Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No jos sulle on ylitsepääsemätön ongelma pistää pelkkä nimi, niin miten paha ongelma olisi jos radiossa olis sun nimi mun paikalla?Ja ei tehdä testiä. Mä olen ajatellut säilyttää jonkin sortin anonymiteetin tällä palstalla, sä sen sijaan olet jollain tasolla julkisuuden henkilö.
Aika huono vertaus. Se nyt ei ole ollenkaan sama asia sillä mä en ole missään vaiheessa halunnutkaan julkisesti puhua radiossa, tai olla ylipäätänsä julkisesti esillä. ;) Mut jees, jätetääs asia tähän kun ei ollut tarkoitus alkaa vääntämään. Ja niin ku itekin sanoit niin rapatessa roiskuu. :DNo jos sulle on ylitsepääsemätön ongelma pistää pelkkä nimi, niin miten paha ongelma olisi jos radiossa olis sun nimi mun paikalla?
Esmes Timo T.A Mikkosta kutsuttiin siviilipalvelusmieheksi ohjelmassa jne jne jne
Kuka sen siellä ylipäätänsä edes möläytti? Jos olis vittumainen, niin pistäis samalla hinnalla takaisin. Etusivulle vain kaverin nimi ja perään "X on kiinnostunut miesten erektioista", ei mee kauaa kun kaverin nimellä tulee ekana hittinä googlessa Pakkiksen uutinen.
Jahas, menee taas vähän överiksi tämäkin homma. 24.2 meikä sitten radiossa lässyttämässä roinasta. En tiedä koska se ulos tulee, vai liekö suora. Ylex ilmeisesti kannuna. Mikäs siinä, saa aukoa päätään sitten sielläkin.
Joo, tuohon ohjelmaan tulee. Onko se suora? Meinaan äänitetty voi olla aika hanurista kun siinä saadaan haastateltava kuulostamaan todelliselta idiootilta jos halutaan.
Laitat iphöönin pöydälle ja sanelimen päälle. Voit sitten itse julkaista alkuperäisen keskustelun jos radiosta tulee vituiksi leikattu.Sviddu, uskaltaisko mennä jos on nauhoitettu? Onhan siinä tendenssiä, että sieltä tulee ulos sitten perseelleen pätkitty juttu.
http://www.youtube.com/watch?v=9N_-zopnwp8