Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Koskas noita uusia pakkiksen paitoja on saatavana?
Ja mihin ne tulevat myyntiin on hieman siistin näkösiä meinaan :D

"Joskus tuntuu, että juuri sinunlaisesi ihmiset eivät näe sitä, miten se jatkuva itsensä esilletuominen ympärillä oleviasi vituttaa. Ja kun, et edes sitä itse tajua."

Lisää puskee...

Vittu, pitäisköhän soittaa tonne, mitä veikkaatte, vastaako?

Vaikka tekstaria laittaa niin ei ole pokkaa vastata :D

Aikamoista, meikä on jotenkin niin vitun provosoiva jätkä, että saan jopa jo suoria tekstiviestejä.

Tässä juuri tullut:

"Mike. Vaikka kuulemma olet loisto kuvaaja niin ehkä maailman itserakkain. Asia, joka ylen pakonomaista, kun huono itsetunto. Kaipaat jatkuvaa ihailua. T metallimiehen tyttöystävä"

Varsin erikoista, mahtaa ottaa päähän oikein urakalla kun oikein tekstari piti laittaa.

Enkä tiedä kuka tuo on, koskaan edes jutellut varmaan.

Metallimiehen tyttöystävä, LOL! =)

"Joskus tuntuu, että juuri sinunlaisesi ihmiset eivät näe sitä, miten se jatkuva itsensä esilletuominen ympärillä oleviasi vituttaa. Ja kun, et edes sitä itse tajua."

Lisää puskee...

Vittu, pitäisköhän soittaa tonne, mitä veikkaatte, vastaako?

Soita ihmeessä. Sano, että juttelette asiasta enemmän kasvotusten, jos häntä noin paljon ottaa pattiin sinun olemassa olosi.:D

Kummiskin suoli24:sen onko-mike-homo? tjsp. thredin elämäänsä kyllästynyt lukija/kirjoittelija, joka siellä tekstailee :D

Mun tutut ovat kuulemma hänelle soittaneet, että mulla on kuvia facebookissa ja netissä.
Aika asiatonta, ei noin leijaa voi ollakaa :lol2:

Ettei ois tämä tekstiviestihenkilö Mikeen ihastunut (pissis?) ja kun ei ole saanut vastakaikua, niin Mike onkin itserakas. Elämä on kovaa.

On kyllä helvetin siisti toi taulu, minkä oot tilannu!

" Julkkis " status on noussut pykälällä.

Nyt on jo oma stalkkeri :)

Emmä nyt toki edes tiedä mitä muita olis mutta kai sä alat oleen jo aika iso " underground " julkkis. Siis silleen että et näy missään lehdissä tai teeveessä tjms. Kuitenkin omalla nimellä teet juttuasi.

Kysymys:

Mitä mieltä Mike oot ns hyväntekeväisyysjärjestöistä kuten greenpeace, amnesty, wwf, oikeutta eläimille yms?

Lahjoitatko säännöllisesti jollekkin tällaiselle järjestölle?

Mitä mieltä oot niiden tavasta hankkia lahjoittajia feissareiden avulla? Jäätkö koskaan juttelemaan feissareille vai painatko vaan ohi?

Back
Ylös Bottom