Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Ei. Näissä piireissä se ei ole homoutta, vaan veljeyttä. :ROFLMAO:

wVhsQCs.jpg

Kyssäri.
Tekeekö tommosella linkin kameralla mitään, jos tekis mieli vähän aloitella kuvaamista ja kuvailla esim autoja tms alkuun. Vai onko ihan rahan hukkaan heittoa.

Tuo tarjous vähän houkuttaisi hakemaan.

https://www.verkkokauppa.com/fi/pro...mikrojarjestelmakamera-musta-15-45-mm-objekti

En tiedä noista härveleistä mitään mutta erittäin huonoja kokemuksia näistä huipputarjouksista kyseisestä puljusta, joka perhanan kerta joutunut pettymään kun yrittänyt jotain tällaista tuotetta ostaa niin enpä ole koskaan siinä onnistunut kun ne on myyty jo loppuun kun vihdoin pääsee tilaukseen asti.

Oli hyvä streami, vaikka mulla pätkikin just niiden puheluiden kohdalla netti aika pahasti.

Sain myös donattua parikin kertaa, pidetään subaamalla ja donaamalla tää konsepti pystyssä, se ei oo paljon per lärvi, jos sillon tällön jonku vitosen donaa, tai subaa kuukaudeksi.

Sitten kävin kattomassa sitä ylilautaa, oli siellä tosiaan mikestä ketju. Siinä sanottiin että penkistä menee 120, mut se tais olla 205kg, eikös ollutkin. Muutenkin koko ketju oli älytöntä vänkäämistaä. Mä uskon että ne hullut tyypit on ennemmin syrjäytyneitä kakskymppisiä tyyppejä, joilla ei oo kaikki ihan kohdallaan, kun se että ne ois 16-17v ikäsiä jonneja.

Tai oikeammin luulen että niitä on tasapuolisuuden nimissä molempia.
On se varmaan mukava mussuttaa lidlin nuudeleita päivästä toiseen ku ei oo rahaa kuntosalikorttiin ja mutsi ei maksa ku kaljaa menee liikaa... :)

Tai en tiedä, mä oon huono moralisoimaan, mutta on mulla sen verran varaa arvostella että mä sentään nostan, ja teen muutakin kun istun ylilaudalla kuolaamassa jotakin Miken audia tms.

Mut mahtuu joukkoon varmaan muutamia kolmikymppisiäkin, jotka on vaan yksinkertaisesti kateellisia, kun mies pärjää hyvin. Haloo, jos jollakin menee elämä hyvin, niin ei kai siitä kannata itteensä ottaa ja kadehtia, vaan koittaa tehdä itellensä jotain. Mulla on itellä ollu hankalia aikoja, mutta jos minä voin nousta suosta niin sitten voi ylilautalaiset hikikomoritkin.

Siinä sanottiin että penkistä menee 120, mut se tais olla 205kg, eikös ollutkin
Mikään mitä siellä sanotaan, ei pidä paikkaansa. 99% on pelkkää lasten keksimää paskaa. Jos jotain ei ole edes tapahtunut, niin ne keksivät sen ja kun tarpeeksi hoetaan, niin siitä tulee sitten siellä lasten maailmassa totta. Onneksi ne jutut on niin läpinäkyvää katkeraa porua, ettei kukaan niitä usko. Ei yhdestä miehestä vain yksinkertaisesti voi olla kaikki vain paskaa, luulis olevan edes ripaus hyvää.

Mutta sitten taas kun nollataan tilanne, niin ei haukku haavaa tee. Se mitä ne tekee on se, että ne pitää Pakkotoiston vahvasti näkyvillä, ei varmana jää epäselväksi koska teen videon, koska podcastin, koska striimin. Yksi striimi kantaa monta viikkoa, yksi kuva paidalla salilla kantaa kuukausia, yksi boxihyppy kantaa vuosia. Niillä on huono olla ja se oireilee todella oudolla tapaa näkyvyytenä ja materliaalin levittämisenä.

Joo, niillä on oikeasti päässä jotain vikaa, eihän ne muuten ottas yksityishenkilöä haukkujensa kohteeksi. Ja kun mukaan otetaan vielä kaikki pilarit ja suurinpirtein tappouhkauksetkin, niin ei hyvää päivää. Ja kun sä pyörität firmaa, niin sullahan on pakko olla kaikki yhteystiedot sun muut netissä, että saat tilauksia jne jne.

