Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niinpä tosiaan näyttäisi olevan. Ja tässä S3:ssa siis lienee Haldexilla?Quattro on pienemmissä audeissa (autot joissa moottori poikittain, a3 ja pienemmät) haldexilla toteutettu ja siitä suuremmat Torsenilla. Näin muistaakseni. Jatkuva kaikissa, Haldexilla normiajossa suhteessa 90 - 10 ja Torsenilla tais olla 60-40...
Se jotenkin aina livahtaa kun toisessa olkapäässä on asteen huonompi kierto. Viimeajat olen panostanut, että on sama ote.Ihmettelin Wileniuksen ketjussa penkkiotettas (https://pakkotoisto.com/threads/peter-wilenius.109791/page-393#post-4881798); harittaako silmäni vai onko ote tosiaan epäsuhtanen?
Onko miten paljon tullut vammoja penkkiaikoina?Se jotenkin aina livahtaa kun toisessa olkapäässä on asteen huonompi kierto. Viimeajat olen panostanut, että on sama ote.
Ei mulla sieltä ajoilta ole vammoja sen kummemmin, mitä nyt rinta joskus oireilee kun tarpeeksi kiusaa. Olkapäät nyt on jumissa muuten vain ja niitä hierotaan kyllä aktiivisesti. Jalatkin hierotutin tossa yksi viikko vuosien jälkeen ja voin sanoa että sattui aivan helvetisti.Onko miten paljon tullut vammoja penkkiaikoina?
Kyllä sieltä oikea nick löytyy kun maksu näkyy.Mahtaako Mike tulla vippimaksu perille ku tuli mike's median heittomerkkin tilalle joku Z jonkun ihme väkäsen kera?
Oli se reippaasti hitaampi ja raskaampi. Tää on uudempi, kelaa vaikka 15 vuotta vanhaa autoa ihan uuteen tekniikkaan.vaatii naksun totuttelua tää uus ulkoasu,mutta täää vaikuttaa toimivan jouheemmin,edellinen oli tosi tahmanen ittel viime aikoina. vai oonkohan vaan luulotautinen?
Niitä on korjattu hyvää vauhtia. Tässä on kyllä tehty kaikki niin paljon paremmin. Xenforo on ikäänkuin runko, johon voi sitten asentaa erilaisia juttuja.No se 15v vanha toimii varmemmin,mut ei se mikään herkku ole :D Onko paljon odotettavissa bugeja tjsp?
Välillä oli kamalaa tuskaa puhelimella plärättynä tuo vanha pakkis. Nyt toimii huikeasti! Silmä ei vielä ole tottunut ulkoasuun mutta kyllä se tästä!
IPS näytöllä (hyvät värit/kontrasti) mennään mutta silti piti ihmetellä tovi että mikä koira.Kelpais olla toi koira jos Mike olis vielä pois kuvasta.
IPS näytöllä (hyvät värit/kontrasti) mennään mutta silti piti ihmetellä tovi että mikä koira.