Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tuli mieleen, että on hienoa tuoda valokuvaukseen tuollaista Kummeli-huumoria. Valokuvaus kun tuntuu olevan yleisesti niin helvetin vakavaa. On se nyt tärkeämpää, että kuvalla on jotain sanottavaa kuin, että on vääntänyt photarilla kolme viikkoa. Itseironia on ihan tervettä. Tyyliin noi wrong sportit ja yhtälailla bodarin voisi laittaa ompelukoneen ääreen, yms.

Mulle ei pahemmin ole merkitystä onko kuvalla vittuakaan sanomista, ylipäätänsä halveksun kaikkea paskataidetta, jossa lässytetään paskan kuvan kanssa jotain vitun homoa taideläppää.

Tässä esimerkki.

http://www.fotofinlandia.fi/sivusto/index.php?kuvaaja=0

Pääsi noilla paskakuvilla finaaliin.

Paljon siistimpää on nysvää photarissa se kolme viikkoa joka ikinen pieni asia kuntoon ja tehdä vain helvetin hieno kuva ilman mitään vitun tarinoita.

Joskus mun kuvissa sattuu vain olemaan sitten joku ideakin, mutta en minä niitä väkisin hae.

Mulle ei pahemmin ole merkitystä onko kuvalla vittuakaan sanomista, ylipäätänsä halveksun kaikkea paskataidetta, jossa lässytetään paskan kuvan kanssa jotain vitun homoa taideläppää.
:lol2:

Voi olla jo kysyttykin, mutta miten kauan olet valokuvaamista harjoittanut ja mitä kautta löysit harrastuksen ja kipinän siihen?

Tässä esimerkki.

http://www.fotofinlandia.fi/sivusto/index.php?kuvaaja=0

Pääsi noilla paskakuvilla finaaliin.

Paljon siistimpää on nysvää photarissa se kolme viikkoa joka ikinen pieni asia kuntoon ja tehdä vain helvetin hieno kuva ilman mitään vitun tarinoita.

Joskus mun kuvissa sattuu vain olemaan sitten joku ideakin, mutta en minä niitä väkisin hae.
No voi perkele:hyvä:.

Meinasin vaan sitä, että helpommin tuollaisella saisi näkyvyyttä ja tuo töitä eri tavalla esille. Miten hienoa olisi jos saisi vaikka Mr. Olympian johonkin läppäkuviin.

Jos ei kiinnosta niin ei siinä mitään.

Tuossa osoitteessa on selvä viesti lopussa....?kuvaaja=0.
Eli kuvaaja on yhtäkuin nolla.

Masennuin kanssa tuosta blogin häviämisestä taivaantuuliin. Toivottavasti on tapahtunut joku virhe ja blogi palaa uudelleen.
RSS-syöte näytti kolmea uutta postausta sitten eilisen iltapäivän, joita koitin kuumeisesti avata, mutta linkki vei tosiaan suoraan portfolioon....:(

AD:ta vituttaa ilmeisesti eniten.
Tää oli kyllä harmi juttu, mut ei kai auta sitten mikään.
Kerro nyt noita kuvausjuttuja jossain muualla edes jossain määrin.

Katotaan nyt mitä keksin, mutta kuvia en siellä enää aio julkaista kun saatanan möllit eivät vain tajua, että ne eivät siellä ole arvostelua varten, arvostelua tulee täällä Pakkotoistolla.

Oon miettinyt ennemmin pientä keskustelupalstaa, jos siirtäisi Pakkiksen forumilta keskustelun tuonne.

Pitäis vain saada joku mokkula wordpressiin, niin sais plugarina sen keskustelun. Puhetta kuitenkin siellä riitti aika kovasti blogiksi, joten avaisi sitten keskustelupalstan jossa oikein kunnon sodat pystyyn.

Toihan eskaloitu tossa lopussa aikalailla. Tai en mä tiedä miten paljon sä aikasemmin jätit kommentteja julkaisematta, mutta tuntu että loppua kohden vidduilu vaan kiihty. Ja taishan siellä tulla täyskädellinen kunnianloukkauksiakin joissain threadeissä... :wtf:
Enpä ihmettele yhtään, että lopetit ton, koska ei se nyt mitenkään hyvää pr:ää ollu mahdollisia "isoja" asiakkaita silmällä pitäen.

Eiköhän se niin ole, että blogiin kuuluu olennaisena osana se, että sinne voi jättää kommentteja. Voihan niitä kuvia julkaista muutenkin webissä, jos ei halua, että kukaan sanoo niistä mitään. Lueskelin sitä blogia aina silloin tällöin ja ihmettelin, että mitä varten sinä niitä kuvia sitten julkaiset tarinoiden kera, jos niistä ei kukaan saa mitään sanoa. Parempi varmaan olis ammattimainen flickr-tili ja kommentteja vain muilta pro-käyttäjiltä.

