Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**


Nii ja oikeen paljon ku pistää painetta ni lyö tyhjääkin paremmin. Voi sit tyylikkäästi vetää burnista.

Onnea uudelle autolle ja turvallisia kilometrejä.
 
Vajaa 600 litraa vetää peräloosteri Hondassa, todellakin tyytyväinen kokoon olen. Jos penkit kaataa, niin litroja on jotain 1500. Ongelma on siis poistunut vallan, joka Astralla oli. Farkkuja isompia loostereita on vain maastureissa sekä joissain tila-autoissa. Tila-autot on ihan kamalan näköisiä joten semmoista ei voinut hommaa.
 
Tuollaiset?
honda-crv-third-generation-side-view.jpg

honda-crv-third-generation-back-view-absolute-apk-24-inch-black-rims.jpg
 
Kävin kahdella asemalla.

Laitoitko siihen 2.2, mikä muistaakseni on suositus, vai yli siitä? Muistaakseni vanhempien hondassa pietetään 2.5 baria, ja motarilla reilun 120km/h vauhdissa keskikulutus 9 pintaan. Vois melkeen huvikseen viikonloppuna kattoa paljoko niissä on painetta
 
Voi huoletta laittaa sen 2,8 3,0 bariakin painetta renkaisiin. Pakettiautoissa, maastureissa yms. painavissa vehkeissä käytetään yleensä n. 1 bar isompia rengaspaineita kuin henkilöautoissa. Esim. uusissa VW Transportereissa tehtaan suositus muistaakseni n. 3,5 baria.
 
Voi huoletta laittaa sen 2,8 3,0 bariakin painetta renkaisiin. Pakettiautoissa, maastureissa yms. painavissa vehkeissä käytetään yleensä n. 1 bar isompia rengaspaineita kuin henkilöautoissa. Esim. uusissa VW Transportereissa tehtaan suositus muistaakseni n. 3,5 baria.

Meinaakko tosiaan, että pitäs pukkaa tohon ohjekirjan mukainen + 1bar?
 
Ihan turha on laittaa "citymaasturiin" noin kovia paineita.
Nuo autot jotka nykyisin luokitellaan "citymaastureiksi" harvoin painavat sen enempää kuin tavan henkilöautotkaan.
 
2,5 suosittelen edelleen. Rengasmeluhan vähän lisääntyy, mutta oikeastaan muita haittapuolia ei ole.
 
Kulutus putosi kaupunkiajossakin noin 4 litraa paineiden tarkistuksen jälkeen. Voisihan sitä lisääkin laittaa, mutta alkaa menemään jo aika täriseväksi 2.3 paineilla jos sporakiskoja sun muita ylittää.
Kalajutut erikseen;).

Hyvä, että jotain muutosta näkyy. Kaippa sitä ajotyylikin muuttuu jos tuijottaa sitä hetkellisen kulutuksen mittaria.
 
Rullaa paremmin, eikä tartte kokoajan pitää kaasua päällänsä kun valoihin on jarruttelemassa. 1.6 alkaa olemaan jo semmoinen paine, että oikeesti aikamoista matelua se on. Muuttui vähän pintakaasunkin toiminta, jopa liikkuu valoista.
Kun joskus menet tummennuttaan ne lasit niin sano et laittaa kaikista maailman tumminta mitä ikinä löytyy ni siihen hetkellisen kulutuksen päälle ainakin kolome kerrosta kalvoo et ei näy numerot:eek: vähän bväsyttää,menen nukkuun
 
Oliskin numeroita vain, mutta siinä menee semmoinen saatanallinen rivistö merkkejä. Käyn vetäseen nakkeihin 5 baria/kiekko ja tönään ylämäet. Joku istumaan sisään ja kertomaan liikkuuko se mittari silloinkin.
Hei mä kekkasin...duunaa semmonen svidun iso vinssi siihen ja sillä vedät ittees pitkin mennerheikintietä siit kolmen sadansepän patsaalta kohti erottajaa ja joka paikkaa ni ei tarvi ku laittaa 4.2 baarii kääröihin ilimaa
 
Tämän keskustelun tiimoilta ja omaa kulutusta tuumaillen kävin sitten itsekkin tarkastamassa paljonko noissa renkaissa on ilmaa. Kumeina on 225/40 matalaprofiilit, eli painetta renkaissa saa olla 3barin paremmalla puolella. Mutta, mitäs näytti mittari meikäläiselle, 1.6baria :) Olin jo osakseen ihmetellyt, miksei kuopat tunnu niin kovilta, kuin muilla matalaprofiilisilla renkailla varustetuissa autoissa ja bensankulutuskin jokseenkin suht korkealta. No nytpä selvisi ainakin jotain...
 
Back
Ylös Bottom