- Ikä
- 34
Eiks instastoryja voi korostaa omaan instaprofiiliin jolloin niitä voi katsoa koska vaan?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eiks instastoryja voi korostaa omaan instaprofiiliin jolloin niitä voi katsoa koska vaan?
”Practice safe SETS”
”DadBod”
”But did you die”
”I flexed and the sleeves fell off”
”Boys just wanna have guns”
”Will squat for tacos”
”Squat more, bitch less”
Ja veivaat jotain hienoja pakkisaiheisia logoja ym noiden ympärille?
Laastia failureen.
Mielenkiintoista,sulla olis varmaan vaikea tehdä fyysistä työtä esim rakennuksella missä joutuisit lähes joka päivä tekeen jotain failureen asti,kärrään laastia ym vastaavaa,et vois koskaan nukkua enää..
itse olen siellä ollu ja kyllä oli joka päivä failureen vetämistä ja joka paikkaa särki..mitenhän kymmenettuhannet rakennusmiehet nukkuu? vai nukkuuko ne?
Epäilen että olet mukavuudenhaluinen etkä halua vetää todelliseen failureen ja se aiheuttaa sen että alitajunta "vie unet" eli pelkäät siis kovaa treeniä niin etten pysty enää nukkumaan :D :D
mielestäni 8-10 ei ole edes raskaaata painot vaikka ne vedetäänkin failureen.Ei ne ole raskaita,raskaat on 1-3 joissa mitataan se että onko sitä voimaa vai ei. kympej' tehdessä ekat 6 toitoa on hetkuttelua ja kaukana raskaista
Toi on meinaan tän foorumin legendaarisimpia postauksia"Raksalla failureen"
Tää on varmaan se alkuperäinen posti josta se lähti. Oli kyllä hupaisa juttu.
Ei voi olla sattumalta julkaistu tää juttu :DDoping, testosteroni ja anaboliset steroidit: Tavallinen kuntosalikävijä käytti aineita, voittajaolo vaihtui sairaalaan
Pakkis mainittu! Onko Mike tämä näkynyt vielä kävijämäärissä?
Ei varmana ole sattumaa. Mutta hyvä ettei tota nyt maalattu ihan päin vittua, vaan kuitenkin mainittu myös antidoping, koska alueen kärkeen on niitattu varoitusketjut. Ja aina se on hyvä, että suomeksikin tietoa löytyy, ettei jengi mene aivan metsään.
Joo aika häiriintynyttä settiä13 vuotta sitten bannattu, 2015 kävi toisella nickillä ja annoin nyt mahdollisuuden, vituiksi meni.
Olikos Prode se joka oli tämän tästä korkki auki ja jutut sen mukaisia? Vai kukahan se oli?13 vuotta sitten bannattu, 2015 kävi toisella nickillä ja annoin nyt mahdollisuuden, vituiksi meni.
Hahaha, iskiskös Mikelle HunniRock? :D Mongolialaista kurkkulaulantaa ja rockia
View: https://www.youtube.com/watch?v=v4xZUr0BEfE
Olikos Prode se joka oli tämän tästä korkki auki ja jutut sen mukaisia? Vai kukahan se oli?
Se kävi striimeissäkin ja samoin soitteli mulle ja avautui kaikesta. Oon joku terapeuttinen hahmo skenessä. Vihajaat saavat kanavoida mun kautta pahan olonsa ja sitten nää oudoimmat tapaukset soittelee ja hakevat sitä kautta helpostusta elämäänsä.Olikohan se nimimerkki "jopas jotakin" tms., jolta tuli melkoista juttua tasaiseen tahtiin.