Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kerenny aikaisempiakaan kaikkia koittaa niin nyt jo tulee lisääEns viikolla Henkan kanssa lisää forkkujuttuja kun pisti viestiä, että olis lisää spesiaaliliikkeitä, niin totta vitus meen oppimaan lissee. Videota kans sit.
Semmoinen huomio tästä touhusta, että jalat ei ainakaan voi mitenkään kasvaa tässä samalla bodatessa ja heitellessä lättyjä. Aika rasittuneet tosta metsissä rämpimisestä kun vielä treenkitkin tehdään. Tensorikivut melko pahat, öisin puutuu jalka jne.
Muutoin toi testaaminen tuolla on kyllä ihan hyödyllistä, mut tosiaankin reidet ei ainakaan paremmin palaudu tosta.Peruskunto kuitenkin nousee metsässä rämpiessä. Se ei haitanne pitkällä tähtäimellä?
Siis mimmoisia kilometrimääriä frisbeegolfissa oikein rämmitään metsissä vaikka yhden päivän aikana, että tuolla voi olla jotain merkitystä bodauksen kannalta ?Semmoinen huomio tästä touhusta, että jalat ei ainakaan voi mitenkään kasvaa tässä samalla bodatessa ja heitellessä lättyjä. Aika rasittuneet tosta metsissä rämpimisestä kun vielä treenkitkin tehdään. Tensorikivut melko pahat, öisin puutuu jalka jne.
Kaloreita paloi 900 viime keikalla ja kilsoja jotain 6.Siis mimmoisia kilometrimääriä frisbeegolfissa oikein rämmitään metsissä vaikka yhden päivän aikana, että tuolla voi olla jotain merkitystä bodauksen kannalta ?
Helvetin hyvää kulutuksen kannalta ja varmasti miellyttävää jos johonkin juoksuun vertaaKaloreita paloi 900 viime keikalla ja kilsoja jotain 6.
Ei vaan palautuminen hidastuu kun tuolla tarpoo menemään ja sitten samalla tykittelee kovia jalkatreenejä. Mä en usko, että mulla on kovinkaan huono kunto ottaen huomioon minkälaisia treenejä vedän. Tervetuloa tekemään mun kanssa vaikka nevör ögen ja tuut sitten sanomaan palautuuko paremmin jos rämpii metsässä. Ei palaudu.Olisiko peruskunnon puolella hieman kehitettävää jos tuollainen "koiranulkoilutuslenkki" meinaa vetää jalkoja niin tukkoon, että bodausta häiritsee? Oma panostus toki tuolla voimailupuolella, mutta koen metsässä kävelyn ja kevyen pyöräilyn palauttavana liikuntana kyykky- ja vetotreenien jälkeen. Enemmän on reidet tukossa jos ei käy metsässä.
Se olis hauskaa kyllä jos sais sitten suoraan lentään tommoisen matkan. Videokuvaus on näissä vähän haastavaa kun kiekko on kovin pieni ja sitten polttoväli videossa 15-35mm, niin pitkissä matkoissa kiekko katoaa sinne jonnekin. Pitäis olla pari kuvaajaa jolla toisella pidempi linssi tai sitten pieni action kamera kuvaamaan korille.Mikelle semmoinen ehdotus, että nyt kun olet selvästi innostunut fribailusta, niin käy joskus heittämässä jollakin hiihtokeskuksen radalla. En tiedä missä sulle olis semmoinen lähin, mutta itse olen käynyt heittämässä Kuusamossa Rukalla, Jyväskylässä Laajavuoren radalla ja kerran Ylläksellä. On muuten hienon näköistä kun tiipaikka on siellä rinteen päällä ja väylän pituus 350 m. Siitä kun viskaat rinnettä pitkin alamäkeen onnistuneen heiton, niin lentää kiekko kauas. Kun heität taas ohi väylältä niin saa etsiä kiekkoa aika kauan :D Raskaita ratoja kiertää, mutta tuolta saisit varmasti hienoa videopätkää
Varmaan jalkojen lihasmassakin vaikuttaa?Olisiko peruskunnon puolella hieman kehitettävää jos tuollainen "koiranulkoilutuslenkki" meinaa vetää jalkoja niin tukkoon, että bodausta häiritsee? Oma panostus toki tuolla voimailupuolella, mutta koen metsässä kävelyn ja kevyen pyöräilyn palauttavana liikuntana kyykky- ja vetotreenien jälkeen. Enemmän on reidet tukossa jos ei käy metsässä.