OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Netissä on mainoksia joka paikassa, lazy loading on parempi käytännössä, koska se ei lataa mainoksia ylös jos menee esim ketjun viimeiseen viestiin. Samaa pomppimista ollut vuosia, eli ei tässä sikäli mitään muutosta ole tullut. Nyt se pomppii eri tavalla vain eikä tosiaankaan ole tahallista kuten joku tossa väittääkin. Koitetaan nyt porukalla sopeutua siihen kun ei ole oikein mitään mahdollisuutta ellei kaikki mainokset ole meidän palvelimella ja se taas teknisesti estää kaiken ulkoisen myynnin. Mä ottaisin ne kaikki pois heti jos tää ei olis mun elinkeino. Valitettava fakta on se, että jos mainokset lähtee, niin sitten tämäkin forumi joutuu lopettamaan. Ymmärtäisitte edes vähän. Tän kerran.
En tiedä onko tätä ehdotettu aikaisemmin, mutta mitäs, jos nuo mainosbannerit pistäisi jonkun tasakorkuisen divin sisään, niin silloin saitin sisältö ei ponnahtelisi alemmas bannerien latautumisen tahdissa, vaan siinä olisi heti tyhjä tila, jonka päälle ne bannerit ilmestyy, kunhan ovat latautuneet?

Tarkoitan siis noita yläreunan isoja Fitnesstukun bannereita.

Viimeksi muokattu:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehkä ahdistavin viesti koskaan koko Pakkotoiston historiassa ja ikäihminen kruunasi tämän viestin. Mulla ei usein päivät mee pilalle pienestä, mutta nyt on tosi lähellä. Totahan mä pitkään olen pelännyt, että ajaudun liian kauas käyttäjistä tältä osin ja en vain sillai enää ole mitenkään vakavasti otettava treenien osalta.
Pahoittelen. Ei tosiaan ollut motiivina pialta tässä kenenkään päivää. Ajattelin vaan että ainaisen "voimailun" sijaan olis hyvä päälle ja fysikaallekin tehä jotain muuta, ja sen vois nähdä vaikka muutaman kuukauden peruskuntokautena. Tuo heitto "ikäihminen" oli kohdistettu lähinnä kaikille niille joidenka mielestä yli 40v on ikäloppu. Joten ei siihen kannata sen enempää takertua.

Ja itselle tuollane projekti jossa tähtäät vaikka cooperissa 3000m:n tulokseen olis ollut mielenkiintonen seurata. Moni vois aktivoitua lenkkipolulle, sekä vois myös lisätä kellomyyntiä :unsure:

Pahoittelen. Ei tosiaan ollut motiivina pialta tässä kenenkään päivää. Ajattelin vaan että ainaisen "voimailun" sijaan olis hyvä päälle ja fysikaallekin tehä jotain muuta, ja sen vois nähdä vaikka muutaman kuukauden peruskuntokautena. Tuo heitto "ikäihminen" oli kohdistettu lähinnä kaikille niille joidenka mielestä yli 40v on ikäloppu. Joten ei siihen kannata sen enempää takertua.

Ja itselle tuollane projekti jossa tähtäät vaikka cooperissa 3000m:n tulokseen olis ollut mielenkiintonen seurata. Moni vois aktivoitua lenkkipolulle, sekä vois myös lisätä kellomyyntiä :unsure:
En mä sua vastaan toki sanonut mitään, vaan tuo ajatus että joku ajattelisi ikäihmisenä kun mulla tulee mieleen semmoista rollaattorilla menevä vanhus jonka jumppa on keppijumppaa.

En tiedä onko tätä ehdotettu aikaisemmin, mutta mitäs, jos nuo mainosbannerit pistäisi jonkun tasakorkuisen divin sisään, niin silloin saitin sisältö ei ponnahtelisi alemmas bannerien latautumisen tahdissa, vaan siinä olisi heti tyhjä tila, jonka päälle ne bannerit ilmestyy, kunhan ovat latautuneet?

Tarkoitan siis noita yläreunan isoja Fitnesstukun bannereita.
Fitnesstukku tulee meidän palvelimelta, niin se tulee tosi hätäseen. Korkeintaan ton fitnesstukun alla olevan mainosmyynnistä tulevan vois lykkää boxiin. Tosin tarkoitat varmaan sitten muuta kuin tuo ylin, meinaan google saattaa napata mainosmyynnistä siihen tukun toisenkin mainoksen.

Ei se ole yhtään hyvä. Siinä voi helposti mennä yli vuodenkin salilla tehty työ hukkaan. Jos kiinnostaa, niin juoksentelee sitten jos joskus nostelun lopettaa.

