Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Maanantaisin ja perjantaisin penkkiä tuli hinkattua ja dokattua sitten viikonloput. Mulla nousi penkki 120 kiloon alta parissa vuodessa natikkana. Sitten Rantarockissa Vaasassa karseessa tuubassa kävin kysymässä kahdelta pokelta neuvoja penkkiin. Toinen neuvoi, että ota 80kg ja veivaat sillä joka treenissä niin monta kuin menee, sitten kun koitan ykköstä, niin se kuulemma nousisi rajusti. En koittanut.

Toinen poke neuvoi 2x6 systeemin, joka löytyy pakkikseltakin, sillä nostin nopeaan penkin natuna 155 kiloon alle 75 kiloisena muistaakseni. Sitten roinat kehiin ja 2x6 systeemillä aina 220kg raakaykköseen saakka. 2x6 on ehdoton sydeemi raakanostajille kuten ko. ketjustakin huomataan, toimii varmaan yli 90 prosentilla sitä tekevistä forever, se on niin progressiivinen systeemi kuitenkin loppupeleissä, eikä siinä tuhlata lihaskasvua tai palautumista mihinkään homoihin kevytpäiviin.

2x6, jees. Jotenkin tuntuu vaan niin vitun vastenmieliseltä että 2 sarjaa viikossa riittäis penkkireeniks. Ellei sit 2x viikossa toi? Osaatko heittää jonkun yksittäisen liikkeen mikä ois penkin kannalta tärkee?

2x6, jees. Jotenkin tuntuu vaan niin vitun vastenmieliseltä että 2 sarjaa viikossa riittäis penkkireeniks. Ellei sit 2x viikossa toi? Osaatko heittää jonkun yksittäisen liikkeen mikä ois penkin kannalta tärkee?
Siis tuo on penkin osuus, apuliikkeet tehdään toki lisäksi lihaskasvatuken turvaamiseksi. Eli vinopenkkiä perään, sekä sitten ojentajapäivä tukemaan noston loppuvaihetta. Tulee aivan tarpeeksi kovia punnerruksia.

Mikä on mielestäsi paras liike ojentajille?

Mitä kuuluu Miken iltaan?
Kyllä se pushdown on eri variaatioineen.

Mitäs tässä, treenattiin tuossa mimmin kanssa jalat eka 2100 aikaan, siitä sitten koiran kanssa käytiin Kaivarissa kävelyllä ja haettiin Makuunista leffa. Keittelin tuossa kummallekin latet(papu on jo perkele 3kk vanhaa, ei hyvää) joten kohta elokuvaa.

-Jos olisit diktaattori, mitä muuttaisit Suomessa samantien?
Mamut vittuun, KAIKKI(vaikka mukana menisi asiallistakin porukkaa). Sit pistäisin kylmäksi porukan vapaasti valitsemiani kusinaamoja, kivittämällä.

Tätä mun piti itsekkin kysyä. Eli mitä mieltä oot noista mamuista (pääosin somaleista). Hyvä että tuli vastaus, niin ei tartte kysyä.

Itse olen loppupeleissä samaa mieltä.

Ja kysymys: Meinaatko ens vaaleissa äänestää? Jos meinaat niin mikä puolue?

Vaikka itseänikään ei ennen juuri politiikka kiinnostanut, on ensi vaaleissa pakko mennä äänestämään että saadaan tämä naurettava pakolaisten haaliminen lopetettua. Tällä nykymenolla ollaan paskat housessa, jos ei saada suurta muutosta eduskunnassa.

Mike. Mitä lisäravinteita käytät?
Muscle milk Cytosrpotilta ja sitten upottelen välillä paketin Myoplexin mansikkapatukoita.

Tätä mun piti itsekkin kysyä. Eli mitä mieltä oot noista mamuista (pääosin somaleista). Hyvä että tuli vastaus, niin ei tartte kysyä.

Itse olen loppupeleissä samaa mieltä.

Ja kysymys: Meinaatko ens vaaleissa äänestää? Jos meinaat niin mikä puolue?

Vaikka itseänikään ei ennen juuri politiikka kiinnostanut, on ensi vaaleissa pakko mennä äänestämään että saadaan tämä naurettava pakolaisten haaliminen lopetettua. Tällä nykymenolla ollaan paskat housessa, jos ei saada suurta muutosta eduskunnassa.
Ei taida auttaa äänestäminen, meillä pitäis olla täällä demokratia, mutta aika kaukana siitä ollaan tällä hetkellä.

