OMPA OUTO Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Supermass Nutrition GOOD MORNING 500 g -40%
Varmaan lähes kaikki harrastuksiin liittyvät foorumit ovat hiljentyneet. Ainakin ne mitä itse seuraan.

En kuitenkaan usko että tällainen salihommiin liittyvä kuihtuu kokonaan. Ehkä jopa päin vastoin kun tuntuu että nykyään yhä useampi heiluttelee puntteja.

Sosiaaliset mediat ja niiden yleistyminen on rokottanut keskusteluforumeja globaalisti. Pakkotoisto ei sille immuuni ole. Mutta niin kauan kun ihmisillä on tarve keskustella anonyymisti, niin forumit elävät. Ultimaalinen anonymiteetti taas on vähän huono kuten ylilauta osoittaa. Ainahan mä voin nostaa täällä massiivisesti postausmääriä poistamalla rekisteröinnin, mutta ei oo tapahtumassa. Postausten määrä ei ole suoraan verrannollinen laatuun. Mieluummin vähemmän laadukasta kuin huutista ja myötistä ja kuka löi jouluna tuhat kertaa päivässä.

Peter pyysi poistamaan ja kaverin pyynnöstä niin tein.

Tämä on tämän palstan surullisimpia ja samalla monen mielestä varmasi eniten vitutusta aiheuttavia asioita, jos on täysin aiheesta herättänyt jokin asia kisaajassa keskustelua ja olet sitten hänen kaveri tavalla tai toisella niin deletoidaan tai lukitaan kisaajan ketju kun pyyntö tulee. Voi verrata täysin siihen että olet itsekin ihan kuin mainitsemassasi KP:n talutusnuorassa, käytännössä sun pitäisi olla täysin riippumaton ja antaa keskustelun jatkua jos keskustelu on kuitenkin kisaajan kisakuntoon liittyen tavalla tai toisella, täysin eri asia siinä vaiheessa kun jutut menee tyyliin "vittu toi on pedofiili tms." Ihan sama hommahan se oli 2013 kun bullin kunto lavalla oli aidosti aivan helvetin järkyttävä ja se herätti täysin aiheesta melkoisen keskutelumyrskyn, sun oli silloinkin pakko lyödä ketju lukkoon vain sen takia kun on sun kaveri. Käytännössä joudut siis nuolemaan kisaajien persettä jos ne sattuu olemaan sun kavereitasi vaikka hommahan pitäisi olla niin että keskustelu jatkukoon mikäli keskustelu pysyy aiheessa. Eipä siitäkään kauaa ollut aikaa kun testotimo oli sulle jotain vähän mongertanut kun ei jostain tykännyt niin laitoit heti ketjun kiinni kun on sun kaveri vaikka nyt auki onkin. Tämä viimeisin wileniuksen ketjun poisto herätti tänään jo sivukorvalla illalla salilla kuultuani yllättävän paljon keskustelua sun toimintatavasta pakkotoistolla. Jos henkilö laittaa itse itsensä someen koko kansan esille siten että kilpailee vielä lajissa nimeltä kehonrakennus joka on kova arvostelulaji niin onhan se kieltämättä vähintäänkin omituinen juttu että jos kisaajasta alkaa hetkellisesti tulla reilummin negatiivista viestiä ketjuun eikä vaan positiivista niin heti ollaan tyyliin äidin tississä kiinni ja pyydetään lyömään ketju kiinni. Toisaalta kun asiaa miettii nimenomaan sun kannalta niin olet ihan helvetin vaikeassa asemassa, käytännössä kaikki tämän maan näkyvimmät somessa olevat bodarit on sun kavereita jollain tavalla. Olisi se varmasti ikävä saada sitten yhtäkkiä jatkuvasti entisiltä hyviltä kavereiltasi ikäviä soittoja, viestejä jne. jos mitään välittämättä antaisit keskustelujen pyynnöistä huolimatta jatkua.

Kuten tossa lopussa totesit, niin mä olen kuitenkin reilu jätkä ja mä en vastoin kisaajan tahtoa halua pitää täällä ketjuja. Olen palauttanut neuvottelujen kautta monta ketjua ja luvannut pitää ne edes jotenkin positiivisena.

Bullin ketju meni kiinni koska useaan kertaan varoitettiin, että se Milosista höpöttäminen saa loppua, joten käyttäjissä vika kun ei uskottu.

