OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olisko jotain vinkkiä, että mitenhän mun pitäisi jatkaa treenaamista coc #2 sulkemisessa? Tuntuu ettei yhtään etene. Olen ottanut lyhyitä sarjoja ja staattisia pitoja melkein päivittäin. Ehkä täytyis ostaa #1,5 treenaamista varten.
 
Olisko jotain vinkkiä, että mitenhän mun pitäisi jatkaa treenaamista coc #2 sulkemisessa? Tuntuu ettei yhtään etene. Olen ottanut lyhyitä sarjoja ja staattisia pitoja melkein päivittäin. Ehkä täytyis ostaa #1,5 treenaamista varten.
Sun pitää pystyä vaivattomasti sulkea 1.5. Eli sitä hinkkaa.
 
Täytyy tosiaan hommata se nyt ja keskittyä siihen. 5mm jää kakkonen vajaaksi ja luulet että vaatii vielä paljon hommia. Tänks Mike👍
2 viikkoa. Suljet 1.5 putkeen 3-5 kertaa, niin losahtaa melko varmaan 2.0 kii.
 
Tuon forkkuvideon vikassa liikkeessä koita ensi kerralla pitää kroppaa paikallaan että vaan se pelkkä ranne veivaa 🙂 Voi olla että se rinta tuli mukaan sen takia kun kroppa muutenkin hieman liikkui mukana.

Mut oli kyllä hiton hyviä vinkkejä forkuille, lähtee testiin!
 
Jeeeeee

Screen Shot 2021-05-28 at 20.13.38 PM.png
 
Voisi itsekin panostella pitkästä aikaa forkkuihin vähän enempi ja lähteä noilla Henkan parilla ekalla liikkeellä hissukseen lisäilemään rasitusta. Sen verran kiinnostavaa matskua, että tekee mieli itsekin testata. Varmaan parasta lähteä aika varovaisesti liikkeelle, ettei vedä ihan solmuun heti.
 
Mike milloin oot omasta mielestä ollut parhaassa kunnossa? Joskus Peterin kanssa reenatessa ainakin tosi isossa ja kireessä kunnnossa.
Sillon joo taisin olla kovimmassa kunnossa. Mutta sillon vedettiin kahta treeniä päivässä kovaa.
 
Kun en niin aktiivinen seuraaja ole, niin pahoittelut mikäli aiheesta on jo keskusteltu, mutta onko Mike mikään poliittinen taho lähestynyt ehdokkuuden tms. kautta? Sinullakin some seuraajia sen verran, että olisi puolueelle kuin puolueelle hyvää näkyvyyttä.
 
Kun en niin aktiivinen seuraaja ole, niin pahoittelut mikäli aiheesta on jo keskusteltu, mutta onko Mike mikään poliittinen taho lähestynyt ehdokkuuden tms. kautta? Sinullakin some seuraajia sen verran, että olisi puolueelle kuin puolueelle hyvää näkyvyyttä.
Ei ole eikä kyllä kiinnostaisikaan olla mukana politiikassa.
 
Tää on jotenkin mystisen elävä kuva. Meni aivot solmuun kun ei osaa päättää avaako se tuota käärettä vai laittaako nätisti kiinni 😁
Mulla on kaikki tekniikka, valoja iso kasa myös minikoossa, makrolinssit ja kaikki, sekä kasa figuureja, mutta herranjestas miten vaikea keksiä ideoita.
 
Back
Ylös Bottom