Mun rehellinen mielipide etenkin somaleista on se, että niiden olot pitäis tehdä täällä mahdollisimman huonoiksi, niin ei sana kiirisi enää niiden kotimaahan miten täällä saa täyden ylläpidon. Suomen edustajat ovat niin saatanan tyhmiä, etteivät osaa suhteuttaa somaleiden kotimaan oloja meidän tukeen, tämähän on paratiisi niille parasiiteille. Suomi kun on todellinen poliisivaltio, täällä saa omat veronmaksajat jalla jallaa milloin mistäkin, niin sama pitäisi päteä isommalla voimalla mamuihin. Jos rötöstelet, niin saat katua sitä. Nollatole vain, jos sikailet, niin pillistä kii, asemalle ja seuraavalla halpakoneella vittuun täältä. En ollut laisinkaan mamuvastainen kun asuin mansessa, mutta stadissa ovat mamukokemukset olleet niin vastemielisiä, että tekisi mieli vetää jokaista somalia daijuun kadulla kysymättä edes nimeä. Ei voi mitään, Ruotsi on jo kusessa ja Suomi on tämmöinen vitun vässykkämaa, jossa ei ole munaa laisinkaan. Jos meidän päättäjät olisivat yhtä radikaaleja ja kylmän armottomia kuin esim verottaja, niin tänne ei tulisi mamun mamua ja jos olisi pakko ottaa, niin ne pistettäis keräämään paskaa kaatopaikalle 12 tunnin vuoroissa.

Jos joku on eri mieltä, olette väärässä. Suomella oli munaa vielä aikanaan talvisodassa kun esi-isämme pisti hanttiin viimeiseen mieheen saakka taaten meille nämä olot mitä meillä nyt on. Montako vitun tikkua mamut pisti silloin ristiin näiden olojen eteen, josta nyt nauttivat?

Muscle milk Cytosrpotilta ja sitten upottelen välillä paketin Myoplexin mansikkapatukoita.

Ei taida auttaa äänestäminen, meillä pitäis olla täällä demokratia, mutta aika kaukana siitä ollaan tällä hetkellä.

Mun rehellinen mielipide etenkin somaleista on se, että niiden olot pitäis tehdä täällä mahdollisimman huonoiksi, niin ei sana kiirisi enää niiden kotimaahan miten täällä saa täyden ylläpidon. Suomen edustajat ovat niin saatanan tyhmiä, etteivät osaa suhteuttaa somaleiden kotimaan oloja meidän tukeen, tämähän on paratiisi niille parasiiteille. Suomi kun on todellinen poliisivaltio, täällä saa omat veronmaksajat jalla jallaa milloin mistäkin, niin sama pitäisi päteä isommalla voimalla mamuihin. Jos rötöstelet, niin saat katua sitä. Nollatole vain, jos sikailet, niin pillistä kii, asemalle ja seuraavalla halpakoneella vittuun täältä. En ollut laisinkaan mamuvastainen kun asuin mansessa, mutta stadissa ovat mamukokemukset olleet niin vastemielisiä, että tekisi mieli vetää jokaista somalia daijuun kadulla kysymättä edes nimeä. Ei voi mitään, Ruotsi on jo kusessa ja Suomi on tämmöinen vitun vässykkämaa, jossa ei ole munaa laisinkaan. Jos meidän päättäjät olisivat yhtä radikaaleja ja kylmän armottomia kuin esim verottaja, niin tänne ei tulisi mamun mamua ja jos olisi pakko ottaa, niin ne pistettäis keräämään paskaa kaatopaikalle 12 tunnin vuoroissa.

Jos joku on eri mieltä, olette väärässä. Suomella oli munaa vielä aikanaan talvisodassa kun esi-isämme pisti hanttiin viimeiseen mieheen saakka taaten meille nämä olot mitä meillä nyt on. Montako vitun tikkua mamut pisti silloin ristiin näiden olojen eteen, josta nyt nauttivat?

Oon kyllä samaa mieltä vaikka kohta tälläsen sanominen ääneen johtaa varmaan täälläkin mokutaivaassa kivitystuomioon. :hyper:

Oon kyllä samaa mieltä vaikka kohta tälläsen sanominen ääneen johtaa varmaan täälläkin mokutaivaassa kivitystuomioon. :hyper:
Sit pitää keksiä kaikkia lentäviä lausahduksia. Kun aikanaan sanottiin "ei ole kaikki inkkarit kanootissa", niin voidaan päivittää se "ei ole kaikki somput Eirassa"

Erinomaista settiä.

Ei eduskunnassa edelleenkään voi vaikuttaa, muutoksen on tultava kansalta. Jos kansa alkaa järjestäen hylkimään näitä mamuja, alkaa muuttumaan asiat ajan kanssa. Mutta kylmä fakta taitaa olla, että vääjäämättä Suomi joutuu pahaan tilanteeseen, jossa meilläkin on alueita, jonne ei ole kotimaan kansalaisilla enää asiaa.

Ruotsissa on jo alueita, jotka joutuu palokuntakin kiertämään hälyt päällä, koska siellä heitellään kaikkia "vieraita" autoja kivillä.

Back
Ylös Bottom