Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Tämä nyt on noin 10 kertaa isompi mesta kuin joku Imperiumi, harmittaa kun ei koskaan pääse tuonne. Saatais siistiä kuvaa metallista.

Melkein luulisin, että ei ole mistään palstan koosta kiinni. Lienee orientaatiokysymys. Vai pannaanko joku taidemuotokuvaaja bodykisoihin kuvaamaan materiaalia Hesariin?

edit. vertaa vaikka "pakkometalli" -osiota ja Imperiumin musiikkisisältöä.

Melkein luulisin, että ei ole mistään palstan koosta kiinni. Lienee orientaatiokysymys. Vai pannaanko joku taidemuotokuvaaja bodykisoihin kuvaamaan materiaalia Hesariin?

edit. vertaa vaikka "pakkometalli" -osiota ja Imperiumin musiikkisisältöä.
http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=954

IMG_2999-10.jpg

IMG_2992-10.jpg

Lienee pointti siinä, miten helvetisti näkyvyyttä Tuska saisi Pakkotoiston kautta. Taidoista se ei ole kiinni, tekisin Tuskasta vitun siistiä matskua, mulle kuvaaminen ei ole vain napin painamista. Olen kuvannut helvetisti metallikeikkoja, joten luulosi siitä, että olisin joku vitun noob, on väärä.

Ja muotoseikkana, meillä on pelkästään Musiikki/leffat alueella enemmän viestejä kuin koko Imperiumissa yhteensä.

Mutta joo, ei sinne pääse kuvaamaan niin ei pääse. Harmittaa vaan kun pääsisi pistämään parastaan sielläkin.

Sue lehden kuva Tuskasta(laatu ei päätä huimaa)

TarotTuska2006.gif

http://www.imperiumi.net/int_2.php?id=954

Lienee pointti siinä, miten helvetisti näkyvyyttä Tuska saisi Pakkotoiston kautta. Taidoista se ei ole kiinni, tekisin Tuskasta vitun siistiä matskua, mulle kuvaaminen ei ole vain napin painamista. Olen kuvannut helvetisti metallikeikkoja, joten luulosi siitä, että olisin joku vitun noob, on väärä.

Kuten huomannet, olen tälle palstalle paukuttanut aika monta viestiä eli siinä sivussa on kyllä tullut luettuakin jotain ja olen sun kuviasikin paljon katsellut. Käsittääkseni en esittänyt, ettetkö olisi keikkakuviakin ottanut; mielestäni on ihan ymmärrettävää että se näkyvyys kanavoidaan sellaiselle medialle, missä siitä ollaan eniten kiinnostuneita. Prosentuaalisesti Pakkis ei parhaalla tahdollakaan ole mikään metallipalsta.

Pakkiksen metalliosio korvaa hyvin koko Imperiumin foorumin IMO. Sieltä käyn tosin levyarvioita/keikkailmoituksia lukemassa, mutta itse keskustelupalsta on mitä on. Mihinköhän tämä nyt sit liitty :D

- Mitä toisit takaisin 80-luvulta?

- Mitä et todellakaan toisi takaisin 80-luvulta?

- Mikä on suhteesi hippeihin ja puunhalaajiin?

- Mikä on mielestäsi typerimmän näköinen eläin?

- Jos tehtävänäsi olisi järjestää suomi24:n peeloille toiminnantäytteinen elämyspäivä, niin millainen se olisi?

- Tiukat vai löysät bokserit?

- Millaisen naisen valitsisit sokkotreffeille Purtsin kanssa?

- Suurin kalasaaliisi?

- Olitko koulussa kova hyppäämään pituutta?

- Mitä tekisit jos saisit vietää päivän naisena?

- Omistatko Nalle Puhilla varustettuja vaatteita?

- Mitä tekisit jos saisit viettää päivän näkymättömänä?

- Juustokroisantti vai kinkkusämpylä?

- Millainen on sankarin aamiainen?

- Onko elämä nyt rennompaa kuin silloin kun vielä reenasit kovaa ja säännöllisesti?

- Kuinka kylmä on vitun kylmä?

- Mitä sielullesi tapahtuu kuoltuasi?

- Mitä shampoota käytät?

- Typerin urheilulaji?

- Miltä katkaravut maistuvat?

- Milloin viimeksi kävit kirjastossa? Mitä lainasit?

- Mikä on porkkanan universaali tarkoitus?

- Olisiko mukavaa, jos läppärissäsi olisikin omenan sijaan banaani?

- Kiipeilitkö lapsena puissa?

- Tekosi lapsena, josta ei seurannut kuin sanomista?

- Mihin aikaan ajattelit mennä huomenna nukkumaan?

Replyy

- Mitä toisit takaisin 80-luvulta?
KISS, WASP, Modern talking semmoisenaan kun olivat silloin.

- Mitä et todellakaan toisi takaisin 80-luvulta?
Suomirockia.

- Mikä on suhteesi hippeihin ja puunhalaajiin?
Eivät taida olla edes samaa porukkaa, aktivisteja pidän hieman omituisina, energiaa hukkaavat.