Mutta nyt kun annetaan mahdollisuus suoraan vittuilla, niin sitten ei uskalleta soittaa. Ajatteles ne jauhaa yksityishenkilöstä paskaa vuositolkulla ja sitten kun olis tilaisuus soittaa, niin ei sitten uskalleta. Ihan niin ku sä voisit syödä ne puhelimitse, mikä muuten ei oo kaukaa haettu ilmaus, kun jos joku olis yrittäny vittuilla, niin ei se olis sun ihon alle päässy, vaan olis vaan nolannu ittensä. Voisin kuvitella että vittuilu olis ollu tämmöstä: oot vaan 155cm pitkä, audi ja asunto ei oo sun vaan ne on velkarahalla ostettuja ja pakkotoisto tekee kohta konkurssin ja joudut muuttaan johki helvetin pohjoishaagaan. Eihän tommonen alkeellinen vittuilu sun ihon alle menis, sä oisit voinu vaan sanoo millon audi on sun ja millon kämppä on sun ja kysyä että mitäs herra itse omistaa, todennäköisesti vanhan läppärin ja jonkun ikivanhan auton, jos ei oo kyse alle 18v jonnesta.

Ne on oikeestaan kaikkein huolestuttavimpia ne nuoret huomiota hakevat jonnet, kun miettii niiden tulevaisuutta niin ei näytä hyvältä. Ja oikeasti sulla saattaa olla joku piiloihailijakin siellä ylilaudan foorumilla, kun nyt niin kun yleensä ottaen niin sullahan on elämä paljon paljon paremmassa kuosissa kun yksilläkään niistä jannuista tulee ikinä olemaan.

Semmosta tuli mieleen, näin aamusta, kun otin ja heräsin vähän turhan aikasin, klo 04:00 ja ei tuu enää uni, pitää vissiin salilla rehkiä tänään enemmän niin saa sit unta kunnolla, ei muuta, over and out! Jopas -mies kuittaa!

Mites kun kaapista löytyy semmoinen kun canon eos 450d niin olisiko tuo silti parempi kun tuo vanha eos? Vai saako vanhalla tatpeeksi hyvää kuvaa?
Linssi sen kuvan periaatteessa piirtää ja niiden laatu merkitsee enemmän. Kameroissa toki kennojen herkkyys ja laatu on parantunut, mutta aina se lasi on tärkeämpi. Paska kamera hyvällä linssillä tuottaa paremmnan kuvan mitä hyvä kamera paskalla linssillä.

Mikelle pari kyssäriä ja yleistä höpinää aiheesta:

Millos on seuraava streami?

Jos kokeillaan höpötellä (interaktiivistahan se on) enemmän punttisalihommista, kaikista kullanarvoisista pikku tipseistä ja muista semmosista.

Koitettas unohtaa ne jonnet hetkeksi, vaikkakin siellä ylilaudalla se sun ketju vaan kasvaa kasvamistaan, ikävää sinänsä, ei se varmaan mukavaa ole jos tuntee olevansa "vainottu", vaikkakin vainoaminen ei oo oikein hyvä sana tähän kohtaan, mutten parempaakaan keksinyt. Kaiken maailman pilasoitot ja uhkaukset sun muut, vaikken kyllä usko että kukaan sellainen ihminen jolla olisi resursseja tehdä jotain ilkivaltaa tai väkivaltaa lähtisi niitä tekemään sen vuoksi kun sai pakkikselle bannit kun yritti ostaa roinaa. Sen takia kai kaikenmaailman hullut sua stalkkaa kun ne on saanu tänne bannit, ei oikein muuta syytä ainakaan mulle tuu mieleen. Pakkotoiston on oltava motivaattori ilkivallalle ja motivaation kohde olet sitten pakkiksen keulakuvana sinä, mutta nyt kun se on jo vuosia jatkunut niin jotkut hullut on tietenkin imeny palkokasvin siemenet nenäänsä ja tehnyt asiasta henkilökohtaista.

Jos pidettäs streami aiheesta treeni/politiikka/uskonto/viihde/autot/ ja ihan mistä kaikesta vaan, niin kun me ollaan tehtykin, mutta jos unohdettas ne jonnet hetkeksi.
Vaikkakin tiedän että ne tuo sulle Mike ilmaista mainosta.

Koitettas porukalla saada tuo streami kannattavaksi, niin se olisi todella hyvä.
Siinä saisi ihmiset hyötyä sun tietotaidosta bodaamisen saralla ja tietty valokuvauksen, ja jos sinne sais jonkun mielenkiintoisen vieraan aina silloin tällöin niin formaatti olisi sitten valmis.

Meitä subaajia ja donaajia pitää vaan olla enemmän, mutta eiköhän me saada porukkaa kasaan. Luulisin, kun jokainen vähän mainostaa omassa facessaan etc etc.

Jos et saa tarpeeksi subaajia tilojen vuokraukseen, niin oletko miettinyt että tekisit nykyisenkaltaista streamia vähän harvemmin, vaikka kerran viikkoon, ettet kokonaan lopettaisi.
Mä luulen että Suomessa on kuitenkin aika paljon minunkaltaisiani vähän päälle vuoden käyneitä, jotka osaa jo treenata jollakin lailla ja osaa syödä jollakin lailla oikein, mutta sun tietotaitoa käyttämällä saataisiin kaltaisiani (ja miksei joko enemmän tai sit vähemmän treenanneita) ihmisiä tekemään treeninsä vielä paremmin ja syömään vielä paremmin. Oot kuitenkin bodyscenessä niin kauan pyörinyt ja tutkinut asioita, niin sehän on päivänselvää että sitä tietotaitoa on. Ja sitten olemme me aloittelijat/vähän treenanneet joilla ei oo kaikki vielä hanskassa, streami yhdistäisi nämä kaksi asiaa totaalisella win-win -situationilla. Kun ei se perussubaus kuitenkaan oo kun sen vitosen. Sama raha menee kun käy kaupasta hakemassa palkkarin, ja sitä subausta ei tarvii tehä kun kerran kuussa. Ts. kaikilla on siihen rahaa (poislukien jonnet joiden viikkorahat menee es:ään), jos mä pystyn subaamaan ja tekemään lahjoituksia, niin kyllä muutkin pystyy, mä oon rutiköyhänä oppinu sen että priorisoimalla kunnolla vähälläkin rahalla voi saada yllättävän paljon ja tässä olis todella hyvä pakkotoiston "jatke" tulossa, niin nyt vaan kaikki höllennetään kukkaronnyörejämme, koska ei kai kenenkään tarvi omillaan tehdä lähetystä joka toinen päivä, varsinkin kun mies tekee pakkikselle sisältöä hillitöntä vauhtia, ja on omillaan hankkinu mixerit ja mikit ja kamerat jne jne.

Nyt pitäisi vain kaikkien jotka treenaa, tulisi kertoa treenaaville kavereilleen tuosta streamista.
Eli nyt vaan viidakkorumpu soimaan kaikkien osalta ja kerrotaan treenaaville kavereillemme tuosta streamistä. Ja kehotetaan subaamaan, jotta saadaan bodyskenen kovin live show aikaiseksi.
Kaikki me hyödymme jos streamia saadaan isommaksi pikkuhiljaa, me saadaan halutessamme sieltä ilmaista tietoa ja varmasti ei ole semmoista kaveria Suomessa joka asioista tietäisi kaiken, eli vaikka olisikin jo kokenutkin bodaaja niin aina voi saada lisäinformaatiota ja hyviä vinkkejä.

Ja kahden tunnin talk-show on jo itsessään hyvää viihdettäkin ja sitten kun siinä on tosiaan se interaktiivisuus mukana, jolloin tietoa kaipaava sitä myös saa.
Niin ja se realiteetti on otettava tosiaan huomioon että Mike on kuitenkin aikuinen mies eikä hänellä ole mitään velvollisuutta tehdä yhtään mitään, mutta kappas vaan kun sisältöä tulee koko ajan, niin meidän "kuluttajien" on vastattava Mikelle tarjoamalla mahdollisuuden kannattavaan toimintaan, ei kait kukaan oo niin urheilun ystävä että tekis hyvää sisältöä kovaa tahtia sillain että tappiota tulisi koko ajan. Kun meitä subaajia on tarpeeksi, niin Miken ei tarvi omilla rahoillaan tehdä showta, vaan me "kuluttajat" voidaan IMO minimaalisella panostuksella per nuppi saada kasaan sen verran massia että homma kannattaa. Todellakin siinä on win-win situation ja sen saa yhden oluttuopin hinnalla, korkealuokkaisen talk-shown mielenkiintoisine vieraineen ja aiheineen joihin me myöskin voidaan vaikuttaa.