Fitnesstukku tulee meidän palvelimelta, niin se tulee tosi hätäseen. Korkeintaan ton fitnesstukun alla olevan mainosmyynnistä tulevan vois lykkää boxiin. Tosin tarkoitat varmaan sitten muuta kuin tuo ylin, meinaan google saattaa napata mainosmyynnistä siihen tukun toisenkin mainoksen.
Totta, Fitnesstukun banneri tulee kyllä nopeammin, mutta tuossa kun sivua latailin, niin molemmat silti ponnahduttaa foorumin sisältöä. Esim. jos olisi joku ~570px korkea boksi, eli tyhjä alue, jonka päälle ne bannerit latautuvat, niin voisivat ihan rauhassa latautua, eivätkä pystyisi mitenkään pompauttamaan foorumin sisältöä. Tämä siis vaan ajatuksena, eli en toki tiedä miten helposti foorumisofta siihen taipuu.

Liitteet

• boksi.png
    boksi.png
    726,7 KB · Katsottu: 161
En mä sua vastaan toki sanonut mitään, vaan tuo ajatus että joku ajattelisi ikäihmisenä kun mulla tulee mieleen semmoista rollaattorilla menevä vanhus jonka jumppa on keppijumppaa.

Mitä lajia ryhtyisit muuten harrastamaan, jos loukkaantumisen tms. takia kova bodaustreeni pitäisi jättää?

....
Mitä lajia ryhtyisit muuten harrastamaan, jos loukkaantumisen tms. takia kova bodaustreeni pitäisi jättää?

Varmaan vaikea määritellä kun vammautuneen toimintakyky itsessäänkin riippuu vamman vakavuudesta, myös olemassa oleva hyvä kunto ja lihasmassa edesauttavat paljon kuntoutumisen suhteen. Jos itse olisin todella kauan harrastanut kehonrakennus tyyppisesti treenaamista ja vammautuisin niin kyllä kuntosali varmasti edelleen olisi vahvasti läsnä, jos toimintakyky sen sallisi.

Ja ihan muutenkin lihaskunnon ylläpitäminen ja edistäminen tärkeää. Mutta vaikea varmaan tuohon on vastata, kun ei voi ennakkoon olettaa kuinka vakavasti vammautuu, vammautuminenkin voi vaikuttaa fyysisen toimintakyvyn lisäksi psyykkiseen toimintakykyyn ja voi muuttaa ihmisen täysin. Että ei kai tuohon voi sanoa oikein juuta eikä jaata, kun kristallipallosta kukaan ei näe tulevaa.

Eikä minulta kysymystä kyllä kysyttykään, mutta ajattelin tarttua tähän kuitenkin. :) Näin ainakin oletin, jos loukkaantimisen tiimoilta pitää lopettaa bodaus kokonaan niin voisi olettaa, että aika vakava vammautuminen olisi kysessää siinä tapauksessa jos siitä ei toipuisi (koskaan) lähtötasoon.

No loukkaantuminen estäisi varmaan monen muunkin lajin. Mutta jos esim voimailu kaikissa muodoissaan pitäisi lopettaa syystä X, vaikka nyt että se kiellettäis lailla, niin ehkä mä alkaisin pyöräilemään ihan tosissaan kunnon vekottimilla.

No loukkaantuminen estäisi varmaan monen muunkin lajin. Mutta jos esim voimailu kaikissa muodoissaan pitäisi lopettaa syystä X, vaikka nyt että se kiellettäis lailla, niin ehkä mä alkaisin pyöräilemään ihan tosissaan kunnon vekottimilla.
Minkälaista pyöräilyä? Maantie-, maasto-, alamäkipyöräilyä vai jotain muuta?

Pyöräily on kyllä hyvä harrastus, sopii vähän pulleammallekin pojalle. Pystyy haastamaan itseään ihan tosiaan, miksei salillakin jos esim löytyy watt bike tms.

Mites Mike kiinnostaisi käydä tekemässä tuollaista polkupyörä ergonomia testiä? pystyy vertaamaan hyvin oman ikäluokan keskiarvoon ja voit käydä tekemässä uudestaan vaikka 5 vuoden päästä, niin tietää miten on tulos muuttunut. Ajattelin kun olet tehnyt paljon kovia kyykkytreenejä, niin luulis että olis hapenottokyky hyvällä tasolla.

Mites Mike kiinnostaisi käydä tekemässä tuollaista polkupyörä ergonomia testiä? pystyy vertaamaan hyvin oman ikäluokan keskiarvoon ja voit käydä tekemässä uudestaan vaikka 5 vuoden päästä, niin tietää miten on tulos muuttunut. Ajattelin kun olet tehnyt paljon kovia kyykkytreenejä, niin luulis että olis hapenottokyky hyvällä tasolla.
Vois vaikka mennä.

Ja itselle tuollane projekti jossa tähtäät vaikka cooperissa 3000m:n tulokseen olis ollut mielenkiintonen seurata.

Jotenkin todella kaukaiselta kuulostava ehdotus. En sitten niin millään näkisi Mikeä toteuttamassa tätä.

Varmasti löytyis jos jonkinmoista ehdotusta, jos jokainen ehdottais omaa projektia Mikelle :D

lujarakenteinen pultattu ergometri wattilukolla saa olla, jos huipputehot haetaan. ihan kovaa treeniäkin noilla saadaan bodymielessäkin, ku työaika ja vastus räätälöidään kohilleen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom