OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ens viikolla Henkan kanssa lisää forkkujuttuja kun pisti viestiä, että olis lisää spesiaaliliikkeitä, niin totta vitus meen oppimaan lissee. Videota kans sit.
Kerenny aikaisempiakaan kaikkia koittaa niin nyt jo tulee lisää 😄
Ei vaan hyvä juttu
 
Tuleeks lisää fribavideoo?
 
Semmoinen huomio tästä touhusta, että jalat ei ainakaan voi mitenkään kasvaa tässä samalla bodatessa ja heitellessä lättyjä. Aika rasittuneet tosta metsissä rämpimisestä kun vielä treenkitkin tehdään. Tensorikivut melko pahat, öisin puutuu jalka jne.
 
Semmoinen huomio tästä touhusta, että jalat ei ainakaan voi mitenkään kasvaa tässä samalla bodatessa ja heitellessä lättyjä. Aika rasittuneet tosta metsissä rämpimisestä kun vielä treenkitkin tehdään. Tensorikivut melko pahat, öisin puutuu jalka jne.

Peruskunto kuitenkin nousee metsässä rämpiessä. Se ei haitanne pitkällä tähtäimellä?
 
Semmoinen huomio tästä touhusta, että jalat ei ainakaan voi mitenkään kasvaa tässä samalla bodatessa ja heitellessä lättyjä. Aika rasittuneet tosta metsissä rämpimisestä kun vielä treenkitkin tehdään. Tensorikivut melko pahat, öisin puutuu jalka jne.
Siis mimmoisia kilometrimääriä frisbeegolfissa oikein rämmitään metsissä vaikka yhden päivän aikana, että tuolla voi olla jotain merkitystä bodauksen kannalta ?
 
Siis mimmoisia kilometrimääriä frisbeegolfissa oikein rämmitään metsissä vaikka yhden päivän aikana, että tuolla voi olla jotain merkitystä bodauksen kannalta ?
Kaloreita paloi 900 viime keikalla ja kilsoja jotain 6.
 
Olisiko peruskunnon puolella hieman kehitettävää jos tuollainen "koiranulkoilutuslenkki" meinaa vetää jalkoja niin tukkoon, että bodausta häiritsee? Oma panostus toki tuolla voimailupuolella, mutta koen metsässä kävelyn ja kevyen pyöräilyn palauttavana liikuntana kyykky- ja vetotreenien jälkeen. Enemmän on reidet tukossa jos ei käy metsässä.
 
Olisiko peruskunnon puolella hieman kehitettävää jos tuollainen "koiranulkoilutuslenkki" meinaa vetää jalkoja niin tukkoon, että bodausta häiritsee? Oma panostus toki tuolla voimailupuolella, mutta koen metsässä kävelyn ja kevyen pyöräilyn palauttavana liikuntana kyykky- ja vetotreenien jälkeen. Enemmän on reidet tukossa jos ei käy metsässä.
Ei vaan palautuminen hidastuu kun tuolla tarpoo menemään ja sitten samalla tykittelee kovia jalkatreenejä. Mä en usko, että mulla on kovinkaan huono kunto ottaen huomioon minkälaisia treenejä vedän. Tervetuloa tekemään mun kanssa vaikka nevör ögen ja tuut sitten sanomaan palautuuko paremmin jos rämpii metsässä. Ei palaudu.
Noissa metsäradoissa mennään ylämäkeen, alamäkeen jne. Vähän semmoista sompaamista metsässä josta vain jalat väsyy enemmän. Näkee hyvin miten nestettä pukkaa enemmän nilkkoihin kun monta tuntia tuolla menee.

Jotenkin niin internettiä että toikin nähdään negatiivisesti. Miten ihmeessä se osoittaa huonoa kuntoa jos eka nakuttaa salilla treenit ja sen lisäksi useita ratoja viikossa toista lajia? Millä helvetin logiikalla siitä onnistuu päättelemään että kunto on huono?

Jalat sattuu vielä olemaan mulla heikko lihasryhmä, niin ne tarttis tosi tarkkaa tekemistä ja hyvää palautumista.
Savolaisen Make ainakin ymmärtää mistä puhun.
 
Viimeksi muokattu:
Mikelle semmoinen ehdotus, että nyt kun olet selvästi innostunut fribailusta, niin käy joskus heittämässä jollakin hiihtokeskuksen radalla. En tiedä missä sulle olis semmoinen lähin, mutta itse olen käynyt heittämässä Kuusamossa Rukalla, Jyväskylässä Laajavuoren radalla ja kerran Ylläksellä. On muuten hienon näköistä kun tiipaikka on siellä rinteen päällä ja väylän pituus 350 m. Siitä kun viskaat rinnettä pitkin alamäkeen onnistuneen heiton, niin lentää kiekko kauas. Kun heität taas ohi väylältä niin saa etsiä kiekkoa aika kauan :D Raskaita ratoja kiertää, mutta tuolta saisit varmasti hienoa videopätkää :)
 
Mikelle semmoinen ehdotus, että nyt kun olet selvästi innostunut fribailusta, niin käy joskus heittämässä jollakin hiihtokeskuksen radalla. En tiedä missä sulle olis semmoinen lähin, mutta itse olen käynyt heittämässä Kuusamossa Rukalla, Jyväskylässä Laajavuoren radalla ja kerran Ylläksellä. On muuten hienon näköistä kun tiipaikka on siellä rinteen päällä ja väylän pituus 350 m. Siitä kun viskaat rinnettä pitkin alamäkeen onnistuneen heiton, niin lentää kiekko kauas. Kun heität taas ohi väylältä niin saa etsiä kiekkoa aika kauan :D Raskaita ratoja kiertää, mutta tuolta saisit varmasti hienoa videopätkää :)
Se olis hauskaa kyllä jos sais sitten suoraan lentään tommoisen matkan. Videokuvaus on näissä vähän haastavaa kun kiekko on kovin pieni ja sitten polttoväli videossa 15-35mm, niin pitkissä matkoissa kiekko katoaa sinne jonnekin. Pitäis olla pari kuvaajaa jolla toisella pidempi linssi tai sitten pieni action kamera kuvaamaan korille.
 
Olisiko peruskunnon puolella hieman kehitettävää jos tuollainen "koiranulkoilutuslenkki" meinaa vetää jalkoja niin tukkoon, että bodausta häiritsee? Oma panostus toki tuolla voimailupuolella, mutta koen metsässä kävelyn ja kevyen pyöräilyn palauttavana liikuntana kyykky- ja vetotreenien jälkeen. Enemmän on reidet tukossa jos ei käy metsässä.
Varmaan jalkojen lihasmassakin vaikuttaa?
Jos Big ramy ja saman peruskunnon omaava -80kg bodari patikoi 10km niin kummankohan reidet on tukossa jo ekan kilometrin jälkeen?
 
Back
Ylös Bottom