Tämähän on tulevaisuuden tv verrattuna staattisiin youtubevideoihin, joissa ei voi kysyä ranskalaisen punnerruksen ranteen kulman oikeaoppista määrää!

Oho, nyt tuli paljon tekstiä, jospa siellä olisi hitunen asiaakin.

T. Jopas_mies

Jos niille reppanoille ei anna laisinkaan huomiota, niin olen sen oppinut tässä vuosien aikana, että ne alkaa sitten oireilemaan pahemmin. Totaalinen ignore saa ne raivon partaalle ja tekevät kaikkensa saadakseen huomiota. Kun ne tasaisin väliajoin pienellä jutulla huomioi, niin ne pysyy tyytyväisinä ja vain ylilaudalla. Kun ne ignooraa, niin striimeistä tulee aika ärsyttävää touhua kun pahimmillaan 20 bannia saa jakaa kun ne tulee uudestaan ja uudestaan ja uudestaan.

Koitetaan tasapainotella siinä välissä jotenkin ja kyllähän minä olen jo vähemmästäkin ymmärtänyt mistä niillä kiikastaa, joten se riittää kun niille sitä huomiota hieman antaa. Joku isähahmon kaltainen henkilö niille olen. Jos olette striimeissä huomanneet miten joskus annetaan niiden kirjoitella huomioimatta niitä. Se eskaloituu nopeaan siihen, että ne alkaa floodaamaan ja kun sekään ei auta, niin vaihtavat isoihin kirjaimiin.

Näillä on suunnaton kaipuu mun huomiolle ja annetaan sitä pikkaisen välillä koska se pitää nämä jossain määrin kurissa.

Jos vain simppelisti bannaat ne kerta toisensa jälkeen huomioimatta, niin se menee sitten tähän. Ne kaipaa mun huomiota ja se on niille hyvin tärkeä osa päivittäistä toimintaa.

Screen Shot 2018-09-10 at 12.37.26.webp

Screen Shot 2018-09-10 at 12.37.31.webp

Screen Shot 2018-09-10 at 12.37.35.webp

Noin on totta varmasti.
Jos itse ensin rikkoo foorumin sääntöjä niin pahasti että saa pysyvät bannit, niin silloinhan syy on peiliin katsojassa.
Eikä edes yritä pyytää bannit väliaikaseksi, vaan suoraan tulee tommonen offensiivi, niin onhan tuo varmasti ihan svidun hermoja risovaa. Varsinkin kun joudut työsi takia pitämään julkisena puh.nrot sun muut. pahimmillaanhan tuommoisesta voisi tulla jopa joku tutkinta, joka vois olla tosi ikävä juttu. Mutta arvelen, että hyvin usein motiivi liittyy jollain lailla pakkoktoiston foorumiin ja banneihin siellä.

Olen saanut itsekin joskus bannia joka on sitten siedettävä, kun luen palstaa kuitenkin aika paljon. Mutta kai pysyvään banniin tarvitaan se että yrittää ostaa dopingaineita.
Sitten on varmaan niitäkin, jotka ovat ns. tyhmänä joukon mukana liikkuvia teinejä, jotka luulee, että on kivaa kun soitellaan ja tehään perättömiä ilmoituksia jne jne.

Miten ne siellä ylilaudalla edes antaa ihmisten keskustella toisesta ihmisestä tuollain miten siellä kirjoitetaan sinusta, moisen luulisi olevan jo Suomen lakienkin vastaista, ainakin kunnianloukkaus voisi olla rikosnimike, ja jos tutkinta joskus saataisiin käyntiin, niin silloinhan niiden identiteetti paljastuisi, sitähän ne pelkää ku maailmanloppua.

Back
Ylös Bottom