Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sun pitää pystyä vaivattomasti sulkea 1.5. Eli sitä hinkkaa.Olisko jotain vinkkiä, että mitenhän mun pitäisi jatkaa treenaamista coc #2 sulkemisessa? Tuntuu ettei yhtään etene. Olen ottanut lyhyitä sarjoja ja staattisia pitoja melkein päivittäin. Ehkä täytyis ostaa #1,5 treenaamista varten.
Täytyy tosiaan hommata se nyt ja keskittyä siihen. 5mm jää kakkonen vajaaksi ja luulet että vaatii vielä paljon hommia. Tänks MikeSun pitää pystyä vaivattomasti sulkea 1.5. Eli sitä hinkkaa.
2 viikkoa. Suljet 1.5 putkeen 3-5 kertaa, niin losahtaa melko varmaan 2.0 kii.Täytyy tosiaan hommata se nyt ja keskittyä siihen. 5mm jää kakkonen vajaaksi ja luulet että vaatii vielä paljon hommia. Tänks Mike
Sillon joo taisin olla kovimmassa kunnossa. Mutta sillon vedettiin kahta treeniä päivässä kovaa.Mike milloin oot omasta mielestä ollut parhaassa kunnossa? Joskus Peterin kanssa reenatessa ainakin tosi isossa ja kireessä kunnnossa.
Tuleeko muuten tehtyä tuplatreenejä nykyisin?Sillon joo taisin olla kovimmassa kunnossa. Mutta sillon vedettiin kahta treeniä päivässä kovaa.
Ei palaudu niistä, joten ei.Tuleeko muuten tehtyä tuplatreenejä nykyisin?
Ei ole eikä kyllä kiinnostaisikaan olla mukana politiikassa.Kun en niin aktiivinen seuraaja ole, niin pahoittelut mikäli aiheesta on jo keskusteltu, mutta onko Mike mikään poliittinen taho lähestynyt ehdokkuuden tms. kautta? Sinullakin some seuraajia sen verran, että olisi puolueelle kuin puolueelle hyvää näkyvyyttä.
Tää on jotenkin mystisen elävä kuva. Meni aivot solmuun kun ei osaa päättää avaako se tuota käärettä vai laittaako nätisti kiinni
Mulla on kaikki tekniikka, valoja iso kasa myös minikoossa, makrolinssit ja kaikki, sekä kasa figuureja, mutta herranjestas miten vaikea keksiä ideoita.Tää on jotenkin mystisen elävä kuva. Meni aivot solmuun kun ei osaa päättää avaako se tuota käärettä vai laittaako nätisti kiinni
Asento pitäisi olla enemmän taaksepäin nojaava jos ukko olisi avaamassa pakettia. Tai ainakin pään asento.Tää on jotenkin mystisen elävä kuva. Meni aivot solmuun kun ei osaa päättää avaako se tuota käärettä vai laittaako nätisti kiinni