Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko se 3D versio Netlixissä? Jos on, niin voisi katsoa uudestaan, toi jos mikä, vaatii 3D:n.
Käytännössä kaikissa 3D televisioissa on myös toiminto, joka keinotekoisesti muuttaa tavanomaisen 2D lähetyksen 3D kuvaksi. Näin tuotettu 3D kuva ei vastaa kuitenkaan laadultaan aitoa 3D sisältöä, vaan muistuttaa lähinnä eri syvyystasoille jaettua keinotekoista View Master kuvaa, jossa lisäksi jotkin kohteet saattavat leijua syvyysavaruudessa väärässä kohdassa. Parhaimmillaan keinotekoinen 3D kuva voi hillitysti toteutettuna kuitenkin olla varsin vaikuttava efekti ja tuo 2D kuvaan uutta elävyyttä. Uusimmissa malleissa 3D muunnosalgoritmit ovat selvästi parempia kuin alkuaikojen toteutuksissa ja tuottavat esim. lasten piirretyissä kohtuullisen toimivan lopputuloksen.
Soitat Mayorille ja kysyt Haraa ja aikoja.Mikä on tämän Mayorsilla hierojana toimivan "Haran" oikea nimi? Oot parissa wlogissa kehunut miestä niin ajattelin että mistä hänelle voi varata aikaa?
Soitat Mayorille ja kysyt Haraa ja aikoja.

Rinta vaatii ehdottomasti tankoliikkeitä, koska venytys on rintalihasten kasvatuksessa aika pirun olennainen juttu. Tangolla tehdyt punnerrukset asettaa raskaamman venytyksen rinnalle ja ovat vielä huomattavasti turvallisempia tehdä kuin isoilla kässäreillä saman venytyksen tavoitteleminen. Sun pitää paneutua erityisesti venytyksen laatuun ja kontrolliin noston puolesta välistä alas. Rauhassa siellä rinnalla kontrollilla ja räjähtävästi ylös. Toistot 8-12, ei alle kuutosia. Kyllähän mä treenin voin maksua vastaan vetää.Moro Mike, pari kyssärii tähän näin:
Miten sais rintoihin lisää lihaa? Jäänyt mun lyhyellä treeniajalla (n.8kk) huomattavasti jälkee, ihan ku ei olis kasvanut yhtään. Voimaa on tullut ihan hyvin ton aikana, mut kokoa ei. Pitäskö keskittyä enemmän flyeseihin esim eri variaatioilla?
Penkkii ja vinopenkin tehnyt yleensä kässäreillä, tullut mielestäni kässäreillä vain voimaa, ja tangolla en osaa sanoa onko tullut mitään. Pitää katella noita wlogeja ja vähän matkia treenejä jos lähtis kasvamaan.
Top liikkeet pyöreisiin olkapäihin?
Vetäisitkö tuntemattomalle ihmiselle jonkun treenin jos maksettaisiin? (Kiinnostusta löytyis :D :D)
Hyvää päivän jatkoa vielä.![]()
Ollaan silloin tällöin somen kautta tekemissä. JKL kisoissa istuttiin vierekkäin.Mikä on Miken suhde nykypäivänä Tomi Takamaahan? Ootteko yhteydessä ja jos niin minkä asioiden suhteen?
Maanantaina Peterillä oli väli ja mä vedin jalat kun viikonloppuna jäi väliin. Peter tuli salille vetämään mulle jalat ja kombo oli prässi 30 - vipuvarsi 20 - pystyhack 10. Prässi piti tehdä kertaakaan pysäyttämättä. Kaksi kiekkaa tota ja viimeisenä toisinpäin. Sitten hackiin enemmän mitä tossa pätkässä ja 1,5 toistoilla, eli alhaalla puolikas, takas alas ja sitten ylös. Failureen asti ja sitten päälle 3 pakkoa. Tästä sitten pudotuksilla alas samalla periaatteella.
Löytyy, mutta eipä tule paljoo käytettyä.Löytyykö meijeriltä vielä se keltanen pullover-kone? Tuleeko käytettyä ikinä?
Ohan mulla hermot sielläkin palanut kun känniapinat hyppi nenille. Mukavimmat muistot on semmoisia, joita ei voi kertoa.Menikö ovi hommi aikoina koskaan kunnolla hermot? Mukavimmat muistot noilta ajoilta?
Ohan mulla hermot sielläkin palanut kun känniapinat hyppi nenille. Mukavimmat muistot on semmoisia, joita ei voi kertoa.