Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Jaaha selvää jälkeä tehty kämpässä ... villakoirat on melkeenpä fiksuin koirarotu mutta siinä tulee kyllä tämä sivuvaikutus kyljessä: ne tiedostaa paremmin mitä ympärillä tapahtuu ja näin ollen ottaa itteensä paljon helpommin ku tyhmemmät koirat - ja KOSTAA ties millä tavalla kärsimänsä "vääryydet". Ja se on vaikeeta sitte himaan päästyään enää ruveta huutamaan asiasta. Tietty vanhemmiten niistä saa paljon "asenteita" karsittua määrätietosella koulutuksella.

Jaaha selvää jälkeä tehty kämpässä ... villakoirat on melkeenpä fiksuin koirarotu mutta siinä tulee kyllä tämä sivuvaikutus kyljessä: ne tiedostaa paremmin mitä ympärillä tapahtuu ja näin ollen ottaa itteensä paljon helpommin ku tyhmemmät koirat - ja KOSTAA ties millä tavalla kärsimänsä "vääryydet". Ja se on vaikeeta sitte himaan päästyään enää ruveta huutamaan asiasta. Tietty vanhemmiten niistä saa paljon "asenteita" karsittua määrätietosella koulutuksella.

Menee toisinpäin jos ei ole varovainen, eli koira kouluttaakin ihmistä. Meinaan osaavat kyllä kerjäämisen jalon taidon, ollaan niin sööttejä ja tehdään vaikka mitä, kuten vingutaan hellästi ja seistään kahdella jalalla. Sit jos erehtyy huomioimaan, niin se hellä itku alkaa aamulla sängyn vieressä akrobaatishown kanssa.

Kysynpä nyt kun Mike valokuvaamista harrastat... Miksi useissa kuvissa, esim. bodylehdissä on levypainot jollain henkilöillä käsissään? Kuvaako se sitä, että harrastaa punttia vai mitä :D?

Kuinka nopeasti opit kameralla kuvaamisen ja mikä oli eka järkkäri ? Muistelisin, et ekat oli hautuumaa setit, mutta saatan muistaa väärin.

Kuinka nopeasti opit kameralla kuvaamisen ja mikä oli eka järkkäri ? Muistelisin, et ekat oli hautuumaa setit, mutta saatan muistaa väärin.
No miten sen nyt ottaa, koska on tarpeeksi oppinut? No senverran nopeeta, että kun aloitin, niin suomalaisella forumilla jengi kuvasi haarukkaa pöydällä ja omaa kakaraansa ja haukkuivat mun kuvia, vaikka samaan aikaan mun kuvaketju oli koko forumin luetuin. Nyt 5 vuotta myöhemmin mulla on 50 kansikuvaa eri lehdissä ja ne samat naamat siellä forumilla kuvaa edelleen haarukkaa pöydällä ja omia kakaroitaan. Kai mä olen kohtuu nopeaan oppinut kuvaamaan, koska en koskaan asettanut rajoja, mitä valitettavasti suurin osa valokuvaajista asettaa itselleen. Rohkeesti vain tulta päin ja vitusti testailua ja eri tekniikoiden yhdistämistä. Valot kun saa verkkosähköstä riippumattomaksi, niin on helvetisti mahdollisuuksia kuvata erilaista kuvaa. Luonnonvalolla kun ei paljoa juhlita jos halutaan rakentaa itse valaistukset.

Oliko Maikkis ennen neljää eilen Ruoholahden metroaseman liepeillä?
En ollut.

No nyt on saatanan siisti tuo domain tuolla yläkulmassa... :D Tuossa on asennetta ;) Tulee Las Vegas mieleen...

