Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei ainakaan tälleen äkkiä kokeiltuna Androidilla.Jumittaako muuten edelleen mobiililla viestien editointi?
Jos te vaan voitte, niin tukekaa Pakkista ja ostakaa fitnesstukusta linkkien kautta. En mä nyt usein tämmöistä tuputa.
Näyttäisi toimivan nytJumittaako muuten edelleen mobiililla viestien editointi?
Ne lopetti parin päivän varoituksella.Mihin se PPSshoppi jäi? Sehän oli yhteenväliin kans mainostamasa täälä.
Ens tilauksenJos te vaan voitte, niin tukekaa Pakkista ja ostakaa fitnesstukusta linkkien kautta. En mä nyt usein tämmöistä tuputa.
Ne lopetti parin päivän varoituksella.
Kiiitos ja koodi pakkotoisto15 antaa hyvän alen monesta merkistä.Ens tilauksen
Koitan muistaa tän!Jos te vaan voitte, niin tukekaa Pakkista ja ostakaa fitnesstukusta linkkien kautta. En mä nyt usein tämmöistä tuputa.
Pitäis vielä saada minimalistisemmaksi ja mahdollisimman kliiniksi. Ei mitään vahvoja kontrasteja rasittamaan silmiä jne.Selkeämpi ja nätimpi tää uusi ulkoasu
Pitäis vielä saada minimalistisemmaksi ja mahdollisimman kliiniksi. Ei mitään vahvoja kontrasteja rasittamaan silmiä jne.
tuolta alareunastahan toi darkmode ainakin mulla menee päälle vaikka vippiä ei oleDark mode on tietty se leppoisin silmille ja korostuu siististi pakkiksen punainenkin varmasti siinä, mutta ymmärrän myös jos se on pelkästään vipeille.
tuolta alareunastahan toi darkmode ainakin mulla menee päälle vaikka vippiä ei ole
Täällä keskustelu aiheesta ja uudesta muutoksesta.Saisko mahdollisuuden siirtyä viimeiselle sivulle takaisin ketjun yläreunaan? Nyt joutuu selaa ekan sivun loppuun, että on mahdollisuus siirtyä ketjun viimeiselle sivulle. Tai sit en vaan osaa.