Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Niinpä, olis pitänyt arvata. En mä niinkuin mitenkään kuvitellut, että ne sekoaa täysin.

Kyl ne sekoo, husky hommista jo tuttua et jos vedätät koirallas ja oot ylipainoinen oot laiska käveleen, oon saanut koiran kerran väsyneeks ja siihen vaadittiin 50-60km lenkki pyöräin ja kävellen./ IMG_0601.webp

Ite kyllä olisin varmaan arvannut tuon reaktion, mutta en kyllä voi millään ymmärtää mistä ne nyt tossa kilaroi. Kyseessä kuitenki stilli kuva joka tosiaan kestänyt vain muutaman sekunnin. Pistää jotenkin niin vihaks tollanen jeesustelu. Todennäkösesti noistakin varmaan puolet repii lasta tukasta jossain marketissa kun se vähän osottaa mieltä ,mutta tämä on aivan liikaa.

Hah mä arvasin, että siitä kuvasta joku eläinfriikki saa jonkun ihan järkyttävän hepulin. Itse kun omistan amstaffin niin olen nimim saanut kirjeen eläinsuojeluliitolta kun pahoinpitelen koiraani ulkona. Nostin siis koiraa kaulapannasta niin, että etutassut irtoavat maasta ja avaa lukituksen hampaista kun siellä oli jotakin sinne kuulumatonta. Jotkut ihmiset eivät ihan ymmärrä, että tollasen koiran suusta ei ihan vaan oteta niitä sinne kuulumattomia herkkupaloja. Vittu että sillon pisti myös vihaksi perkele!

Eiköhän tuo ole suoraan johdannollinen eläimen kokoon. Ei ehkä kannata mitään dobberia lähteä niskasta riuhtomaan. Tosin, en kyllä montaa kissaakaan uskaltaisi niskasta napata.

Höpö höpö. Mitään tekemistä koiran koon kanssa. Olen nostellut 60 kilon koiria niskasta. Sitä käytetään myös kurinpidossa eikä se satu koiraa (muualta nahasta ei voi nostaa vaan sattuu). Luulisi sitten kukkahattutätien puuttuvan myös kaulapantoihin/talutushihnoihin koska koirahan voi kuristua! Ihme paskaa taas ihmisiltä jotka eivät tiedä koirista mitään. Vituttaa varsinkin nämä pienten koirien omistajat (ei tarkoitettu Mikelle), jotka eivät osaa kouluttaa koiriaan. Pitäisi olla joku koe ennenkuin saa ylipäätään hankkia koiraa.

...Mutta koiraparka luotti isäntäänsä ja nyt varmasti itkee itsensä uneen joka ilta, vaikkei sitä sattunutkaan. Luottamus meni. Lisäksi pelastusliivit ovat pakolliset veneessä myös koirilla!

RAah RAahh RAah!

^ja tilaus ison järven toiselta puolelta? tommosta vois harkitakkin. lompakot vituttaa. ei sitä halua tunkea esim. housun taskuun pullottamaan.

Oon ollu vähän siinä uskossa että jätkällä pullottaa housussa joka tapauksessa, oli siellä lompakko tai ei...

Yleensä nuo naikkoset, jotka flippaavat, on jollain tavalla epäonnistuneita tylsässä elämässään ja haluavat pönkittää paskantärkeää olemustaan vastaavilla itkumarkkinoilla. Ja jos ne ei löydä ulkopuolista (tässä tapauksessa Mike) uhria, niin ne tappelee keskenään ja nostelevat itteään jalustoille. Pistipä vituttaan ihan kunnolla, mutta pitää yrittää huumorilla ottaa. :face:

Kyllä oikeasti täytyy olla liikaa ylimääräistä aikaa, jos jaksaa netissä alkaa vänkäämään ja negaamaan noin turhista asioista huvikseen. Tekisi hyvää noillekkin ämmille mennä viettämään vapaa-aikaansa vaikka sinne salille, tai jonkun muun harrastuksen pariin.

Laitetaas muutama kyssäri Mikelle koirakeskustelun lomaan:

-taisit mainita jossain vaiheessa kokevasi "ostomorkkista" jos jotain tulee hankittua. Kuinka suuren morkkiksen taannoinen 65" televisiohankintasi aiheutti asteikolla 1-10?
-myitkö yllä mainitun telkun pois?
-koetko mediapersoonana vastuuta kirjoittamiesi viestien sisällön vaikutuksesta pakkotoistoa lukeviin nuoriin (pidän sinua mediapersoonana koska pakkotoisto tavoittaa valtavan määrän lukijoita ja olet täällä paljon esillä omalla nimelläsi)? Eli suodatatko itseltäsi em. syystä mitään mitä tekisi mieli kirjoittaa palstalle?
-kuurainen pakkasaamu vai lämmin kesäaamu?
-rumin eläin?
-oletko nähnyt kettua luonnossa?
-hissillä vai portaita ylös?
-keinutuoli vai säkkituoli?

:D

Laitetaas muutama kyssäri Mikelle koirakeskustelun lomaan:

-taisit mainita jossain vaiheessa kokevasi "ostomorkkista" jos jotain tulee hankittua. Kuinka suuren morkkiksen taannoinen 65" televisiohankintasi aiheutti asteikolla 1-10?
-myitkö yllä mainitun telkun pois?
-koetko mediapersoonana vastuuta kirjoittamiesi viestien sisällön vaikutuksesta pakkotoistoa lukeviin nuoriin (pidän sinua mediapersoonana koska pakkotoisto tavoittaa valtavan määrän lukijoita ja olet täällä paljon esillä omalla nimelläsi)? Eli suodatatko itseltäsi em. syystä mitään mitä tekisi mieli kirjoittaa palstalle?
-kuurainen pakkasaamu vai lämmin kesäaamu?
-rumin eläin?
-oletko nähnyt kettua luonnossa?
-hissillä vai portaita ylös?
-keinutuoli vai säkkituoli?

:D
Telkkarista ei kummoista morkkista jostain syystä. En myynyt telkkaria pois.
Suodattelen kyllä, en voi enää sanoa kaikkea mitä haluaisin sanoa, mutta pyrin silti olemaan mahdollisimman suorasanainen ja aito.
Lämmin kesäaamu.
Rumin eläin on varmaan Psychrolutes marcidus.
En ole kettua nähnyt koskaan.
Hissillä.
Säkkituoli.

- - - Updated - - -

https://www.youtube.com/watch?v=Pwhh8tSwzDI

Mike mitä mieltä oot tosta kaverista? Onko mahdollisuuksia sinun mielestä pärjätä?
Pärjätä missä?

Back
Ylös Bottom