Imac ja pc/windows molemmat hyviä. Eri käyttäjäkunnnat.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Melkonen laitos tulee olemaan.Tai sitten tuo maalikuussa tuleva iMac Pro jossa M1X Max Duo
Tuut melko varmaan ihmettelemään miksi et aikaisemmin Macciin vaihtanut. Muistat vaan unohtaa Windowsin jutut, eli Macilla yleensä jutut menee tyyliin "meniskö tää tollai" ja sitten se menee. Loogisempi käyttis ja toki viruksia ei sitten ole ettei tartte siitä ressaa.
Tilille suoraan voi kanssa.Mike hei. Pystyikö ton vipin maksamaan ilman paypallia? vai miks en osaa nyt maksaa... aika halpa oikeasti.. mut ei vaabn toimi systeemit nyt.. vaik tilil olis rahaa..
jAA Jaa das ist godt.Jos heitän sulle sen oranssin apinan niin annatto 12kk vippiä? Sori, pitää tinkiä... Waffen miess.Tilille suoraan voi kanssa.
VIP-jäsenyys
Instant VIP tilaus tästä linkistä Paypalin kautta. Pakkotoisto.com VIP-edut ---------------------------------------------------------------------------------- Pakkotoisto.com -keskustelupalstan VIP-jäsenyys, joka sisältää: * VIP-forum * Maksimimäärä ilmoituksia *...keskustelu.pakkotoisto.com
Toki sopii niin.jAA Jaa das ist godt.Jos heitän sulle sen oranssin apinan niin annatto 12kk vippiä? Sori, pitää tinkiä... Waffen miess.
Näinhän sä sanoit aikanaan mullekin, kun vaihdoin macciin ja eka lause oli, ”miksi mä en ole aikasemmin vaihtanut?” Macceja sen jälkeen tullut ostettua about 5 läppäriä ekan iMacin jälkeen.Tuut melko varmaan ihmettelemään miksi et aikaisemmin Macciin vaihtanut. Muistat vaan unohtaa Windowsin jutut, eli Macilla yleensä jutut menee tyyliin "meniskö tää tollai" ja sitten se menee. Loogisempi käyttis ja toki viruksia ei sitten ole ettei tartte siitä ressaa.
Etkä varmaan siitä pahoillaan ole kun sanoin ja mahtoiko mulla sillon olla joku eka iMac kanssa.Näinhän sä sanoit aikanaan mullekin, kun vaihdoin macciin ja eka lause oli, ”miksi mä en ole aikasemmin vaihtanut?” Macceja sen jälkeen tullut ostettua about 5 läppäriä ekan iMacin jälkeen.
Kaikki ei ole optimoitu, mutta esim tuolla graafisella ja videopuolella Apple on kova ohjelmien osalta.Ite oisin maccia kokeilut mutta ohjelmat mitä tarvitsen ei ole tehty macciin sopiviksi
En kyllä ikinä vaihtais Windowsiin takas. Käyttis niin täydellinen ja looginen eikä kaatuile. Vaikee käsittää, ettei joku handlais maccia.Etkä varmaan siitä pahoillaan ole kun sanoin ja mahtoiko mulla sillon olla joku eka iMac kanssa.
Laita mesessä tai instassa viestiä kun oot tulossa, niin laitetaan sitten vippiä.huh huh , jotain ihme xyleeniä mulla oli jolla sai ton mun vanhan meilin pois tosta kiekosta.... huh.. jos olisin imppari niin ei menis rahaa niinku tähän viiniin menee... hu.
Mut joo, en muista mitä puhuttiin enkä kehtaa/häpeän lukea mitä tuli laiteltua eilen.. mut joo, annan mielellään kiekon tai kaks jos saa vippiä... ei oo ajokuntoa tänään... mut jossain vaiheessa joo mielellään tuon mihin haluat kiekot..
t:Jaatinen75