Striimissä kerroin jo, mutta hammas tulehtui takaa ja varasin ajan samalle lekurille joka sen paikkasi vuosi sitten ja sanoi että laittoi kolmion tietoihin, että saattaa oireilla vielä. No ei tossa mitään, mutta kun se teki sitten armottoman(en valehtele) kokoisen märkäpaiseen ei ikeneen, vaan kitalakeen ja se oli ISO.
Maanantaina ajattelin, että saanko enää kohta henkeä kun kasvaa vain. Vedin melkein 100 x400mg buranaa ja päälle helvetisti Panadolia viikonlopun aikana eikä mikään auttanut. Joka nielaisulla kieli osui siihen turvonneeseen paiseeseen ja teki jomottavan kivun 40 minuutiksi.
Tiistaina sitten lekurille joka itsekin sanoi "oho, jopas on". Ajattelin sinne mennessä että tää helvetti on ohi, mutta eipä ollutkaan. Kuvat otettiin ja sitten niistä katsoi ja sanoi, ettei voida tehdä mitään vielä kun se paise on siinä vaiheessa, ettei sitä voi puhkaista tai muuten tulee entistä enemmän vaan kipua. Antoi varsin tykit 2 antibioottia ja torstaille kontrolli. Sen paiseen voi puhkaista vain kun se pehmenee, eikä ole tollainen kireä pingottava pingispallo joka sattuu aivan vitusti kun siihen edes hipaisee.
Ja paine, se on ilkein kipu ihmisellä. Keskiviikkona yöllä sitten heräsin ja antibiootit oli heti toiminut ja paise pehmeni eikä enää ollut kosketusrarka. Toivottavasti ne torstaina saa sen avattua ja vetästyä toi saatanan hammas pois. Saanut nukuttua sellaisia tunnin pätkiä kunnes kipu tulee takaisin. Ja ruokana päivässä puolikas vanukas ja sen jälkeen tunti helvettiä. Paino pudonnut 89 kiloon.
Tässä nyt on ollut kaikkea, selkä meni, olin viikon lentussa ja tämä. Samalla tein rajut viilaukset veriarvoihin ja jos mä en kohta pääse treenaamaan säännöllisesti, niin mä olen kohta 80kg. Ja tää nyt ei ollut mikään parin päivän hammaskipu, vaan viiden päivän helvetillinen tuska, jossa oikeesti menee elämän ilo jo vituiksi.
Aika vaaralliset määrät kipulääkkeitä ottaen huomioon, että mun veri on muutenkin helvetin ohutta ja vekit vuotaa liian pitkään. Mutta oikeesti, kipu ja paine oli aivan helvetillistä.
katso liitettä 238884