- Mikä on mielestäsi typerimmän näköinen eläin?
Kaikki kalat ovat kohtalaisen typerän näköisiä.

- Jos tehtävänäsi olisi järjestää suomi24:n peeloille toiminnantäytteinen elämyspäivä, niin millainen se olisi?
Kaikki Hulkin kanssa samaan huoneeseen, Hulkki on mennyt meitsin ohi suosiossa Suomi24:llä.

- Tiukat vai löysät bokserit?
Tiukat, löysät nousevat nivusiin ja se vituttaa.

- Millaisen naisen valitsisit sokkotreffeille Purtsin kanssa?
Joku mielettömän kaunis brunette, joka vihaisi Volvoja ja vetäisi viinaa kokoajan, paitsi batteryvishyä, koska vihaa energiajuomia.

- Suurin kalasaaliisi?
Joskus skidinä taisin saada ahvenen. Kaupasta sitten enemmänkin kerralla.

- Olitko koulussa kova hyppäämään pituutta?
En erityisen kun olin niin lyhyt.

- Mitä tekisit jos saisit vietää päivän naisena?
Kävisin joka helvetin punttisalin naisten suihkut läpi, kahteen kertaan.

- Omistatko Nalle Puhilla varustettuja vaatteita?
Nalle Puh on nöösi, Nasu määrää!

- Mitä tekisit jos saisit viettää päivän näkymättömänä?
Kävisin joka helvetin punttisalin naisten suihkut läpi, kahteen kertaan.

- Juustokroisantti vai kinkkusämpylä?
Kinkkusänväri

- Millainen on sankarin aamiainen?
Tiikerimuroja ja paljon!

- Onko elämä nyt rennompaa kuin silloin kun vielä reenasit kovaa ja säännöllisesti?
On, ei tartte vetää hormooneja.

- Kuinka kylmä on vitun kylmä?
-15 celsiusta

- Mitä sielullesi tapahtuu kuoltuasi?
Tuskin mitään.

- Mitä shampoota käytät?
Garnier fructis, "oletko kyllästynyt hätäponnariin"

- Typerin urheilulaji?
Kaikki kelkkailut, en tajua koko lajia, ekan ja viimeisen välillä voi olla sadasosa eroa. Farttaat vastatuuleen, niin olet viimeinen.

- Miltä katkaravut maistuvat?
Ihan hyvältä riisin kanssa.

- Milloin viimeksi kävit kirjastossa? Mitä lainasit?
Aika paha, varmaan 15 vuotta sitten, ei muista mitä lainasin.

- Mikä on porkkanan universaali tarkoitus?
Betakaroteeni.

- Olisiko mukavaa, jos läppärissäsi olisikin omenan sijaan banaani?
Aika heikko brändäys olisi, tuskin olisi kovin mediaseksikästä Banana Inc.

- Kiipeilitkö lapsena puissa?
Todellakin, harvase päivä, kivaa hommaa, kiipeilisin vieläkin jos kehtaisi.

- Tekosi lapsena, josta ei seurannut kuin sanomista?
Myöhästyin saunasta, ovelana jätkänä siirsin kelloa ja selitin "mun kello oli väärässä", olin siirtänyt vahingossa tunnilla eteenpäin ja homma kusi.

- Mihin aikaan ajattelit mennä huomenna nukkumaan?
04:12

Pakkiksen metalliosio korvaa hyvin koko Imperiumin foorumin IMO. Sieltä käyn tosin levyarvioita/keikkailmoituksia lukemassa, mutta itse keskustelupalsta on mitä on. Mihinköhän tämä nyt sit liitty :D

No ei ainakaan mihinkään mitä minä kirjoitin. Imperiumin keskustelufoorumi on aika irrallinen osa varsinaisesta sisällöstä. Pakkometallin varsinainen sisältö on se, että Pro-Pain näkee vitusti vaivaa etsiäkseen muille tietoa ja keskustelu on suhteellisen laimeaa. Sori offtopic.

Oletko laihtunut vai valehteleeko kuva?
Sama lasi mitä Nyyssölän sirkuskuvissa, eli kun läheltä 12mm lasilla kuvataan, niin vääristeleehän tuo. Mutta kyllä siis lihakset nyt ovat poistuneet pitkälti kaikki, vaikka painoa onkin edelleen 100kg.
Paras mafialeffa?
Paras mafialeffa näyttelijä?
Entä pidätkö ylipäätään mafialeffoista?
Paras mafialeffa taitaa olla Goodfellas jos nyt Scarfacea ei lasketa mukaan.
Al Pacino on kurgo aina.
Pidän.

Onko ollu tilannetta, jollon oisit toivonu olevas kynis?

Tyylikkäältä näyttää tuo sivu vaikka noin pieni kuva onkin. Olisit saanut pistää suuremman niin olisi voinut sitä lukeakin :) Vaikka paskat minä ruotsia ymmärrän melkei yhtää.

Olisihan se mukava nähdä suurempana, voisi lukea tuon tekstinkin. Toivottavasti joku sen joskus skannaa, jopa Mike itse.

Back
Ylös Bottom