Tämä viimeisin wileniuksen ketjun poisto herätti tänään jo sivukorvalla illalla salilla kuultuani yllättävän paljon keskustelua sun toimintatavasta pakkotoistolla.
Ja en yhtään ihmettele, että mä siinä osumalinjalla taas olen. Peterille sanoin, että mua ne syyttää ja mut lynkataan tosta, mutta koska hän nyt sen pois halusi, niin olin valmis ottamaan sitten paskat niskaan taas kerran.

Ja mitä sitten, siellähän puhuvat, jonon jatkoksi vain, sitä selän takana puukottamista ja puhetta kyllä riittää

Basic nutrition

3 kappaleen paketti

-25%
Kannattaako aina ottaa niin vakavasti kaikkea tuota ”lynkkaamista”? Sehän tapahtuu vain verkossa täysin anonyymeiltä ihmisiltä yhden alustan välityksellä? Luulis että vuodet on kasvattanut niin kovan kuoren että ihan sama mitä tulee niin tulkoot? Ja painotan että tää on netti, mitä väliä? Eri asia sitten irl. Toki en nut tiedä kuinka sä noita otat mutta monista kirjoituksista tulee kuva että ottaa ihon alle?

Tämä on tämän palstan surullisimpia ja samalla monen mielestä varmasi eniten vitutusta aiheuttavia asioita, jos on täysin aiheesta herättänyt jokin asia kisaajassa keskustelua ja olet sitten hänen kaveri tavalla tai toisella niin deletoidaan tai lukitaan kisaajan ketju kun pyyntö tulee. Voi verrata täysin siihen että olet itsekin ihan kuin mainitsemassasi KP:n talutusnuorassa, käytännössä sun pitäisi olla täysin riippumaton ja antaa keskustelun jatkua jos keskustelu on kuitenkin kisaajan kisakuntoon liittyen tavalla tai toisella, täysin eri asia siinä vaiheessa kun jutut menee tyyliin "vittu toi on pedofiili tms." Ihan sama hommahan se oli 2013 kun bullin kunto lavalla oli aidosti aivan helvetin järkyttävä ja se herätti täysin aiheesta melkoisen keskutelumyrskyn, sun oli silloinkin pakko lyödä ketju lukkoon vain sen takia kun on sun kaveri. Käytännössä joudut siis nuolemaan kisaajien persettä jos ne sattuu olemaan sun kavereitasi vaikka hommahan pitäisi olla niin että keskustelu jatkukoon mikäli keskustelu pysyy aiheessa. Eipä siitäkään kauaa ollut aikaa kun testotimo oli sulle jotain vähän mongertanut kun ei jostain tykännyt niin laitoit heti ketjun kiinni kun on sun kaveri vaikka nyt auki onkin. Tämä viimeisin wileniuksen ketjun poisto herätti tänään jo sivukorvalla illalla salilla kuultuani yllättävän paljon keskustelua sun toimintatavasta pakkotoistolla. Jos henkilö laittaa itse itsensä someen koko kansan esille siten että kilpailee vielä lajissa nimeltä kehonrakennus joka on kova arvostelulaji niin onhan se kieltämättä vähintäänkin omituinen juttu että jos kisaajasta alkaa hetkellisesti tulla reilummin negatiivista viestiä ketjuun eikä vaan positiivista niin heti ollaan tyyliin äidin tississä kiinni ja pyydetään lyömään ketju kiinni. Toisaalta kun asiaa miettii nimenomaan sun kannalta niin olet ihan helvetin vaikeassa asemassa, käytännössä kaikki tämän maan näkyvimmät somessa olevat bodarit on sun kavereita jollain tavalla. Olisi se varmasti ikävä saada sitten yhtäkkiä jatkuvasti entisiltä hyviltä kavereiltasi ikäviä soittoja, viestejä jne. jos mitään välittämättä antaisit keskustelujen pyynnöistä huolimatta jatkua.
Eiköhän koko pakkotoisto pyöri aika pitkälle siltä pohjalta, että Mike tuntee bodyskenen ja tuottaa sitä kautta materiaalia. Eikä täällä varmaan kovin moni kisaaja viittisi ottaa osaa keskusteluihin ellei forumia johdettaisi juuri niin kuin sitä nyt johdetaan. Aika paljon pakkis olisi köyhempi ilman kilpailijoita ja kaikkea sitä materiaalia mitä Mike niiden kanssa tuottaa. Kyllä sille paskanjauhannalle löytyy omat palstat jos sitä haluaa jauhaa. Kyllähän tuo keskustelu Peterin ketjussa jo lähti vähän laukalle eikä varmaan parempaan suuntaan olisi kääntynyt. En siis yhtään ihmettele että mies halusi ketjunsa sulkea. Ja mielestäni Mikeltä ihan oikea ratkaisu kunnioittaa "urheilijan" toivetta.

