OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuut melko varmaan ihmettelemään miksi et aikaisemmin Macciin vaihtanut. Muistat vaan unohtaa Windowsin jutut, eli Macilla yleensä jutut menee tyyliin "meniskö tää tollai" ja sitten se menee. Loogisempi käyttis ja toki viruksia ei sitten ole ettei tartte siitä ressaa.

Omat kokemukset täysin päin vastaisia, 2017 vaihdoin Macciin ja 2019 vaihdoin takaisin Windows koneeseen.
En kahdessa vuodessa oppinut tuota Macin käyttistä millään käyttämään, kaikki on jotenkin tehty todella monimutkaiseksi, eikä mitään löydy mistään jne.

Varmasti todella hyviä koneita, ja esimerkiksi kaatuilua huomattavasti vähemmän, itse en vaan osaa käyttää😂
 
Mike hei. Pystyikö ton vipin maksamaan ilman paypallia? vai miks en osaa nyt maksaa... aika halpa oikeasti.. mut ei vaabn toimi systeemit nyt.. vaik tilil olis rahaa..
 
Mike hei. Pystyikö ton vipin maksamaan ilman paypallia? vai miks en osaa nyt maksaa... aika halpa oikeasti.. mut ei vaabn toimi systeemit nyt.. vaik tilil olis rahaa..
Tilille suoraan voi kanssa.

 
Tilille suoraan voi kanssa.

jAA Jaa das ist godt.Jos heitän sulle sen oranssin apinan niin annatto 12kk vippiä? :) Sori, pitää tinkiä... Waffen miess.
 
Tuut melko varmaan ihmettelemään miksi et aikaisemmin Macciin vaihtanut. Muistat vaan unohtaa Windowsin jutut, eli Macilla yleensä jutut menee tyyliin "meniskö tää tollai" ja sitten se menee. Loogisempi käyttis ja toki viruksia ei sitten ole ettei tartte siitä ressaa.
Näinhän sä sanoit aikanaan mullekin, kun vaihdoin macciin ja eka lause oli, ”miksi mä en ole aikasemmin vaihtanut?” 😂 Macceja sen jälkeen tullut ostettua about 5 läppäriä ekan iMacin jälkeen.
 
Näinhän sä sanoit aikanaan mullekin, kun vaihdoin macciin ja eka lause oli, ”miksi mä en ole aikasemmin vaihtanut?” 😂 Macceja sen jälkeen tullut ostettua about 5 läppäriä ekan iMacin jälkeen.
Etkä varmaan siitä pahoillaan ole kun sanoin ja mahtoiko mulla sillon olla joku eka iMac kanssa.
Ite oisin maccia kokeilut mutta ohjelmat mitä tarvitsen ei ole tehty macciin sopiviksi
Kaikki ei ole optimoitu, mutta esim tuolla graafisella ja videopuolella Apple on kova ohjelmien osalta.
 
Mä ostin imacin 2012. Edelleen sama käytössä. Vain muistia lisännyt väliss. Mulla on ollut vuosien varrella Windowseja ja Linukseja. Vanhempana tulee laiskaksi eikä jaksa säätää.
 
huh huh , jotain ihme xyleeniä mulla oli jolla sai ton mun vanhan meilin pois tosta kiekosta.... huh.. jos olisin imppari niin ei menis rahaa niinku tähän viiniin menee... hu.

Mut joo, en muista mitä puhuttiin enkä kehtaa/häpeän lukea mitä tuli laiteltua eilen.. mut joo, annan mielellään kiekon tai kaks jos saa vippiä... ei oo ajokuntoa tänään... mut jossain vaiheessa joo mielellään tuon mihin haluat kiekot..

t:Jaatinen75
 
huh huh , jotain ihme xyleeniä mulla oli jolla sai ton mun vanhan meilin pois tosta kiekosta.... huh.. jos olisin imppari niin ei menis rahaa niinku tähän viiniin menee... hu.

Mut joo, en muista mitä puhuttiin enkä kehtaa/häpeän lukea mitä tuli laiteltua eilen.. mut joo, annan mielellään kiekon tai kaks jos saa vippiä... ei oo ajokuntoa tänään... mut jossain vaiheessa joo mielellään tuon mihin haluat kiekot..

t:Jaatinen75
Laita mesessä tai instassa viestiä kun oot tulossa, niin laitetaan sitten vippiä.
 
D80E487D-D029-41EA-A30A-EBA4F422787D_1_105_c.jpg
BB6C9A46-A781-4903-AF30-810875B1DB78_1_105_c.jpg
 
Mike, kun olet jo melko pitkään asunut Helsingissä, niin onko totta, että se on oikeasti muuttunut viimeisen 10v aikana selkeästi enemmän maahanmuuttajakantaiseksi? Asuu monia tuttuja Helsingissä ja kokevat yöllisen keskustan yms. nykyään täysin turvattomaksi vs 2000-luvun alku.
 
Back
Ylös Bottom