Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

moro maik, oisin tilaamassa tollasta pakkotoisto official member 2009 hupparia, mutta ainut koko mitä on enään jäljellä on xl. onko toi miten sopiva itelleni 180cm/92kg ? entä onko noita pakkistuotteita tulossa lisää milloin?

Mikelle pari kysymystä:
Toivottavasti ei aiheuta pahennusta....eikä ole pakko vastata jos et halua.
Mitä tekisit jos nykyinen mammasi tuumais ykskaks et haluis tehdä lapsen?
Entä kumpi jos joutuis valitsemaan, pakkotoisto vai nykyinen mimmisi? kumpi lähtis jos olis pakko tilanne. Välimuoto vastaus ei käy.
Oot saanu pakkotoiston kautta paljon hyvii ystei ja frendei. kuka niistä on tärkein?
Sillo ku horkkasit, annoitko mammasi horkata iha huolella ajattelematta elämää yhtään sen enempää?
Antaisitko nykyisen mammasi horkata jos hän niin päättäis ja haluais?
Jos pakkotoisto bisnekset menis perseelleen osaisitko vielä elää niinku tavan pulliainen, pienellä rahalla ja ilman kalliita kahveja?
Jos joku kaunis päivä tulisit toisiin ajatuksiin ja haluisitkin lapsen, kumi olis tervetulleempi? poika vai tyttö?
Antaisitko ikinä pettämistä anteeksi jos vaimosi tekisi niin? Eli vaimolla ei olis mitään asiaa enään yhteiseen kotikoloon?
Kumpi tekee onnellisemmaksi? hyvä kaunis mimmi vai paljon rahaa?
Kummasta tulee parempi fiilis? hyvä aamupano vai kunnon kahvi jossain hyvässä mestassa?
Onko nykyinen kimmasi mielestäsi täydellinen? huonot puolet ja hyvät puolet?

Tuli aika henk kohtasia ja törkeitä mut eipä näihin ole pakko vastata....kuhan kysyin ku ei ole aiemmin kysytty :)

Onko tähän P-logon poistamiseen erityinenkin syy?
Ei isompaa, en pidä enää siitä logosta, eikä Pakkotoistoa tunneta logosta, vaan domainista. Käytän jatkossa vain domainia kaikissa jutuissa.

Mikelle pari kysymystä:
Toivottavasti ei aiheuta pahennusta....eikä ole pakko vastata jos et halua.
Mitä tekisit jos nykyinen mammasi tuumais ykskaks et haluis tehdä lapsen?
Entä kumpi jos joutuis valitsemaan, pakkotoisto vai nykyinen mimmisi? kumpi lähtis jos olis pakko tilanne. Välimuoto vastaus ei käy.
Oot saanu pakkotoiston kautta paljon hyvii ystei ja frendei. kuka niistä on tärkein?
Sillo ku horkkasit, annoitko mammasi horkata iha huolella ajattelematta elämää yhtään sen enempää?
Antaisitko nykyisen mammasi horkata jos hän niin päättäis ja haluais?
Jos pakkotoisto bisnekset menis perseelleen osaisitko vielä elää niinku tavan pulliainen, pienellä rahalla ja ilman kalliita kahveja?
Jos joku kaunis päivä tulisit toisiin ajatuksiin ja haluisitkin lapsen, kumi olis tervetulleempi? poika vai tyttö?
Antaisitko ikinä pettämistä anteeksi jos vaimosi tekisi niin? Eli vaimolla ei olis mitään asiaa enään yhteiseen kotikoloon?
Kumpi tekee onnellisemmaksi? hyvä kaunis mimmi vai paljon rahaa?
Kummasta tulee parempi fiilis? hyvä aamupano vai kunnon kahvi jossain hyvässä mestassa?
Onko nykyinen kimmasi mielestäsi täydellinen? huonot puolet ja hyvät puolet?

Tuli aika henk kohtasia ja törkeitä mut eipä näihin ole pakko vastata....kuhan kysyin ku ei ole aiemmin kysytty :)

Ei lapsia kiitos, ero tulisi, lapset olisi mun elämässä yhtäkuin henkinen kuolema.
Olen vastannut tähän pakkiskyssään jo aikaisemmin.
Ei frendejä voi mittailla, mutta paljon olen tuttuja saanut.
En antaisi.
En osaisi, kehittäisin jotain muuta. Ja olen ihan tavallinen pulliainen, jolla vain sattuu olemaan unelmaduuni(omasta kulmasta katsottuna).
En halua ikinä lapsia, kuten sanottu, ennemmin hirteen kuin lapsia. Jos olis pakko ottaa lapsi, siis joku älytön pakkotilanne, niin tyttö.
En antaisi.
Paljon rahaa(sillä saa kauniita mimmejä :D) ps. mulla ei ole pajoa rahaa, olen saanut kauniin muilla avuilla (iso sladdi :D )
Aamupanot sukkaa, olen aamuisin ihan homeessa, mutta kunnon panosta tulee parempi olo eri aikaan. Aamulla siis kahvi tekee paremmat fiilikset.
Kukaan ei ole täydellinen, mutta aika lähellä ollaan, vielä jos olisi miljonääri, niin ei vois enempää toivoa.

Oletko Mike kokeillut/käyttänyt kannabista tai muita huumeita ?
Kukintaa.

Mitäs Miken iltaan?
Oulusta just päräyttelin himaan ja kuvia kohta online kisoista.

Kuka ton vasemmassa yläkulmassa olevan logon on suunnitellu? Aivan saatanan ruma. Ei sovi tälle sivustolle niin yhtään. Ja onko toi väliaikanen vai pysyvä?

Kuka ton vasemmassa yläkulmassa olevan logon on suunnitellu? Aivan saatanan ruma. Ei sovi tälle sivustolle niin yhtään. Ja onko toi väliaikanen vai pysyvä?

Kuten jo aikaisemmin sanoin, ei se ole logo, vaan pelkkä domaini, logoa ei enää ole. Ja se on vitun ruma, mutta samalla niin pieni kuin sinne nyt voi tuuppaa, että kuitenkin selkeesti tiedetään missä sivustolla ollaan. Ja kuten sanottu, se on AIVAN VITUN SAMA mitä mä sinne pistän, joku tulee kuitenkin huutamaan miten paskan näköinen se on, joten pistin sinne tommoisen, eipä vie tilaa kuin alta 60px korkeussuunnassa.

Valkoinen apina ollut vauhdissa taas.

Kampissa

61889_450413952240_670657240_4969746_8247912_n.jpg

Ja toisessa kämpässä.

47223_428405023299_556558299_5027693_402348_n.jpg

Back
Ylös Bottom