Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Arpikudos on vahvaa, mutta sen vierestä se aina repeää. Tossa käy niin, että lihas menee pumppiin ja kasvaa, sitten se on entistä kireämpi ja venytyksessä poks.

Haittaisko teitä jos lopettaisin treenaamisen tosissaan ja tekisin enemmän vielä töitä?

Haittais. Hoidat kuntoon sen rinnan ja takas salille :curs:

Arpikudos on vahvaa, mutta sen vierestä se aina repeää. Tossa käy niin, että lihas menee pumppiin ja kasvaa, sitten se on entistä kireämpi ja venytyksessä poks.

Haittaisko teitä jos lopettaisin treenaamisen tosissaan ja tekisin enemmän vielä töitä?

Ostat penkkipaidan.

Mutta eiks suurin osa jäsenistäkin ole tällaisia ?
Mää ainaki :D

Olishan se hieman hanurista jos kokonaan lopetat. Töitäkin taidat tehdä keskiverto vesseliä helvetin paljon enemmän jo valmiiksi. Rupee reenaa niinku Boogi, pienet painot ja pitkät palautukset ;)

Paljon Mike maksais joku tommonen esim. sun ottama kuva jos siitä sais printtinä julisteen?
Myyn vain digitaalisesti, asiakas tulostelkoon itse sitten.

40,00€ kuva + alv, ihan sama mikä koko. Ja hinta on toki vain yksityiskäyttöön, jos se löytyy jostain lehdestä tms, niin sitten tulee sanomista ja isompaa laskua.

Toki kuvista sitten pitää katsoa tapauskohtaisesti onko mahdollista esim metrin kokoista kuvaa duunata. Suurinta osaa ei ole otettu julistemielessä, joten kaikista ei välttämättä saa törkeen isoja.

Vittu muuten toi rinta on kipiä.

Äh. Oon meinannu sanoa tän monesti mutten ole viitsinyt. Nyt sanon: Jos sua ei huvita treenata niin älä ihmeessä treenaa. Etköhän sinä ole nähny ton jutun ja tiedät mitä se on. Tuskin sillä on sulle enää mitään annettavaa (ja tiedät varmaan tämän itsekin). Muita juttuja kehiin...sellasia mitkä kiinnostaa oikeasti.

Hyvä tyyppi olet, treenasit tai et. (kieli alko maistumaan omituiselta)

Et sä mitään muuta persilleen salilla kun ryi sitä ainaista penkkiä. Teet vaikka selkää ja hauksia kovaa, mutta jätät sen penkkaamisen vähemmälle. Eikö sun tissit muutenkin ole aika massiiviset, niin vähiten treeniä ne kaipaavat. Unohda penkki, hae fiilis muista liikkeistä.

Asshatana, hajotin taas rinnan. Menin taas muutaman viikon tauon jälkeen salille ja nakkasin 3 sarjaa kutosia 140 kilolla, ei mitään ongelmaa. Sitten ladoin vipukoneeseen punaisen, pari sinistä ja keltaisen kummallekin puolelle(160kg). Snack, cracke, pop! Pieni rintalihas otti nokkiinsa. Samasta kohtaa kuin aina ennenkin, ei kiva. Nyt vähän kipeä, mutta ei se mitään, katotaan miten paranee kun käyn kuitenkin salilla varmaan seuraavan kerran kuukauden päästä tällä tahdilla. Penkki on hassu, se on ihan sama vaikka olen kuin kauan treenaamatta, niin aina pystyy sarjaa tekemään yli 130kilolla.
Kun sitten kuukauden päästä menet niin elä hyvä mies lataa taas tankoon 140 vaikka nousiskin helposti. Isselläni kerran revähti rintalihas ja sellasen kuukauden rintatreenitauon jälkeen sitte aloin todella varovasti totuttamaan lihaksia treeniin. Alkuunsa ei parane tehdä muutamaan treenikertaan sarjoja kuin ihan ns. lämmittelypainoilla, vaikka mieli tekiskin.

Teetkö muuten Mike millaset alkulämmittelyt yleensä rinnalle? Itse olen aina lämmmitellyt huolellisesti, mutta rintalihojen revähtelyt/venähtelyt hävis vasta sitten kun aloin tekeen kevyet ehkä puolen minuutin venytykset rinnalle ennen kovempia sarjoja. Tai sitten vaan on parina viime vuonna käynnyt tuuri.

Salille jää jumiin ja siitä tulee tommoinen riippakivi. Tarpeeksi kauan tehnyt, niin tuntuu että pitäisi tehdä jatkossakin ja jos ei käy treenaamassa, niin tulee fiilis että on saamaton. Dunno, täytyy katsella.

Tuo tunne on persiistä. Itse olin 2v treenaamatta ja jokaikinen päivä ajattelin treenaamista tavalla tai toisella. Nyt taas pikkuhiljaa olen alkanut jumppailla ja samanlaista pakkomiellettä ei salille ole.

Back
Ylös Bottom