No niin. Ei muuta kun kirjaa tulille ;)No jos mä kaikki tappouhkaukset ja muut paskat laittais julki, niin olishan siinä paljastuksia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No niin. Ei muuta kun kirjaa tulille ;)No jos mä kaikki tappouhkaukset ja muut paskat laittais julki, niin olishan siinä paljastuksia.
Kyllähän tästä 17 vuoden taivaleesta on tullut iso osa elämää ja edelleen jatkuu. Median tuottaminen on tullut kivaksi hommaksi ja tuon Twitchin kasvattaminen niin isoksi, että voin alkaa tekemään isommassa tilassa vieraiden kanssa podcastit livenä, olisi tavoitteena seuraavaksi. Eli Joe Roganin tapainen setti pystyyn jonnekin.Taitaa tää Mike sullekin olla eräänlainen elämäntyö mikä on menestynyt varsin hyvin.
ja tuon Twitchin kasvattaminen niin isoksi, että voin alkaa tekemään isommassa tilassa vieraiden kanssa podcastit livenä, olisi tavoitteena seuraavaksi. Eli Joe Roganin tapainen setti pystyyn jonnekin.
Meinaat että koska ilmasto on muuttunut molempiin suuntiin sekaisin, se on argumentti ilmastonmuutosta vastaan?No mites esim. 2015 kesä, kun tuli suunnilleen uudet lumet ennen kuin edelliset ehti kunnolla sulaa? Tämä kesä on selvästi tilastollinen poikkeama.
Ei ole vielä, onneksi autokuume meni ohi. Ajattelin ootella seuraavaa S3:sta.Onko rs3:sta löytyny?
Panostin latteisiin ja striimaan niin perkeleen usein. Sit vastaan kaikille aktiivisesti kokoajan.Mitäs sulla Mike tän twitchin kanssa kävi, kun ilmeisimmin ottanut tuulta alleen? Viimeisin meinaan mitä itte muistan lukeneeni oli se, että olit jättämässä koko twitchin kun katsojamäärät oli niin pienet?
Vai muistanko ihan omiani?
Panostin latteisiin ja striimaan niin perkeleen usein. Sit vastaan kaikille aktiivisesti kokoajan.
Ei ole vielä, onneksi autokuume meni ohi. Ajattelin ootella seuraavaa S3:sta.
Vaihda merkkiä ihan kokemuksen ja vaihtelun vuoksi,![]()
Twitchin partneriksi pääsevät 3 vaatimusta täyttyy parin päivän sisään. Haastavin on ollut 30 päivän aikana keksimääräiset 75 katsojaa / striimi ja se menee nyt rikki. Sitten mun ei tartte enää välittää millon striimaan ja mitä striimaan, ollut todella ärsyttävää tuijottaa sitä mittaria striimeissä. Kun sen kerran saa, niin ei tartte enää sitten jatkossa sitä ihmetellä. Partnerin statusta tuskin vielä saa, tai saako koskaan kun ei pelaa pääsääntöisesti, mutta sitten mun ei tartte tosiaankaan niin kytätä aina millon teen, koska olen skipannut lähes kokonaan päivällä tehdyt enkä ole päässyt striimaamaan niille, jotka pääsevät vain päivällä katsomaan.Mä tykkään niistä pelistreameistä, mut ei niissä oikein oo katsojia. Eikä kyllä paljon katsottavaakaan.