Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Helvetti, en tiennyt, että kuulalla on uus levy, meen ostamaan heti jos on tunesissa. Paras kahvipapu on Has beanin breakfast bomb. .
Ilmesty 20 päivää sitten, nimeltään Blacksuami.

Oletko Mike käynyt Espnajassa, mitä pidit?

Kysymys perustuu siihen että olen itse Espanjassa juurikin nyt.

Oletko Mike käynyt Espnajassa, mitä pidit?

Kysymys perustuu siihen että olen itse Espanjassa juurikin nyt.
En ole, enkä varmaan ikinä mene, en pidä espanjalaisista huutavista ihmisistä.

Paljonkos Mike olet matkustellut? Missä kaikkialla olet reissannut? Mitkä olisi (Japanin lisäksi) sellaiset maat mihin haluaisit päästä vielä käymään / uudestaan käymään?
En ole kerennyt pahemmin matkustelemaan kun Pakkista on tullut kasvateltua intensiivisesti 8 vuotta, olen vähän neuroottinen tämän kanssa, siksi kai tää onkin näin iso.

Mut valokuvauksen myötä on tullut enemmän himoa käydä kuvailemassa muualla, muutoin en varmaan kamalasti matkustelisi. Pohjoismaissa on siis koluttu ja sitten Japania.

Tokioon on pakko mennä uudestaan ja aion vielä toteuttaa siellä pidempiä hengailujaksoja, eli kuukausia kerrallaan siellä elelyä. Alaskassa on päästävä käymään, samoin Australia. Brugge pitää nähdä myös joku viikonloppu. Mut meikää himottaa kaikki mestat joissa kaikki ei ole käynyt, jonnekin thaikkuihin mua ei sais edes maksamalla.

Pallon ympäri olis kova matka, maksaa vitusti, mutta siinä olisikin matkarapparia kerrakseen. En kyllä edes tiedä miten semmoinen toteutetaan. Ihailen yhtä nuorta valokuvaajaa, Joey Lawrence, jolla on saumaa lähteä assareiden kanssa jonnekin hevonvittuun kuvailemaan. Katsokaa miehen portfolio ja sieltä se alkuasukasjuttu. Kyllä mäkin vielä lähden, maksan jollekin assarille matkat että lähtee messiin kantamaan yhtä genistä ja valoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Pallon ympäri olis kova matka, maksaa vitusti, mutta siinä olisikin matkarapparia kerrakseen. En kyllä edes tiedä miten semmoinen toteutetaan.

Varaat lennot sekä majoituksen ja nostat kytkintä. Aika halvalla pääsee pallon ympäri ja kohteet voi valita mielensä mukaan. Yleensä noissa on vain lentokilometrirajat, joiden sisällä pitää pysyä. Halvimmat muistaakseni luokkaa 2 k€ / 3 mannerta.

Tuollahan noita näyttää olevan listattuna:

http://www.suomiseuranmatkat.fi/index.html?n=1370

1325 € halvin maailmanympärilento ja esim. tommonen 20 vrk matka
Helsinki - Bangkok - Sydney - Papeete - Los Angeles - Helsinki
sisältäen hotellit 3466 €. Siihen sitten safkat päälle, mutta ne nyt on lähes
varmasti halvempia muualla kuin Suomessa.

Jos aikoo viettää kuukausia jokaisessa paikassa, niin sitten kandee varmaan
vuokrata joku asunto. Esim. Tokiossa on tollanen firma

http://www.sakura-house.com/,

joka vuokraa kohtuu hintaan ihan kelvollisia kämppiä.
Vieläkun laitat oman kämpän vuokralle reissun ajaksi, niin ei toi
nyt paljoa kalliimmaksi tule kuin Suomessa saman ajan asuminen.

En ole, enkä varmaan ikinä mene, en pidä espanjalaisista huutavista ihmisistä.

En ole kerennyt pahemmin matkustelemaan kun Pakkista on tullut kasvateltua intensiivisesti 8 vuotta, olen vähän neuroottinen tämän kanssa, siksi kai tää onkin näin iso.

Mut valokuvauksen myötä on tullut enemmän himoa käydä kuvailemassa muualla, muutoin en varmaan kamalasti matkustelisi. Pohjoismaissa on siis koluttu ja sitten Japania.

Tokioon on pakko mennä uudestaan ja aion vielä toteuttaa siellä pidempiä hengailujaksoja, eli kuukausia kerrallaan siellä elelyä. Alaskassa on päästävä käymään, samoin Australia. Brugge pitää nähdä myös joku viikonloppu. Mut meikää himottaa kaikki mestat joissa kaikki ei ole käynyt, jonnekin thaikkuihin mua ei sais edes maksamalla.

Pallon ympäri olis kova matka, maksaa vitusti, mutta siinä olisikin matkarapparia kerrakseen. En kyllä edes tiedä miten semmoinen toteutetaan. Ihailen yhtä nuorta valokuvaajaa, Joey Lawrence, jolla on saumaa lähteä assareiden kanssa jonnekin hevonvittuun kuvailemaan. Katsokaa miehen portfolio ja sieltä se alkuasukasjuttu. Kyllä mäkin vielä lähden, maksan jollekin assarille matkat että lähtee messiin kantamaan yhtä genistä ja valoa.

jäi kiinnostamaan että miksi Brugge?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Liittysköhän jotenkin tähän...

in-bruges-movie-1.jpg

Muistasin lukeneeni joskus jostain että Mike tykkäs leffasta...

pitänee tsekata toi leffa,diggaan colin farrelia.kiitti

Paljon sulla on siinä stadin kämpässä neliöitö? ja paljonko makso?

Helvetin hyvä palsta tää on, mitä nämä 7 vuotta on tullut täällä pyörittyä.

Joskus itekkin kattonu tota animea, niin kannattaa kattoa Tengen Toppa Gurren Lagann, oot varmaan nähny bleach animen? Tengan toppa on jopa parempi kuin ergo proxy.

Paljonko paino/pituus tällä hetkellä?

46,3 neliöö ja maksoi 5 vuotta sitten 162,000 eskoa kun lähti putkiremppaa pakoon edellinen asukas. Putkiremppa ohitte ja viimeksi kävi arvioija, sanoi, että 220,000 vois pistää hinnaksi ja katsoa sitten millä lähtee. Voisin myydäkin, mut pitäis löytää ullakko tilalle. Aika tolkuttomia hintoja nyt kun katselee ytimen asuntoja.

Aika iso tuo 46 neloötä. Paljonko putkiremppa makso. täälläpäin putkiremppa on 500€/neliö, mutta mites siellä? Huhhuh 220 t€ aika hyvin. Meinasitko isompaan muuttaa vai?

Kova kunto muuten tossa kuvassa.

Toi on ihan höpö höpöä, eksoottisuudella kusetetaan immeisiä. Kyllä Konat ja Blue mountainit pesee tommoiset.

Minkä kokoiset nuo CK:n pikkarit on sulla? Itse ostin juuri M-koon CK:t ja nehän roikuu polvissa tai riippuu navassa. Dieselin M-koko on juuri sopiva.

Back
Ylös Bottom