Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Onhan se kiva saada takaisinkin jotain. KP:n kanssa se oli kyllä kamalan raskasta vuosia yrittää yhteistyötä, mutta se oli täysin yksisuuntaista.
Nimenomaan näin. Niinkuin oma isäni sanoi, ja aika monenkin, että kova raataminen palkitaan loppujen lopuksi aina, tavalla tai toisella. Realismia toki on ettei kaikkia palkita. Mutta useimpia jotka jaksaa kaikesta paskasta huolimatta raataa!!

Nimenomaan näin. Niinkuin oma isäni sanoi, ja aika monenkin, että kova raataminen palkitaan loppujen lopuksi aina, tavalla tai toisella. Realismia toki on ettei kaikkia palkita. Mutta useimpia jotka jaksaa kaikesta paskasta huolimatta raataa!!
Kyllä se mulla on vähän toisenlaisesti mennyt. Varmaan viimeisen pari vuotta olen panostanut perkeleesti ja veivannut matskua vähän jos jonkinmoista. Ainoa mikä on lisääntynyt, on massiiviset määrät paskaa joka kanavassa. Mutta en mä silti ole lopettanut, vaan uskonut. että sisällöntuotto on mun homma.

Kyllä se mulla on vähän toisenlaisesti mennyt. Varmaan viimeisen pari vuotta olen panostanut perkeleesti ja veivannut matskua vähän jos jonkinmoista. Ainoa mikä on lisääntynyt, on massiiviset määrät paskaa joka kanavassa. Mutta en mä silti ole lopettanut, vaan uskonut. että sisällöntuotto on mun homma.
Mutta etkö koe kummiski, että tämä skl yhteistyö olisi loppujen lopuksi sinun kovan panostuksen tulos? Et antanu minkään paskan lannistaa. Eikä se kyllä tähän jää :).Kuitenkin, tsemii tulevaan :)

Joo äläkä vaan lopetakkaan. Jonnet on aina omaa luokkaansa ja muutenkin ihmisten tulee ehkä helpommin sanottua negatiiviset ajatukset ulos kun positiiviset. Muista vaan että vaikka paskaa tuliskin niskaan niin niitä faneja ja sisällöstä tykkääviä on aina ihan järjetön määrä enemmän vaikka eivät sitä kommentoisikaan.

Ainoa mikä on lisääntynyt, on massiiviset määrät paskaa joka kanavassa.

Jos tuottaisit paskaa, tuollaista reaktiota ei tulisi eika ketaan kiinnostaisi. Se on kateuden sivutuote ja tarkoittaa sita etta tuotat laatukamaa. Tavallaan kehu, ironisesti.

Back
Ylös Bottom