Koitin sitä selittää moneen otteeseen, että se on vain uutispäivityksiä mun kuvauksista niille joita ne setupit jne kiinnostaa. En koskaan sinne arvosteltavaksi laittanut kuvia. Ja miten kieroon pitää ajatella, jos puolustaa kommentointia, jossa vedetään normaaliin valokuvaan mukaan talvisota, lasten raiskaamiset, doping-rikokset jne. Se meni ihan överiksi jo eikä todellakaan tarkoitus ollut pistää kuvia arvosteltavaksi. Jengi ei vain jumalauta tajua.

Ja demos, miten vitussa voit sanoa, ettei kukaan saa sanoa mitään kuvista? Siellä oli vajaa 2000 kommenttia niissä kuvissa, joten mihin perustat ettei muka saanut sanoa mitään? Mä en niinkuin yksinkertaisesti ymmärrä miten tyhmiä ihmiset ovat ja miten vitun sokeasti voi asioita katsoa jos mukamas se on kommentoinnin kielto kun julkaistaan lähes kaikki kommentit mitä sisään tulee.

Missään vaiheessa ei kommentointia kielletty ja sitä tulikin sitten ihan vitusti. Kun en sitten paskaakaan välittänyt "kriitikoiden" jutuista, niin se oireili sitten niin, että alettiin vetämään kunnianloukkauksia. Mutta joo, "byää, miksi laitat kuvia jos et halua niitä kommentoitavan" vittu mitä juttua. Just tuommoisten vitun ärsyttävien ihmisten takia tuon poseen pistin, eivät näe edes faktoja, vaan kitisevät kuin ämmät joka saatanan asiasta, nyt jopa vittu siitä, että blogi on lopetettu. Koskaan ei ole hyvin.

Tässä hieman minkälaista juttua siellä oli, mutta joo, ei saanut kommentoida?

Miehen peräaukon kieleily on puuhaa, joka ei minua juurikaan kiinnosta. Toki sinä ja joku kaverisi, josta otat paljaita poikakuvia, voisitte ehkäpä kuvasarjan aiheesta tehdä, vaikka tähän asti olettekin keskittyneet vihjailevampaan erotiikkaan

Kysynpä nyt uudestaan: kun käytit vuosien ajan tolkuttomia annoksia lääkeaineita ei-lääkinnällisiin tarkoituksiin, miten hankit ne? Et kertaakaan ryhtynyt laittomaan tuontitavaraan? Maksoitko ostoksesi aina niin, että tiesit myyjän hoitavan vero- ym. velvoitteensa ja hankkineen tavaran täysin laillisista lähteistä? Menikö kaikki myös lääkelain pykälien mukaan? Siis voitko väittää, ettet kertaakaan noiden vuosien aikana rikkonut mitään lakia tai rahoittanut ostoillasi rikollista toimintaa?

Missähän välissä minä sanoin, ettei niistä saanut mitään sanoa. Sanoin, että ihmettelin sitä, että mahdollistit kommentoinnin, mutta et kuitenkaan halunnut kenenkään kommentteja. Vastauksessasi minulle sanot aivan samaa - "En koskaan sinne arvosteltavaksi laittanut kuvia". Poista julkaisumahdollisuus, jos tosiaan et halua joutua peistä taittamaan.

Luulisin sinun tietävän monen vuoden kokemuksella webbikeskusteluista, että kaikkea mitä voi kommentoida, kommentoidaan. Sinulla on selkeä linja tällä saitilla siitä, miten moderoidaan ja millaisia viestejä sallitaan. Olisit voinut tehdä aivan saman omalla sivustollasi, etkä syytellä muita siitä, että kitisevät.

Niin ja nyt lopetin sen, onko jotain ongelmaa? Kitinä harvoin oli mistään kuvista, vaan keskittyi siihen, miten amatööri olen, miten Matti Kaleva on suvereeni, Katja Lösönen maailman paras jne. Aina ohi aiheen. Harvoin se keskustelu oli sitä mitä toivoin, eli olisin voinut antaa valaisuvinkkejä niitä haluaville.

Ja silloin kun keskusteltiin valaisusta, niin kyllä neuvoja ja setupin selvitystä aina tuli. Harmi vaan, että niiden määrä kaikista keskusteluista oli tosi pieni, mahtui ehkä kahden käden sormiin. Mutta kiitoksia niistä! Ja toivottavasti jollain tapaa jatkat niistä kertomista, jos nyt enää ton jälkeen koskaan kiinnostaa... Varmasti aika moni oli juurikin niistä kiinnostunut, vaikkei koskaan mitään kommentoinut.

Onko Suomessa paljon kuvaajia, jotka käsittelevät kuvia samalla tyylillä kuin sinä? Katsoin ensin, että oli sun ottama kuva tämän päivän Nyt-liitteessä (Pro Evolution Soccer jutussa).

Back
Ylös Bottom