Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Eikös sulla jossain noissa fitnessexpo kuvissa ollut joku lonkerotölkki kädessä vai muistanko mä väärin? :D Onko käynyt mielessä kasvattaa kunnon ruuhkatukkaa kun kerran tykkäät hiuksia laitella?
Kyllä me siellä Tipen kanssa tehtiin duunia kuin hullut ja iltaisin sitten vähän maisteltiin.
Onko Mike sormistaan näppärä? Neulotko pipon viiteen minuuttiin? Häviääkö korttia pelatessa ässät pakasta?
En osaa neuloa, enkä ajatellut opetella.
Onnea kyyhkyläisille:pano: 24:llakin huomioitu uusi suhteesi.:lol2:
Varmaan siellä kaikki huomataan, kyttäävät meitsin tekemisiä aika ahkeraan, hauskaa porukkaa.

Aika hiljaista näyttäis olevan noiden elämässä :D hihih.

Vittu mua vituttaa toi huomihakuinen nappula (Siren) Kiroileekin saatana joka viestissä niin ku joku saatanan teini perkele, värjäilee tukkaansa ja ostelee vaatteita niin ku joku transu. Siinä oikeen metroseksuaali. Kyllä tommosella jätkällä ei pitkää suhdetta tule olemaan koskaan.
Ja sen vitutuksen kyllä huomaa, HAJOO SIIHEN :lol2::lol2::lol2:

Ironian multikliimaksi

Kiroileekin saatana joka viestissä niin ku joku saatanan teini perkele

"Tässä thredissä seurataan Mike Sirenin toimia Pakkotoistolla, etsitään syitä hänen toimilleen sekä analysoidaan häntä ihmisenä." Kyllä repesin kun luin ton lauseen:D

Aika katkeraa porukka taitaa tuolla SUOMI24:lla olevan (hyvää huumoria näin iltaselle..:hyper:). Toki ihmisellä saa olla oma mielipide asiasta, mutta silkkaa katkeruuttahan se on Mikeä vastaan. Niitä vaan vituttaa ku toisella menee hyvin.
Jatka Mike samaan malliin kun tähänkin mennessä!!!!:rock: Onnea uuteen suhteeseen!!

Jos noilla marakateilla olis ikinä ollut naista, niin vois luulla mun käyneen sutaseen kun noin kiukkuisia ovat :D

Mut hei Suomi24 apinat, kuvitelkaa vaikka, että ette te edes tartte naisia, onhan teillä kaksi kättä, vois helpottaa ja varmaan iltaisin helpottaakin siellä peiton alla mun kuvia katsellessa :D

Onhan toi homma aivan perseestä, vaikka jokseenkin huvittavaa. Miken seuranta- ja analysointithread:hyvä:

Kertoo kyllä sen miten tässä elämässä saa paskaa niskaan jos vähän jotain yrittää..ihmiset on aika syvältä.

Ihan pakko kirjottaa... ;)
Eipä ihme, että kateellisia riittää, ja tuon kuvan jälkeen varmaan vielä enemmän... paitsi jollei enää lähde sanaa suusta :D
Johan tässä jopa itselläkin kateuden piikki koskettaa lihaa, onneksi pystyn elämään sen kanssa, ainakin toistaiseksi... :thumbs::D

Ei muuten pysty ymmärtämään noita suomi24-kirjoituksia, ei vaan pysty! En osaa löytää niistä ees huumoria :-o
No ilmeisesti niissä siis edes mainosarvoa...

Back
Ylös Bottom