Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Huhhuh:wtf:

Tarkoitatko tuolla tummentamallani alueella sitä että ne käy täällä kopioimassa sun sanomiset jonnekkin ja sitten ringissä ihmettelevät että "mike sano sitä ja tätä, mitäs me tähän nyt keksittäis"?
Juuri näin, psykologit vois varmaan aika pian veivaa jonkun pätevän diagnoosin näille veijareille. Valmista kamaa alkavat olemaan.

Ei mitään rankempaa joo.

Suosituksi, millä tapaa tässä nyt suosittu ollaan jos jätetään pois nuo perskärpäset muilla saiteilla? Mä en törmää mihinkään suosion ilmiöihin päivittäisessä elämässä, en sitten pätkääkään.
Jees.. hyvä ettei oo ollut mitään rankempaa, itsellään on 9-vuoden kokemus kiusaamisesta mut se siitä. Tuli vaan mieleen kysyä tuosta että onko kiusattu ja lähtikö mahdollisesti siitä tuo bodaus harrastus. No oothan sie aika suosittu kun tässäkin on jo lähempänä 400 sivua näitä kysymyksiä sulle tullut:) Ja jotenkin veikkaan että oot IRL suosittu kanssa. Vaiktutat vaan suositulta heh

Oot tehnyt hyvää työtä tämän foorumin moderaattorina. Keskustelut ovat ainakin pysyneet aika siisteinä. Kiitos siitä, on ollut mukavaa lueskella kun ei ensimmäiset 10 sivua oo paskanjauhantaa kuten jollain muilla foorumeilla.

Joo mut eipä tässä muuta. Hyvää yötä vaan ja kiitos vastauksesta!

IRL en kyllä eroa kadulla mitenkään muista, eikä mitään suosioon viittaavaa ole. (oon kyllä pari kertaa ollut telkkarissa, eli oon niinQ melkein superjulkkis, mut en kuiteskaa)

Kiitos(forumin moderointi) kuuluu vahvasti myös kaikille varsinaisille moderaattoreille, jotka yhtälailla moderoi täällä. Samoin aktiiviset palstalaiset painelevat hämmästyttävän hyvällä prosentilla tuota "report bad post" nappulaa. Sieltä ei kovinkaan montaa turhaa painallusta tule kuukausittain, joka on suoranainen ihme.

Ajoin muuten kerran kokonaan höylällä parran pois, siis ei jäänyt mitään, voi jumalauta, en ole ikinä näyttänyt niin urpolta ja se on urpoa se jos tätä urpommaksi menee. Vittu ei kehdannut ulos mennä ja silloinen muijakin nauroi, itku meinasi päästä. Sen jälkeen olen aina pitänyt lievää George Michael homosänkeä.

Nyt näyttää että kaikki on lähteny? Liekkö oli pöhöposkilla vaikutusta? :D

Kukas on kyseessä? Nyt ei auennut.

Toi youtube filmi on poistettu, siis puheista päätellen, onks marius pudzianowski alkanu
tappelee?

Kyssäreitä:
1. Osaatko laittaa ruokaa ja väännätkö sitä usein?
2. Jos pakkis menis nurin ja ois ihan pakko kouluttautua, mitä alaa lähtisit lukemaan?
3. Fanitatko ketään suomalaista kuvaajaa?
4. Visuaalisesti vaikuttavin leffa?
5. Julkimo jonka kanssa haluaisit juoda kahvit?
6. Minkä kamppailulajin kurssille menisit jos pakko olisi?
7. Tuleeko kuusta kämppään?
8. Mitä autiosaarelle messiin?
9. Mitä näet kuvassa:
Rorschach_blot_01.jpg

10. Tuleeko pyhimyksen fotot julki joskus?

Back
Ylös Bottom