Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nimenomaan näin. Niinkuin oma isäni sanoi, ja aika monenkin, että kova raataminen palkitaan loppujen lopuksi aina, tavalla tai toisella. Realismia toki on ettei kaikkia palkita. Mutta useimpia jotka jaksaa kaikesta paskasta huolimatta raataa!!Onhan se kiva saada takaisinkin jotain. KP:n kanssa se oli kyllä kamalan raskasta vuosia yrittää yhteistyötä, mutta se oli täysin yksisuuntaista.
Kyllä se mulla on vähän toisenlaisesti mennyt. Varmaan viimeisen pari vuotta olen panostanut perkeleesti ja veivannut matskua vähän jos jonkinmoista. Ainoa mikä on lisääntynyt, on massiiviset määrät paskaa joka kanavassa. Mutta en mä silti ole lopettanut, vaan uskonut. että sisällöntuotto on mun homma.Nimenomaan näin. Niinkuin oma isäni sanoi, ja aika monenkin, että kova raataminen palkitaan loppujen lopuksi aina, tavalla tai toisella. Realismia toki on ettei kaikkia palkita. Mutta useimpia jotka jaksaa kaikesta paskasta huolimatta raataa!!
Mutta etkö koe kummiski, että tämä skl yhteistyö olisi loppujen lopuksi sinun kovan panostuksen tulos? Et antanu minkään paskan lannistaa. Eikä se kyllä tähän jääKyllä se mulla on vähän toisenlaisesti mennyt. Varmaan viimeisen pari vuotta olen panostanut perkeleesti ja veivannut matskua vähän jos jonkinmoista. Ainoa mikä on lisääntynyt, on massiiviset määrät paskaa joka kanavassa. Mutta en mä silti ole lopettanut, vaan uskonut. että sisällöntuotto on mun homma.
.Kuitenkin, tsemii tulevaan 
Kyllä se mulla on vähän toisenlaisesti mennyt. Varmaan viimeisen pari vuotta olen panostanut perkeleesti ja veivannut matskua vähän jos jonkinmoista. Ainoa mikä on lisääntynyt, on massiiviset määrät paskaa joka kanavassa. Mutta en mä silti ole lopettanut, vaan uskonut. että sisällöntuotto on mun homma.
Ainoa mikä on lisääntynyt, on massiiviset määrät paskaa joka kanavassa.
Se mainos on asetettu niin, että kun klikkaat sitä ruksia, niin se ei enää tule.Perkele , kännykällä selatessa joka klikillä aukee puolet ruudusta peittävä tukun mainos. Pahoitan mieleni.
Mulla se skaalautuu nyt niin, ettei mitään ruksia näy, jota voisi painaa. Perin vittumaisesti siis ilmestyy joka klikkauksen jälkeen n. 5 sekunnin ajaksi.Se mainos on asetettu niin, että kun klikkaat sitä ruksia, niin se ei enää tule.
Thanks.Kaikki sun tuotokset Mike on tullut katsottua(osa moneen kertaan) ja tuotat mielestäni aivan tajuttoman loistavaa materiaalia!