Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Aloit sitte tosissas kuuntelemaan tota Attack Attackia! :D No nyt ei hävetä enää myöntää että onhan tolla ihan vitun kovia biisejä oikeesti.

Oletko muuten tutustunut Steen1:sen uusimpaan levyyn Runoja Kontrollihuoneesta? Mukana muun muassa Pyhimys.

Suosikkini kyseiseltä levyltä, Sananvapauden väärinkäyttäjät feat. Pyhimys, http://www.youtube.com/watch?v=QmJez2cuDFA

Ootko kuunnellu tota levyä kertaakaan? Monet jotka ei diggaa Stenkasta on tykänny tosta lätystä kuitenki :)

Hyvin vatsalihat pilkottaa. Nuortunut olemus rokkaa, sopii kyllä tollanen 85kg paljon paremmin kuin se vanha 100kg :thumbs:

millainen se olo muuten ennen oli? tai siis mitä huomattavaa eroa olet huomannut?
No huomattavasti kevyempi, olo on vain jotenkin skarpimpi. 115+ kg painoon verrattuna todella iso ero.
Haha geijot saa tosta hyvää matskua.
Voin kuvitella miten suoli24 taas räjähtää :D
Ei jätkä tarttee tuollasia akkojen aineita. Sä oot luonnostasi kaunis, siis komee.
Ja aion pysyä sellaisena. Ehkäisevää kato.
Miten huomaa hikoilussa, kun painoa määrä x vähemmän? Kerro samalla tuo x. Veikkaan, että saattaa juuri ja juuri huomata.:D
Ei hikoile laisinkaan niin paljoa, huomattava ero.

Ens kuussa 35v, eikä vielä vituta juurikaan. Mieli on 20v. Aamukuva täydessä latingissa. Nyt Stockalle ostamaan Shiseidon kasvovettä.

katso liitettä 54383

katso liitettä 54384

Salomaa vinkkas, että Chemical recordsin sivuilla on siistejä kledjuja ja olihan siellä. Junk food clothingilla on kaikkia retroja marvelin paitoja, tilasin Hulkin.
Hitto, paljos tuolta tuli postareita Suomeen? Muutama vaatekappale, jotka olis PAKKO saada :D

Ootko Mike Hugo Bossin ihonhoitotuotesarjaa testannut? Itse olen briteistä tästä liikkeestä tilannut käyttämiäni Huugon tuoteitta:

Boss Skin Healthy Look Skin Lotion 50ml Eli kosteusvoide naamalle missä pikku ripaus itseruskettavaa mukana. Kuten tuoteselosteessakin lukee: "Enhances your natural skin tone." Eli ei tarvi pelätä, että puolen tunnin päästä laitosta on naama oranssina. Muutenkin jättää ihon mukavan kimmoisaksi ja kostean tuntuiseksi.

Boss Skin Smoothing Face Scrub 100ml Tosi riittoisa purkki, itsellä ainakin on kestänyt jo aika kauan. Mukavia pikku rakeita mukana, jotka hankautuvat ihoa vasten voidetta kasvoille levitettäessä. :) Ja poispesun jälkeen jää mukavan raikas olo. En ole juurikaan muita kuorintavoiteita testannut, joten vähän vaikea vertailla. Mutta ei ole ollutkaan tarve testata muita, kun olen ollut niin tyytyväinen tähän!

Liquid Face Wash Regular Strength Eli Cliniquen tuote tämä. Oon itellekki saanu joskus pienen sampletuubin ja vasta muutama päivä sitten käytin ekaa kertaa. Ois pitäny jo käyttää aikaisemmin! Illalla jäi todella puhdas olo kasvoihin kun tällä oli pessyt! Ison osan puhtaudesta teki varmasti todella neutraali tuoksu; melkeen sairaalamainen kliininen tuoksu. Tämä siis hyvässä mielessä. En ainakaan itse illalla nukkumaanmentäessä välttämättä halua tuoksua kovin erikoiselle.

Lisäksi jos paljon jenkeistä tuotteita tilailee, kannattanee tutustua sivuun www.myus.com Kyseessä on siis ns. postinvälitysfirma. Eli firma antaa minulle osoitteen jenkeistä, jonne voin tilata tavaraa. Halutessani voin tilata osoitteeseeni useampia paketteja, ja he sitten lähettävät ne minulle yhteen pakettiin pakattuna. Kuukausimaksu on 5 dollaria. Kannattaa tutustua.

Pidän enemmän mattapintaisesta ihosta, en halua sen kiiltävän tai olevan kostea. Shiseidon kasvovesi jättää skidin kostean kerroksen iholle, joten se menee vaihtoon tämän purkin jälkeen.

Shiseidon puhdistusvaahto oli todella styrkkaa kamaa ja puhdisti paremmin kuin Biothermin puhdistusgeeli. Biodrogan kuorinta taas on ihan hyvää kamaa, puhdistaa samalla kohtalaisen hyvin.

Pitää tuota Bossin skin lotionia testaa.

Samoin kesäksi pitää kyllä bongaa kasvoille joku kosteusvoide, jossa on UV-suojaa mukana. En ole koskaan ollut mikään kova auringonottaja ja siksi varmaan iho on kohtalaisen hyvässä kuosissa ja ajattelin ehkäistä lisää rasittumista UV-suojalla.

Kasvoveteen voin suositella Cliniquen Clarifying Lotionia. Meinasin jo äskeiseen postiini kirjoittaa siitä, mutta laiskuus yllätti. :D

Clarifying Lotion

Itsellä on käytössä toi Clarifying Lotion 2. Eli "normal to oily skin". Todella puhdistavaa kamaa! Tosin kokemusta ei ole kuin muutamasta kasvovedestä: eräästä toisesta Cliniquen tuotesarjasta ja sit joistain halpiskasvovesistä. Tämä on ollut ylivoimaisesti puhdistusvoimaisin. Pumpulityynyä ei tartte paljoa kostuttaa, koska ainakin omat kasvot puhdistuvat tällä todella tehokkaasti. Tuoteessa ei ole mitään hajusteita, ja alkoholin haju on aika voimakas. :) Kasvojen puhdistuksen jälkeen kestää pari minuuttia, että tuote jollain tapaa haihtuu. Ei mun mielestä jätä sen jälkeen mitään kerroksia tms. iholle.

...pikku ripaus itseruskettavaa mukana.
Lihakset löytyy, hiukset on pystyssä ja voide menee hankintaan. Tiukka vaimari enää päälle ja mutruhuulet haltuun niin omakuvat voikin postata jo guidothreadiin :D No ei sentään.

Aiempana oli paljon puhetta tuosta mainostamisesta ja uusien käyttäjien haalimisesta, ja olen itsekin sitä mieltä että joku tommonen omaperäinen tempaus tai mainostustapa kuten flashmob tai "P"-tarrojen levittely voisi olla hyvä juttu. Ja jos järjestämisessä jotain "talkoovoimia" tarvittaisiin niin itse ainakin olisin valmis auttamaan.

Kohdeyleisö ja mainostustapa vaan pitäisi miettiä sitten tarkkaan. Jos tänne vyöryisi yhtäkkiä noita perus salkkarienkatsojia niin olisi foorumi täynnä "miten hoikaksi?!" / "miten isoksi?!" -threadeja, ja niihin kun kävisi ärtyisät vakiokäyttäjät vastailemassa niin vierailijat vyöryisivät samantien myös takaisin sinne salkkarien ääreen.

Back
Ylös Bottom