OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Eiks instastoryja voi korostaa omaan instaprofiiliin jolloin niitä voi katsoa koska vaan?
e5b5964ef676382a3bf6a50ed076768109ee14f37baafc46b37a2820b5c227f5.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Laastia failureen.

"Raksalla failureen" :LOL:

Tää on varmaan se alkuperäinen posti josta se lähti. Oli kyllä hupaisa juttu.

Mielenkiintoista,sulla olis varmaan vaikea tehdä fyysistä työtä esim rakennuksella missä joutuisit lähes joka päivä tekeen jotain failureen asti,kärrään laastia ym vastaavaa,et vois koskaan nukkua enää..

itse olen siellä ollu ja kyllä oli joka päivä failureen vetämistä ja joka paikkaa särki..mitenhän kymmenettuhannet rakennusmiehet nukkuu? vai nukkuuko ne?

Epäilen että olet mukavuudenhaluinen etkä halua vetää todelliseen failureen ja se aiheuttaa sen että alitajunta "vie unet" eli pelkäät siis kovaa treeniä niin etten pysty enää nukkumaan :D :D

mielestäni 8-10 ei ole edes raskaaata painot vaikka ne vedetäänkin failureen.Ei ne ole raskaita,raskaat on 1-3 joissa mitataan se että onko sitä voimaa vai ei. kympej' tehdessä ekat 6 toitoa on hetkuttelua ja kaukana raskaista

Ei varmana ole sattumaa. Mutta hyvä ettei tota nyt maalattu ihan päin vittua, vaan kuitenkin mainittu myös antidoping, koska alueen kärkeen on niitattu varoitusketjut. Ja aina se on hyvä, että suomeksikin tietoa löytyy, ettei jengi mene aivan metsään.

Ei varmana ole sattumaa. Mutta hyvä ettei tota nyt maalattu ihan päin vittua, vaan kuitenkin mainittu myös antidoping, koska alueen kärkeen on niitattu varoitusketjut. Ja aina se on hyvä, että suomeksikin tietoa löytyy, ettei jengi mene aivan metsään.

Mun mielestä Mike on viittä vaille 40 vee tai 45 vee törkeen hyvässä tikissä, ite salilla törmään jopa valmentajakortin (oikeesti) omaaviin hemmoihin jotka on 50+ time of life, 60+ melkein hävytön kunto, itse omassa kunnossani ainoastaan fifty fuck surkee. Mike, respect!

terveisin Esa Tapio (prode)

Olikohan se nimimerkki "jopas jotakin" tms., jolta tuli melkoista juttua tasaiseen tahtiin.
Se kävi striimeissäkin ja samoin soitteli mulle ja avautui kaikesta. Oon joku terapeuttinen hahmo skenessä. Vihajaat saavat kanavoida mun kautta pahan olonsa ja sitten nää oudoimmat tapaukset soittelee ja hakevat sitä kautta helpostusta elämäänsä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom