Mikään pakko niitä ulkotöitä ei ole tehdä. Ammatinvalintakysymys.
Josta päästäänkin siihen, että juuri mistään ei saa valittaa. Suurin osa asioista kun on valintakysymyksiä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikään pakko niitä ulkotöitä ei ole tehdä. Ammatinvalintakysymys.
Tuo yksikko mun postaamassa kuvassa on sisalla (ei ulkona) ja poistoilmaputki menee ikkunan rakoon eika sita edes nae ulkoa. Tarvitset vaikkapa jeesusteippia, ikkunan asennupala tulee laitteen mukana joka on muovia ja sita leikataan sopivaksi vaikkapa puukolla. Muutamassa minuutissa asennettu ja huone viilea. Jos on superkyyla isannoitsija niin laittaa vaikka jonkun ritilan tuohon niin ei edes nae sita putken paata vaikka kuinka tiiraisi. Ei oo vaikeeta, suosittelen.
aurinko porottaa isoihin ikkunoihin klo.12- auringon laskuun ja jäähdytys käy aika kovilla ku ikkunat hehkuu. Täytyy ens kesäks lyödä kalvot ikkunoihin.
Vaaralliset signaalit ulkoavaruudesta myös jää silloin ulkopuolelle.Juu foliota vaikka ikkunoihin, ja ehdottomasti ulkopuolelle. Kummasti viilenee kamppa.
Onko mahdollista laittaa mitään kunnolla varjostavaa? Esim markiisit tai vastaat. Sitten ei paiste tule sinne ikkunan pinnalle asti. Tietty puita istuttamallakin ehtii varmaan saada varjoa seuraavaan helleaaltoon mennessäJuu, tiedän laitteen ja tuollaisenhan saa kerrostaloon laittaa jos haluaa koska on sisällä kämpässä. Minä puhuin koko ajan normi ilmalämpöpumpusta jossa sisä- ja ulkoyksikkö.
Itse asun nykyään omakotitalossa ja on ilmalämpöpumppu. Nyt meinaa ongelmana olla iso ikkunapinta-ala ja aurinko porottaa isoihin ikkunoihin klo.12- auringon laskuun ja jäähdytys käy aika kovilla ku ikkunat hehkuu. Täytyy ens kesäks lyödä kalvot ikkunoihin.
En ole, jotenkin tuntuu hölmöltä idealta omalla kohdalla ja mitä tästä nyt edes kirjoitettua saisi.Oletko ajatellut elämäkerran kirjoittamista? Tai kirjoituttamista jollain. Olet kuitenkin Pakkotoiston avulla saavuttanut ja vaikuttanut ihmisiin enemmän kuin keskiverto-Jamppa.
En ole, jotenkin tuntuu hölmöltä idealta omalla kohdalla ja mitä tästä nyt edes kirjoitettua saisi.