Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On yhteyttä otettu ihan virallista tietä.Laitoitko edes sähköpostia sinne, vai annoitko asian vaan olla?
LOL, ei me nyt jenkeissä olla.Kannattais kyllä periä. Tämäntyyppisissä jutuissa korvaukset ovat olleet ihan kohtuullista tasoa... Ja ainahan sitä voidaan sovintoratkaisuunkin päästä, esim. 50 000 taalalla.
Ekaksi, AA:lla on mahkuja, jos tuuri käy ja Fedor jotenkin mokaa.Mike muuten, kun aloittelit kuvaamista niin mitä odotit hommalta, missä ajattelit olevasi kuvaajana esim 5 vuoden jälkeen?
Ja toinen kyssäri vielä, onko AA:lla mahkuja Fedjaa vastaan?
:lol2:Uskotko kovan penkkituloksen tarjoavan etuja valokuvauksessa?
No mitä veikkaat?Uskotko kovan penkkituloksen tarjoavan etuja valokuvauksessa?
Sama kaveri oli mun alokaskouluttajana intissä... Pitää kertoa, että on saanut naamansa paitaan :D
Samainen kaveri meitsiä asiasta infosi.Sama kaveri oli mun alokaskouluttajana intissä... Pitää kertoa, että on saanut naamansa paitaan :D
Uskotko kovan penkkituloksen tarjoavan etuja valokuvauksessa?
Eipä ole tuosta mitään mielipidettä.Oon saanu semmosen kuvan ,että olet henkeen ja vereen helsinkiläinen. Eli mitä mieltä olet Hyssälän ajamasta lääkelaitoksen muutosta Helsingistä Kuopioon?
:dno mitä veikkaat?
Liian vähän.Mitä tienaat kuukaudessa keskimäärin?
Mieluummin
-Harmaa ja lumeton keli
-Lunta semisti, sillain että näyttää edes jokseenkin talviselta
-Vai lunta ihan vitusti, niin kuin nyt?