Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

:kuvia:

Ei helvetti, nyt niitä:kuvia:

No perkele, on niin curlyt, että päivän aikana ne alkaa aaltoilemaan vaikka parturista lähdin, niin oli ihan suora lahna. Voi helvetin kuustoista.

Liitteet

• curly.webp
    curly.webp
    53,5 KB · Katsottu: 1 714
Kannattaa olla ylpeä noista kiharoista. Monella sellasia ei luonnostaan kasva. Mulla tais olla ihan skidinä ja sitten syystä tai toisesta hävisivät. Mutta toisaalta, kaljuksi taidan vetää seuraavaksikin...

Suosittelen muuten tätä geeliä kaikille. Aivan loistavaa matskua, ostelen Vilmalta aina tätä.

wax-works-by-paul-mitchell-1073293.jpg

Ajoin muuten kerran kokonaan höylällä parran pois, siis ei jäänyt mitään, voi jumalauta, en ole ikinä näyttänyt niin urpolta ja se on urpoa se jos tätä urpommaksi menee. Vittu ei kehdannut ulos mennä ja silloinen muijakin nauroi, itku meinasi päästä. Sen jälkeen olen aina pitänyt lievää George Michael homosänkeä.

Repesin, Neuvostoliitto:lol2:

Vahaa sen olla pitää, geelit on landeille. Loppusilauksena hieman hiuslakkaa pitämään koko komeuden kasassa. Ehkä vähän glitteriä hiusten kärkiin ja avot!

Aattelin jotain kysyy kun tätä oon nyt selaillu joku tunnin :D ehkä jopa vähän enemmän, hyvää tekstiä!!

1.Pidätko jääkiekosta?
2.Mitä seuraa kannatat sm-liigassa?
3.Mieluisin urheilulaji mitä seuraisit telkkarista?
4.Sun painos nyt?
5.Paljon söit prodee päivässä sillon kun treenasit kovaa?
6.Ootko käyny Hulkin kaa ikinä salilla?
7.Millä salilla käyt nyt?
8.Sun mielestä paras palautusjuoma?
9.Rahka vai Reajuusto?
10.Mitä teet huomenna? (mikäköhän tää oli)
11.Millon lähet puntille?
12.Ootko ikinä miettiny oman kuntosalin perustamista?
13.Jos oot niin kerros mitä aattelit nimeks ja mihin ajattelit sijottaa salin?
14.Mitä muuttaisit täs maassa jos saisit?
15.Mitä teet vapaa-aikanasi?

Tässä muuta erittäin tiukka kysymys :D:D Vastaile kun kerkeet!

Tällä sivustolla ihan siistejä shoppauksia ohjeita http://www.photoshoplady.com/photoshop-tutorial/category/photo-effect/. Erityisesti tuo kuvasta patsaaksi tehty(Turn Your Image into Statue) on siisti, olisiko siis mahdollista saada sinulta samanlainen prokkis, tekisit jostain bodarista, joka poseeraa tuollaisen patsaan? Muitakin hyviä shoppaus tyylejä tuolla on.

edit. varsinkin jos tekis patsas kuvan siten että malli poseerais semmoisella paikalla missä voisi olla oikea patsas ja siten näyttäsi aidommalta.

Aattelin jotain kysyy kun tätä oon nyt selaillu joku tunnin :D ehkä jopa vähän enemmän, hyvää tekstiä!!

1.Pidätko jääkiekosta?
2.Mitä seuraa kannatat sm-liigassa?
3.Mieluisin urheilulaji mitä seuraisit telkkarista?
4.Sun painos nyt?
5.Paljon söit prodee päivässä sillon kun treenasit kovaa?
6.Ootko käyny Hulkin kaa ikinä salilla?
7.Millä salilla käyt nyt?
8.Sun mielestä paras palautusjuoma?
9.Rahka vai Reajuusto?
10.Mitä teet huomenna? (mikäköhän tää oli)
11.Millon lähet puntille?
12.Ootko ikinä miettiny oman kuntosalin perustamista?
13.Jos oot niin kerros mitä aattelit nimeks ja mihin ajattelit sijottaa salin?
14.Mitä muuttaisit täs maassa jos saisit?
15.Mitä teet vapaa-aikanasi?

Tässä muuta erittäin tiukka kysymys :D:D Vastaile kun kerkeet!
1. Seuraan aina MM skabat ja Olympialaiset. SM-liigan seuraamisen lopetin joskus 90 luvulla.
2. Ilves
3. Ammattiskedetystä olisi kiva katsella, skedettelin aikanaan 3 vuotta, kivaa oli.
4. En ole käynyt vaa-alla, peilistä päätellen edelleen 100kg.
5. 250-300 gemmiä.
6. En ole treenannut Hulkin kanssa koskaan, en olisi omalla hermotuksella pysynyt perässä. Muutoin kyllä Hulkin kanssa salilla olen jubaillut, kerran jopa ihan muusta kuin treenaamisesta.
7. Jos nyt tätä käymiseksi voi sanoa, niin City gymillä 2 treeniä viikossa akkojen painoilla, ei kiinnosta.
8. Semmoinen, jossa on enemmän hiilaria kuin prodea
9. Rahka
10. Varmaan käydään tutuilla kylässä.
11. Ens viikolla varmaan pitäis taas mennä.
12. No en ainakaan tosissani, hullujen hommaa.
13. Lahteen NGV-Center olis kova sana.
14. Tasavero 20% kiitoksia, tänne kaksi kappaletta.
15. Töitä.

Tällä sivustolla ihan siistejä shoppauksia ohjeita http://www.photoshoplady.com/photoshop-tutorial/category/photo-effect/. Erityisesti tuo kuvasta patsaaksi tehty(Turn Your Image into Statue) on siisti, olisiko siis mahdollista saada sinulta samanlainen prokkis, tekisit jostain bodarista, joka poseeraa tuollaisen patsaan? Muitakin hyviä shoppaus tyylejä tuolla on.

edit. varsinkin jos tekis patsas kuvan siten että malli poseerais semmoisella paikalla missä voisi olla oikea patsas ja siten näyttäsi aidommalta.
Joskus olen miettinyt maskeerausta ja sitten kuvaisi hautuumaan erikseen ja shoppaisi mallin sinne studiokuvista, voisi olla aika iskevän näköinen oikeassa auringonvalossa.

Olen yrittänyt kolmena aikaisempana vuotena päästä kuvaamaan Tuskaan, mutta en ole päässyt. Joten lopetin yrittämästä.
Tuska-festarin takana on samoja jätkiä jotka pyörittävät aiemmin valokuvaamasi Before The Dawn -yhtyeen levylafkaa (Stay Heavy). En tiedä onko tästä tiedosta apua, mutta tuskin haittaakaan.

Back
Ylös Bottom