Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siellä on kyllä asetukset kun vain painat sen pop upin auki, sitten siitä disable chatEi oo tässä mobiilissa tota ollenkaan.
edit: no niin, olit laittanut just viestii, nyt löytyi asetuksista, thanks.
Sinne pääsee vain klikkaamalla chatin auki. Tai miksi edes lähteä ainoasta huoneesta pois?
Juu, nyt toimii taas. Ilmestyi se "browse channels", jolla pääsi takaisin.Toimisko nyt
Tästä tuli mieleen , tiedän että tunnukseni about vuodelta 2005 on täällä vielä tallella, mutta en muista salasanaa. Saatan ehkä muistaa sen jos pystyy tarpeeks kokeilemaan.. meneekö lukkoon miten pahasti jos yrittää sitä salasanaa laitella tohon kirjautumiseen? Ei sillä muuten tietty mitään väliä, mutta olishan hieno jos tossa lukis oikea päivämäärä milloin aloin pakkiksella käymään... tää nykyinen tunnari kun on noin jonne tier uusi, hävettää.. :DNimi muuttui 7 vuodessa rasistikseksi, kun se oli salkku_mutiainen. Ei se sillon ollut, mutta maailma ympärillä muuttui ja nimimerkki bannittiin.
Jos sen saat selville ja voit tunnistautua sen omistajaksi, voidaan tää nick siihen yhdistää ja sitten muuttuu se rekkauspäivä.Tästä tuli mieleen , tiedän että tunnukseni about vuodelta 2005 on täällä vielä tallella, mutta en muista salasanaa. Saatan ehkä muistaa sen jos pystyy tarpeeks kokeilemaan.. meneekö lukkoon miten pahasti jos yrittää sitä salasanaa laitella tohon kirjautumiseen? Ei sillä muuten tietty mitään väliä, mutta olishan hieno jos tossa lukis oikea päivämäärä milloin aloin pakkiksella käymään... tää nykyinen tunnari kun on noin jonne tier uusi, hävettää.. :D
ok, eli jos se lukittuu liian monesta väärästä yrityksestä, niin siinä joku aikajuttu että voi taas kokeilla uudestaan parin päivän päästä?Jos sen saat selville ja voit tunnistautua sen omistajaksi, voidaan tää nick siihen yhdistää ja sitten muuttuu se rekkauspäivä.
Laita mulle vain mailia mikä se originaali on ja sen emaili tai muita tunnistetietoja, niin yhdistän.ok, eli jos se lukittuu liian monesta väärästä yrityksestä, niin siinä joku aikajuttu että voi taas kokeilla uudestaan parin päivän päästä?
ok, en tosin muista millä emailille sen rekisteröin, mutta laitan listan mahdollisista.kuitenkin about 15 vuotta siitä kun sen tunnuksen tein tänne alunperin.Laita mulle vain mailia mikä se originaali on ja sen emaili tai muita tunnistetietoja, niin yhdistän.
Mulla sama tilanne, tuli paljon aiemmin tänne rekisteröidyttyä mutta ei mitään hajua nimimerkistä ym. mutta aivan sama mulle. Nimimerkille pitäisi vaatia todellinen ikä näkyviin, välillä vaan kun ei yhtään tiedä millaisista kokemuksista täällä jengi pätemässä niin monen jutun voisi arvioida uudestaan iän perusteella. Vai olenko jo liian vanha tänne kun tällaisia fundeeraan?Tästä tuli mieleen , tiedän että tunnukseni about vuodelta 2005 on täällä vielä tallella, mutta en muista salasanaa. Saatan ehkä muistaa sen jos pystyy tarpeeks kokeilemaan.. meneekö lukkoon miten pahasti jos yrittää sitä salasanaa laitella tohon kirjautumiseen? Ei sillä muuten tietty mitään väliä, mutta olishan hieno jos tossa lukis oikea päivämäärä milloin aloin pakkiksella käymään... tää nykyinen tunnari kun on noin jonne tier uusi, hävettää.. :D
Vuosien varrella on monta kertaa tullut iso yllätys kun joku on postannut tuonne vip puolelle omia kuvia, joku joka erittäin asiantuntevasti kertoo kaikesta treenaamiseen liittyvästä ja postailee useisiin ketjuihin monta kertaa päivässä ohjeita jakaen paljastuu hädin tuskin parikymppiseksi lähes anorektiseksi "kehonrakentajaksi".Mulla sama tilanne, tuli paljon aiemmin tänne rekisteröidyttyä mutta ei mitään hajua nimimerkistä ym. mutta aivan sama mulle. Nimimerkille pitäisi vaatia todellinen ikä näkyviin, välillä vaan kun ei yhtään tiedä millaisista kokemuksista täällä jengi pätemässä niin monen jutun voisi arvioida uudestaan iän perusteella. Vai olenko jo liian vanha tänne kun tällaisia fundeeraan?
Vuosien varrella on monta kertaa tullut iso yllätys kun joku on postannut tuonne vip puolelle omia kuvia, joku joka erittäin asiantuntevasti kertoo kaikesta treenaamiseen liittyvästä ja postailee useisiin ketjuihin monta kertaa päivässä ohjeita jakaen paljastuu hädin tuskin parikymppiseksi lähes anorektiseksi "kehonrakentajaksi".
Kaikillahan on oikeus tänne kirjoitella ja olla kiinnostuneita näistä hommista ja on hienoa että porukka on innoissaan, itsekin väitän että tietotaitoa löytyy jonkun verran mutta ulkomuoto ei varmasti kerro samaa
Kuolisi keskustelut aika äkkiä jos olisi vain isoimmat/vahvimmat/rumimmat äänessä.
Niinkuin aina netissä, apinasuodatin täytyy pitää aika tiukalla kun muitten juttuja lueskelee.