OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Pakkis on kyllä hyvin pysynyt päivittäisessä elämässä mukana lukioajoista asti. Futisforumin ohella ylivoimaisesti eniten käyttämäni verkkosivu. Hämmentävän usein tulee auki klikattua ja tsekattua onko jotain uutta ja kiinnostavaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joka päivä tulee katottua läpi ketjut.En mä seuraa ketään alalla toimivaa muuten, täältä katon heidän ketjuunsa linkitetyt videot tai podcastit.Musta on hienoa että noi alalla vaikuttavat yrittäjät on aktiivisia ketjuissaan tästä heille plussaa.

Olihan toi mielenkiintoista kuulla että Mike vetää JTOn ohjelmalla kyykkyjä ja sit kävi ilmi että Ovaskainenkin treenaa voimapuolta JTOn opeilla.Mistä näistä kuulis jos ei pakkikselta!

2003 vuodesta alkaen on tullut päivittäin vietailtua sivustolla ja tästä on muodostunut tärkein osa päivittäistä nettisurffailua. Pakkiksen kivijalkakaupasta tuli aikoinaan ostettua vähän jauhoja ja sheikkeri ja silloin jo Mikestä jäi positiivinen kuva asiakaspalvelun yhteydessä 😊

Valtava määrä tietoa ruokailusta, bodaamisesta ja ylipäätänsä kropan hyvinvoinnista on tullut ammennettua tältä sivustolta. Iso hatunnosto ja kumarrus Mikelle työstä minkä olet tehnyt Suomen bodyskenen näkyvyyden ja kehittymisen eteen 😊

No ohan tää vaan nyt oikeesti paras foorumi ja päivittäin useamminkin tulee lueskeltua. Miken matskut on kyllä aina olleet 11/10, Kiitos! :worship:

Ensi vuonna tulee kahdeksas vuosi täyteen pakkotoistolla, sanoisin että paras suomalainen foorumi. Täällä on hyvä keskustella aiheesta kuin aiheesta, kiitos Mikelle.

Täytyy yhtyä edellisiin kommentteihin. Päivittäisessä käytössä täälläkin ja kiinteä osa omia rutiineita. Forum on rakennettu jotenkin niin näppäräksi että sitä pystyy vilkaisemaan hyvin nopeasti, ihan kuten muitakin somekanavia. Tuohon ei minusta muut foorumit pysty, ainakaan ne mitä olen lukenut.

Kyllähän tän foorumin selailu kuuluu ihan arki rutiineihin. Helppo käyttöinen,hyvää sisältöä lähes mistä vaan. Ja pakkotoiston avulla olen ruvennut seuraamaan myös kehonrakennusta ja arvostus lajia kohtaan on todellakin noussut. Siitä suuri kiitos kuuluu miken tuottamasta materiaalista ja kaikista hienoista kisaajista jotka jakavat täällä kuulumisiaan ja mietteitään.

Tänään ajoin autolla salilta ja hapuilin puhelinta katsoakseni uudet päivitykset Pakkotoistolta, kunnes muistin ettei ajaessa saa käyttää kännykkää. Eli ketutti odottaa kotiin asti, että voi Pakkiksen avata.
En itse ole ollut koskaan missään somessa, mutta Pakkotoistosta on minulle muodostunut sellainen rutiini, joka päivittäin monta kertaa täytyy avata.
Onneksi meillä Suomessa on Mike, joka tekee aivan älyttömästi työtä, jotta voimme katsella Suomen parasta body-”kanavaa”.
Ei pidetä Mikeä itsestäänselvyytynä, koska mitä meillä olisi ilman Pakkotoistoa.
Kiitos ja hyvää itsenäisyyspäivää Mike!
No laitetaas nyt itsekkin kommentti, yhdyn tosiaan tähän yllämainittuun. Ihan alkaa ahistamaan jos ei joku päivä vaikka kerkeä avaamaan pakkotoistoa. :D Monesti ei ole mitään sanottavaa, mutta luettua tulee senkin edestä. Kiitos siis minultakin Mikelle ja pakkotoistolle.

Kiitos hirveästi kommenteista ja tuossa on paljon semmoisia hyviä juttuja noin forumin kannalta, että tämä olisi semmoinen klusteri Suomen skenessä jollaisena olen sen halunnut ajatellakin ja sitä siihen suuntaan kehittänyt.

Pakkotoisto on eräs harvoista sivustoista netissä, jota tulee käytettyä lähestulkoon päivittäin. Kiitos Mikelle Pakkotoiston ylläpidosta, videoista, podcasteista, valokuvista jne.

Yhdytään kuoroon. Ainut media/some, mitä tulee jokaikinen päivä seurattua. Paljon asiaa ja hupia ja hyötyä.

Kyl täällä tulee roikuttua melkeen päivittäin. Välillä tulee jotain korkeintaan viikon-parin taukoja. Olishan tää hankalaa muualta, ku seuraan voimailua, bodausta ja kamppailu-urheilua. Wlogit oli aikanaan suosikkeja, mut edelleen tulee hyvää sisältöä.

Ilman koko pakkista en olisi varmaan ikinä aloittanut treenaamaan, saati oppinut edes perusteita mitä suurinpiirtein kannattaa tehdä ja miksi. Olen kirjoitellut vasta vähän aikaa, mutta foorumi on antanut paljon jo ennen sitä. Opettelu jatkuu.

Tässä samalla haluaisin nostaa esille myös sen näkökulman, että on todella paljon ihmisiä, joista ei foorumilla ikinä kuulla, mutta jotka ovat saaneet täältä kuitenkin valtavan määrän tietoa. Tiedän huomattavan määrän tällaisia henkilöitä, ja heitä ei sovi unohtaa kun mietitään, miten paljon foorumi on saanut aikaan.

Kun tuosta ilmapiiristäkin on aina puhetta suuntaan ja toiseen, ainakin näin aloittelijan näkökulmasta vastaanotto on todella positiivinen ja on hienoa, miten kokeneemmat treenaajat ovat valmiita neuvomaan ongelmakohdissa hyvässä hengessä.

Tämä sivusto jos jokin avataan ihan joka päivä. Eli suuret kiitokset Mike sinulle täältäkin!

Pakkis on mahtava, tulee tsekattua lahes joka paiva. 17 vuotta Pakkiksella olleena on ollut kiva seurata Pakkiksen kasvua ja sita etta sita on taidolla ja intohimolla viety siihen suuntaan etta se on kiinnostava ja palvelee bodykansaa. Eli suuri kiitos!

Kyllä täällä itekin tulee edelleen lähes päivittäin keskusteltua. 19.4.2002 näköjään liityin...huh huh. Monet valmennettavatkin ovat sanoneet, etteivät koskaan ole kirjoittaneet, mutta lukevat ahkerasti. Joukossa monia todella kovan tason urheilijoita eri lajeista. Sivusto on pysynyt selkeänä ja hyvin moderoituna, jopa asiallisena. En siis ihmettele, että menestyy. Peukut!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom