kannuna. Mikäs siinä, saa aukoa päätään sitten sielläkin.

Laitahan infoa tänne ku tiedät koska tulee ulos. Onko tietoa kenen haastatteluun menet? Aamun?

Vai Tänäänin haastiksee keskipäivää? Ainakii niil on aina keskiviikkoisin vieras :P Sitä vetää justiinsa tää Heikki ja Bikka.

No jos on oikeasti noin skeptinen niin suosittelen jättämään väliin :D jos pelkää noin paljon sitä mikä haastattelun lopputulos on niin eikö olisi turvallisempaa jättää väliin?

Jos tällanen juttu radioon menee, niin tapahtuu historiaa. Meikä avaa ylex kanavan vuosien tauon jälkeen.

Vähän OT, mutta on kyllä niin hanukasta kyseinen steissöni ettei oo tarvinnu paljon kuunnella. Mulle riitti, kun parhaat toimittajat Junes&Rajala häipyivät eetteristä.

Back
Ylös Bottom