1.png

Kysymyksiä:
  1. Jos ajaisit autolla mereen ja auto alkaisi hitaasti täyttyä vedellä, ovet eivät aukeaisi alipaineen vuoksi, mitä tekisit päästäksesi ulos?
  2. Jos kakat tulisivat yhtäkkiä housuun kampin kaakaopuussa juuri kun tilaamasi kallis kahvi saapuu pöytään. Joisitko coolisti kahvin loppuun ripulit byysissa vai jäisikö javat pöytään miehen singahtaessa vessaa etsimään?
  3. Tuleeko Saulista seuraava presidentti?
  4. Miksi ruotsalaiset ovat hitaita päättämään asioista?
  5. Toblerone valkoisena, ruskeana vai mustana?
  6. Laivalla joutuisit laivavartijan kanssa syyttä suotta kahakkaan. Vartija ilmaisee halunsa niputtaa sinut vaikka itse yrität selvittää asian puhumalla. Vaihtoehdoksi jää itsepuolustus. Löistikö itsepuolustukseksi laivapoliisia leukaan, vatsaan vai painisitko tai kenties potkaisisit nilkkaan?
  7. Sinut valittaisiin kuninkaaksi, mutta saisit itse valita mihin seuraavista maista: Japani, Kiina, USA, Ruotsi. Jatkokysymys: Mikä olisi ensimmäinen täytäntöönpantava laki, jonka säätäisit?
  8. Oliko Kekkonen Suomen "paras" presidentti?
  9. Mitä ruokaa tarjoaisit Dave Hillille kotonasi, jos mies tupsahtaisi luoksesi?
  10. Jos sinut kiskaistaisiin 10 minuutiksi tulevaisuuteen, mitä tekisit ensitöiksesi siellä?
  11. Olivatko edellä olevat kysymykset: ajan hukkaa, ihan jees, tyypillisiä "olipas nämä nyt niin mukahauskaa", täyttä bullia.

Kysymyksiä:
  1. Jos ajaisit autolla mereen ja auto alkaisi hitaasti täyttyä vedellä, ovet eivät aukeaisi alipaineen vuoksi, mitä tekisit päästäksesi ulos?
  2. Jos kakat tulisivat yhtäkkiä housuun kampin kaakaopuussa juuri kun tilaamasi kallis kahvi saapuu pöytään. Joisitko coolisti kahvin loppuun ripulit byysissa vai jäisikö javat pöytään miehen singahtaessa vessaa etsimään?
  3. Tuleeko Saulista seuraava presidentti?
  4. Miksi ruotsalaiset ovat hitaita päättämään asioista?
  5. Toblerone valkoisena, ruskeana vai mustana?
  6. Laivalla joutuisit laivavartijan kanssa syyttä suotta kahakkaan. Vartija ilmaisee halunsa niputtaa sinut vaikka itse yrität selvittää asian puhumalla. Vaihtoehdoksi jää itsepuolustus. Löistikö itsepuolustukseksi laivapoliisia leukaan, vatsaan vai painisitko tai kenties potkaisisit nilkkaan?
  7. Sinut valittaisiin kuninkaaksi, mutta saisit itse valita mihin seuraavista maista: Japani, Kiina, USA, Ruotsi. Jatkokysymys: Mikä olisi ensimmäinen täytäntöönpantava laki, jonka säätäisit?
  8. Oliko Kekkonen Suomen "paras" presidentti?
  9. Mitä ruokaa tarjoaisit Dave Hillille kotonasi, jos mies tupsahtaisi luoksesi?
  10. Jos sinut kiskaistaisiin 10 minuutiksi tulevaisuuteen, mitä tekisit ensitöiksesi siellä?
  11. Olivatko edellä olevat kysymykset: ajan hukkaa, ihan jees, tyypillisiä "olipas nämä nyt niin mukahauskaa", täyttä bullia.

1. Potkisin sivuikkunaa raivolla, mut eka varmaan reflekseillä koittaisin ikkunan avaajaa.
  2. Jos siinä ripsassa paljoa enää kahvia vedellä.
  3. Toivottavasti.
  4. Ne vittuilee sillä suomalaisille, ei ne oikeesti oo hitaita.
  5. Ruskeana.
  6. Kantelisin kapteenille.
  7. Japani, enkä ihan heti alkais muuttelemaan mitään, zekkailisin mestoja ja epäkohtia rauhassa misookeittoa kiskoen.
  8. No vittu ei, hölmö.
  9. Jeesus mikä mielikuva kun ajattelee sitä tissiposkea ovelle iloisesti tupsahtaneena. Pelkkää sumppia.
  10. Riippuu ihan kuinka pitkälle tulevaisuuteen. Ihan lähitulevaisuudessa varmaan onkis vain lottonumerot jostain. Kauempana vois leuka pudota ja olis 10min h-moilasena.
  11. Täyttä bullia.

Varmaan kysytty jossain vaiheessa, mutta teetkö mitään aerobista (esim. reenin jälkeen crossaria tms.) ja mikä olis cooper kunto jos joutuisit juoksemaan?

Entä saisitko mut kiinni jos potkaisisin sua munille ja lähtisin karkuun?

Back
Ylös Bottom