Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaa, olenko joutunut jonnekin kuvaan. Olin kyllä häissä. Paparazzeja siellä pörräsi.

Pikkasen kiristää tuo paita jonka oot joutunut laittamaan päälles:D:D... Mike tuumaa, "I hate weddings"...?
:DOlen eri foorumeilla ennekin huomannut että Mike on yksi niistä ihmisistä joita en koskaan varmasti opi ymmärtämään. Katsotaan nyt vaikka tuota 29. päivä lähetetty toista viestiä. Tiedä sitten onko kyse niistä mömmöistä vain mistä, mutta ei ihmisiä kohdella noin. Miksi ihmisiä pitää haukkua noin kamalasti ja kamalilla nimillä? Tiedät että lakikin sen kieltää?! Olen kanssasi väitellyt ennenkin, joten sanotaan asiat nyt suoraan täälläkin mitä sinä edustat:
• Olet avoimesti kertonut käyttäväsi laittomia aineita ja neuvot touhua edelleen.
• Olet avoimesti pilkannut kristinuskoa ja käyttänyt saatananpalvontaan viittaavia symboleja
• Avoimesti uhkailet ihmisten terveyttä ja haukut heitä esimerkiksi läskipäiksi
• Foorumillasi uhataan ihmisiä ja heidän sukulaisiaan. Että näin tervettä meininkiä sinä moderoit ja julkaiset.
Että oikein kiellettyjä aineita käyttävä, kaapinkokoinen saatananpalvoja joka uhkailee toisten henkeä. Reipas kaveri.
Sen verran hermostuttaa tämä yhden Suomen merkittävimmän kuvaajan mustamaalaaminen, että olen kasannut edesottamuksistasi koosteen viitteineen ja lähetän sen myös näille yhteistyökumppaneillesi. On muuten hauskaa että jostain syystä nämä yhteistyökumppanisi eivät saisi tietää kuinka paskalle jätkälle jakavat rahojaan? Noh, nyt tietävät.
Että tällainen sälli meillä kuvailee kirkkoja. Hienoa hienoa!
Kyllä, minä esiinnyn nimettömänä ja ulkomaisen IP-osoitteen takaa, koska tiedän kuinka vaarallisia vaatekaapin kokoiset pillereitä popsivat miehet ovat pimeän aikaan. Viitteitä tästä voi lukea foorumiltasi.
Hauska läppä mun blogista jonkun kirjoittamana. Lievää katkeruutta havaittavissa.
Kaveri luulee, että läskipääksi haukkuminen rikkoo Suomen lakia, mutta unohtaa lain siinä vaiheessa kun väittää mua saatananpalvojaksi, joka uhkailee toisten henkeä :D

Ai Ville Pusa?:DPakko olla Pusa.
Jos pitäis veikata niin Ville. Tai sitten Jorella on lääkitys osunut kohdalleen kun teksti on selkeää suomea. Melkoisen katkeraa tosin :DAi Ville Pusa?:D