Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

drag curl smithissä on yllättävän hyvä liike haubereille.

Juu, mutta kannattaa kokeilla myös ihan ylös asti, jopa vähä liioitellun ylös. Itselle yks eristävimpiä liikkeitä, oikeastaan en saa millään muulla vastaavaa repivää fiilistä hauikseen. Luonnollisesti toi on tod hullun näköinen jos joku sivusta katselee, kun siinä on tietenkin elettävä itse mukana rajusti kun kerran tangon liikerata on vakio.

Mitä sulla Mike on näyttänyt labrakokeet vuosien varrella? mm. Ennen roinia ja aikoina niiden jälkeen?
Kävin vain roina-aikana.

Mitä harrastaisit jos sali pitäis jättää kokonaan pois ?
Valokuvauksen lisäksi varmaan jotain aerobista harrastelisin.

Ootko kokeillu ikinä tehdä haukkareita smithissä?
Olen, ei toimi itellä. Sattuu vääriin paikkoihin.

Mitkä on sinun mietteet The Elder Scrolls: Onlinesta vai oletko edes TES:in ystävä?
Skyrim on yksi parhaista peleistä missään koskaan. Ei tosin hajuakaan tosta onlinesta.

Montako tuntia kuluu gymlogin duunaamiseen itse kuvauksen jälkeen?
Sanotaan semmonen 3 tuntia about + sitten rendaukset, mut ne on toki automaattiset.
Taitaa Hessu olla laumasta se Miken silmäterä!
Hessu on poika, niin kyllä se vähän suosikki tuppaa olemaan. Ja se on musta ja aivan upea luonteeltaan. Valkoinen on vähän rikki, mut takuu meni umpeen jo.

Niin, meinasinkin että minkälaista lajia ? :D kammppailua, tennistä, juoksua tms. ?
No ennemmin tennistä kuin kamppista.

Palatakseni tuohon e-neste kysymykseeni, tykkäätkö enemmän drip tippailla vai laitatko nesteet tankkiin ja höyrystelet siitä koko päivän? Vai miten homma kohdallasi toimii?

Palatakseni tuohon e-neste kysymykseeni, tykkäätkö enemmän drip tippailla vai laitatko nesteet tankkiin ja höyrystelet siitä koko päivän? Vai miten homma kohdallasi toimii?
Reo mini, eli bottom feeder, paras keksintö meikän mielestä. Saa drippailun maut ja höyryt ilman drippailua.

Mikä kiehtoo Cookie Clickerissä ja millonka ajattelit lopettaa sen pelaamisen kokonaan? :D
En mä tiedä, koukuttaa vain kovasti.

Suurena kahvinrakastajana kysyisin että minkälainen kahvimylly kannattaisi ostaa? On aika nostaa kahvinjuonti uudelle tasolle!!
Kannattaa hieman panostaa siihen myllyyn, ettei halvinta osta. Rockyä ovat kehuneet kovasti kaikki ja sen itse varmaan hommaisin jos pitäis nykyinen vaihtaa.

Älä ole noin pessimisti. Onko valokuvaaminen sulla harrastus vai ammatti? Tällee ulkopuolisena vaikuttaa kyllä ammatilta ja todellakin ammattimaiselta. Kyllä esim. Gymlogit aika viihdettä nykyään ovat.
Miten tuo ammattilaisuus sitten määritellään?

Back
Ylös Bottom