Eiköhän koko pakkotoisto pyöri aika pitkälle siltä pohjalta, että Mike tuntee bodyskenen ja tuottaa sitä kautta materiaalia. Eikä täällä varmaan kovin moni kisaaja viittisi ottaa osaa keskusteluihin ellei forumia johdettaisi juuri niin kuin sitä nyt johdetaan. Aika paljon pakkis olisi köyhempi ilman kilpailijoita ja kaikkea sitä materiaalia mitä Mike niiden kanssa tuottaa. Kyllä sille paskanjauhannalle löytyy omat palstat jos sitä haluaa jauhaa. Kyllähän tuo keskustelu Peterin ketjussa jo lähti vähän laukalle eikä varmaan parempaan suuntaan olisi kääntynyt. En siis yhtään ihmettele että mies halusi ketjunsa sulkea. Ja mielestäni Mikeltä ihan oikea ratkaisu kunnioittaa "urheilijan" toivetta.

Tämä!

Sosiaaliset mediat ja niiden yleistyminen on rokottanut keskusteluforumeja globaalisti. Pakkotoisto ei sille immuuni ole. Mutta niin kauan kun ihmisillä on tarve keskustella anonyymisti, niin forumit elävät.

Keskustelupalstojen muodostui aikoinaan hyvin tiiviitä porukoita, enkä ole lainkaan varma, tapahtuuko sellaista somekanavien kautta. Muistan aikoinaan, miten tiiviitä kimppatreeni- yms. porukoita Pakkiksellakin oli. Se on mielestäni harmi, että täälläkin aikoinaan hyvin aktiivinen miittikulttuuri on aika lailla näivettynyt. Mutta keskustelupalstat pitävät yhä pintansa informatiivisessa mielessä. Itse ainakin luen mieluummin pitkää, hyvin jäsenneltyä treeniin liittyvää postausta esim. täältä kuin Instagramista.

Kannattaako aina ottaa niin vakavasti kaikkea tuota ”lynkkaamista”? Sehän tapahtuu vain verkossa täysin anonyymeiltä ihmisiltä yhden alustan välityksellä? Luulis että vuodet on kasvattanut niin kovan kuoren että ihan sama mitä tulee niin tulkoot? Ja painotan että tää on netti, mitä väliä? Eri asia sitten irl. Toki en nut tiedä kuinka sä noita otat mutta monista kirjoituksista tulee kuva että ottaa ihon alle?

Ei ole mitään järkeä pitää pystyssä ketjua jonka anti on toimia paskakaivona kaikenmaailman luusereille. Se on järkevää ottaa alas, koska siihen on valta ja ketjun henkilö sitä vaati. Siitähän se kitinä tulee, kun ei pääse nollapostaamaan enää. Fanit kyllä löytävät järkevät kanavat mistä pääsee tsemppiä antamaan, ei noita sontalaatikoiksi muodostuneita ketjuja tarvita.

Varmasti sen olisi voinut moderoida kuntoon, mutta sitten se olisi floodattu kitinästä siihen moderointiin liittyen.

Viimeksi muokattu:
onko Wilenius nyt sitten kielletty puheen aihe?
No saahan tuon mainita sitten kisojen yhteydessä, mutta eipä ole enää ketjua, jossa seurataan menoa.

Toki en nut tiedä kuinka sä noita otat mutta monista kirjoituksista tulee kuva että ottaa ihon alle?
Mitä sitten? Saan ottaa ihon alle ihan mitä huvittaa ja tästä olen monta kertaa puhunutkin, mitä väliä sillä on?

Eipä siitäkään kauaa ollut aikaa kun testotimo oli sulle jotain vähän mongertanut kun ei jostain tykännyt niin laitoit heti ketjun kiinni kun on sun kaveri vaikka nyt auki onkin.

Kyllähän se aina sivullisen korvaan kuulostaa niin yksinkertaiselta. Kuuntelepa Timon ja Miken podcast, missä Timo avasi ketjun poistoon johtanutta syytä, voi sullakin ajatukset muuttua.

Back
Ylös Bottom