Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ylhäältä profiili, sieltä edit options ja sitten ihan sivun alalaidasta:

Time Zone

(GMT +2:00)

Automatically detect DST settings

noita suomi 24 kirjoituksia on hemmetin hauska lukea mut siis ei saatana ihmettelen minkälaisia ihmisiä tuolta löytyy noita kirjoittelemasta:jahas:

Olisit ny ollu vilä ilman paitaa, niin olis tullu kuvasta vielä hieman provokatiivisempi Suoli24:n fanien iloksi. Mutta hyvännäkönen mötkö sulla on. Onnea!

Onnea vaan uudesta suhteesta, tuo nainen on parhaimman näköisiä mitä olen nähnyt.

Sun ei mun mielestä kannata kirjotella tonne Suomi24seen mitään, se on bensaa liekkeihin se.
Jätä asiaton arvostelu omaan arvoonsa, ei kannata lähteä mukaan hiekkalaatikolle tai kohta hiekka lentää savipohjaa myöten?

Ihme avautumista tuolla suomi24:lla. Millon tuo miken seuraaminen tuolla on alkanut? Meikästä kuitenkia aika vaikuttavaa että yks mies saa noin paljon huomiota ja keskustelua aikaan! vaik juttujen laatua ei voi kehua. Ihmetyttää vaan että siellä haukutaan kaikki jotka edes kävelee salilta ohi.

Juu team m&m on historiaa...mika ei ollut tarpeeksi dynaaminen mikelle. mike on maailmanluokan pro ja toinen vaan ärrällä duunissa@suomi24
Pitäsköhän noille itkeä vai nauraa. No totta puhuen nuo jutut nauratti:D Kaikkea hyvää vain Mikelle. Syytä kateuteen tosiaan on.:)

Taitaa olla niin, että Mike itse haluaa ruokkia niitä keskusteluja. Tainnut itse aloitaakkin monta ketjua siellä.
No tuskinpa Mike niitä ketjuja on alotellu mutta se on totta että siellä joskus jotkut pakkislaiset alotellu niitä ketjuja ihan omaksi ilokseen ilman mitään sen suurempaa kaunaa Mikeä kohtaan. Tosin se että toi suomi24 nostetaan täälläkin näin korokkeelle vain provosoi ihmisiä.

Win7 esittelyssä aika rauhallista.
Heh, en yhtään ihmettele. Muistan pari vuotta sitten kun vistaa esiteltiin niin rinta rottingilla, sama varmaan nyt ja sitten taas muutaman vuoden päästä Windows 7 SP7 tai jotain on maailman paras kun siinä on spotlight(joka toimii) :D

Mut joo, nyt pitäis koventaa treenejä, ihan Bullille soittelin ja kyselin mitä boosteria kandeis ottaa. Siirrän treenit City gymille aamupäivään noin klo 11-12 ajoille, koska ei noissa aamutreeneissä ole vitunkaan järkeä. Kerkee siis vetämään rahkat alle ainakin ja jaksaa paremmin.

Mentula suositteli palkkariksi UFS R3 ja sen toki otin. Boosteriksi suositteli EAS:n Nitric oxide shittiä, joten kävin sitäkin poistamassa purkillisen.

nitric.png

r3.png

Back
Ylös Bottom