Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
"Joskus tuntuu, että juuri sinunlaisesi ihmiset eivät näe sitä, miten se jatkuva itsensä esilletuominen ympärillä oleviasi vituttaa. Ja kun, et edes sitä itse tajua."
Lisää puskee...
Vittu, pitäisköhän soittaa tonne, mitä veikkaatte, vastaako?
Aikamoista, meikä on jotenkin niin vitun provosoiva jätkä, että saan jopa jo suoria tekstiviestejä.
Tässä juuri tullut:
"Mike. Vaikka kuulemma olet loisto kuvaaja niin ehkä maailman itserakkain. Asia, joka ylen pakonomaista, kun huono itsetunto. Kaipaat jatkuvaa ihailua. T metallimiehen tyttöystävä"
Varsin erikoista, mahtaa ottaa päähän oikein urakalla kun oikein tekstari piti laittaa.
Enkä tiedä kuka tuo on, koskaan edes jutellut varmaan.
"Joskus tuntuu, että juuri sinunlaisesi ihmiset eivät näe sitä, miten se jatkuva itsensä esilletuominen ympärillä oleviasi vituttaa. Ja kun, et edes sitä itse tajua."
Lisää puskee...
Vittu, pitäisköhän soittaa tonne, mitä veikkaatte, vastaako?
Aika asiatonta, ei noin leijaa voi ollakaa :lol2:Mun tutut ovat kuulemma hänelle soittaneet, että mulla on kuvia facebookissa ja netissä.
Ootko kokeillu Finderilla etsiä numerolle omistajaa ?Ei kertonut.
Kapea penkki, scott hauis, pushdown, hauis tangolla, ranskalainen, hauis kässäreillä.Minkäslaiselta treenisi näyttävät nyt tumppujen osalta?
Koitin, ei löytynyt.Ootko kokeillu Finderilla etsiä numerolle omistajaa ?
Jenkeistä devianartista.On kyllä helvetin siisti toi taulu, minkä oot tilannu!