Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No voidaan me kahvillekin mennä jos uskalletaan. Onko koira sulla?

Meillä on yhteishuoltajuus, avoerolapsi. Mutta joo siis periaatteessa mun, kuhan saan muuttohässäkät pois alta.

Termis: Täh, mäkö muka ujo, pyh ;) Kyllä mä mikelle aina hymyilen, pistää väkisinkin hymyilyttään se ihq pellavapää :) ja tää ei sit ollu vittuilua. Ei oikeesti ollu, tiäthän sä.

Oijh, jo on pelit ja vehkeet.. et oo vielä maccia hommannu?

Eikai wiikistä oo tulossa teini-iskä, herra varjele. :lol2:
Teini-iskä? Oon sua vaan 2v nuorempi, jotenka teini-ikä on ohitettu. Mutta tosiaan, lapsien hankinta ei oo nyt ajankohtasta :D

Mitä kahvilaa suosittelet ydinkeskustan alueella? Ainakin (mielellään) ilmainen WLAN-yhteys pitäisi löytyä...

Ei tunnu millään menevän käsi kädessä superhyvä kahvi ja wlan ytimessä. Kalevankadulle ollaan ihan alkupäähän avaamassa Robertsia, jos sinne tulee lani, niin uskon sen olevan aika kova kombo. Loistavalla paikalla ainakin on.

Ihan ytimessä, siis siinä stokan nurkalla en ole kaikissa käynyt. Sveduilla ei ole mikään paras sumppi, eikä kyllä laniakaan. Käytävässä oli jossain vaiheessa Robertsi, mutta se on liian pieni jos läppäriä käyttelee. Mbarissa lasipalatsissa on lanit, mutta kahvi on heikohkoa.

Heitit pahan, Kampin Robertsi ei enää ihan ytimessä ole, 5min päässä ja siellä ainakin itse lojun usein. Hyvä kahvi, paljon tilaa ja ilmainen lani.

Onhan noita juu siinä, mutta se kahvi ei tunnu olevan sitten ihan parasta. Johdossa ei ole myöskään mikään superi kahvi. Alakerrassa on sitten toki Kaakaopuu, jossa kahvi on jumalaista, mutta ei lania.

Waynet on kohtuullisia mestoja, iso kahvi ja jotain pullaakin on. Osassa ilmainen lani, ainakin Bulevardilla ja muistaakseni Kaisaniemiessäkin.

Jos pelkästään lanin perässä menee, niin helpolla löytää kahvilan.

Ilman mitään toki.

Äijällä pitää olla sentin paksu nahka suussa, suuhan siinä palaa. Toki fiksut sanovat, että kaikki extra vaan pilaa kahvin maun. Meneekö kahvi vielä ilman lisukkeita vai pitääkö siinä olla kyytipoikana jotain?

Oiskohan kahvissa sama kuin teessä, että nopeasti valmistettuna maku on ns kevyt, mutta pidemmän kaavan mukaan tehtynä se on täyteläisempi, mutta vaarana on aina, että siitä tulee karvasta. Jos ei harrasta pannukahvia, niin on aika lailla keittimen armoilla. Pannu kahvi on kyllä parasta.

Back
Ylös Bottom