Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Menen valistamaan kujalla olevia lekureita roinasta, eli miten paatunutta käyttäjää pitäisi valistaa sanojen "kuolema, syöpä, impotenssi, raivokohtaukset" jne sijaan.

Tää on hyvä pointti, joka pätee lähes kaikkien lääkeaineiden tai esim "nautintoaineiden" käyttöön.
En tiedä, mikä sitten on se oikea tapa. En ainakaan itse perustanut paljoa jollekin koulujen huume- tai alkoholivalistukselle, kun asioista oli puhumassa hyväkuntoinen poliisi tai sosiaalitantta. Täysin toisenlaisen kuvan sai vierailulla vankilaan, missä alan miehet puhuivat omasta elämästään.
Mutta... Hienoa, että joku puhuu asioista.

Voi helevata että on hieno takki!! Ootko jostain kirpparilta löytäny ton? Eihän noita varmaankaan ole uudestaan alettu valmistamaan?

Mulla samanlainen mutta toppaliivinä... Jos tuollaisen jossain näkisin myynnissä niin ostaisin melkein hinnalla millä hyvänsä...

Voi helevata että on hieno takki!! Ootko jostain kirpparilta löytäny ton? Eihän noita varmaankaan ole uudestaan alettu valmistamaan?

Mulla samanlainen mutta toppaliivinä... Jos tuollaisen jossain näkisin myynnissä niin ostaisin melkein hinnalla millä hyvänsä...
Naapurilla on samantyylinen ja olen etsinyt joka paikasta, ei löydy kun ei enää duunata. UFF liikkeestä siis vahingossa löysin ja aion bongaa lisää näitä.

Aikanaan kun muutit Mansesta Helsinkiin niin muutitko nimenomaan parempien bisnesmahdollisuuksien perässä? Oliko selkeät suunnitelmat valokuvaamisen ja pakkotoiston tulevaisuuden suhteen jo silloin mielessä? Kiinnostaa kovasti, sillä olet päässyt mielestäni kunnioitettavan paljon eteenpäin työnsaralla siitä, kun suhun ensikertaa törmäsin muistaakseni vuonna 2004 ja uraa oli siihen mennessä luotu lähinnä ravintolan ovea asiakkaille avaten :)

Teetin huvikseni slim fit kokoisia Pakkiksen retroja t-paitoja. S,M ja L tulee storeen huomenna.

Mulla päällä tässä S-koko.

Teen kaikkia häröjä t-paitoja pakkisen nimissä jatkossa.
Slim fit-mallin t-paidat rokkaa. Joutuu melkein ostamaan jos tulee sopivan nättejä myyntiin!

Naapurilla on samantyylinen ja olen etsinyt joka paikasta, ei löydy kun ei enää duunata. UFF liikkeestä siis vahingossa löysin ja aion bongaa lisää näitä.

Retrokamoilla on netissäki putiikkeja. Semmonen härskin sininen ja pirusti kukitettu havaijipaita on kans aika hieno. Ite sain semmosen isän kaapista. Se on niin mauttoman näkönen henkarilla mutta päällä iskeekin hienosti.

Aikanaan kun muutit Mansesta Helsinkiin niin muutitko nimenomaan parempien bisnesmahdollisuuksien perässä? Oliko selkeät suunnitelmat valokuvaamisen ja pakkotoiston tulevaisuuden suhteen jo silloin mielessä? Kiinnostaa kovasti, sillä olet päässyt mielestäni kunnioitettavan paljon eteenpäin työnsaralla siitä, kun suhun ensikertaa törmäsin muistaakseni vuonna 2004 ja uraa oli siihen mennessä luotu lähinnä ravintolan ovea asiakkaille avaten :)
Stadiin muutto tuli duunin perässä ja oli ollut pitkään haaveena muutto pääkaupunkiin. Katselin aina kateellisena stadin kaduilla dallaavia ihmisiä, kun tiesin, että asuvat tässä siistissä kaupungissa. Vuokra-asuntoja katsottiin vesi kielellä ja nyt sitten omistuksessa 00100 alueen asunto, joten kivasti tuli haaveista totta. Nyt katselen Tukholmaan päin, toivottavasti pääsen sinne muuttamaan joskus.

Valokuvausta harrastelin ihan vain huvikseni pienellä pokkarilla Mansessa hautausmaalla. Tässä muutamia aluajan kuvia, joita ottelin.

yksin.webp

two.webp

stick.webp

angel.webp

fresh.webp

music1.webp

sadness.webp

Oisko Maikilla suositella jotain kosteusvoidetta, jolla saisi oikeasti MATTApinnan iholle ja jotain gutaa kasvovettä? thanks
No huomasin tuossa yksi päivä kun sain testeriksi Helena Rubinsteinin päivävoiteen, että "creme" tyyliset evemmän vahamaiset kasvovoiteet jättävät mattaisemman fiiliksen naamariin kuin varsinaiset voiteet.

Pistinkin tilaukseen Shiseidolta vastaavan ja sen pitäisi saapua ihan näinä päivinä. Kasvovetenä mulla on Shiseidon vesi.

No huomasin tuossa yksi päivä kun sain testeriksi Helena Rubinsteinin päivävoiteen, että "creme" tyyliset evemmän vahamaiset kasvovoiteet jättävät mattaisemman fiiliksen naamariin kuin varsinaiset voiteet.

Pistinkin tilaukseen Shiseidolta vastaavan ja sen pitäisi saapua ihan näinä päivinä. Kasvovetenä mulla on Shiseidon vesi.

Jos nyt haluaa pitää ihon hyvässä kunnossa / iho on huonossa kunnossa - näihin tietty hieman eri kamat.
Itse olen tykästynyt Vichyn Homme -sarjaan, sieltä löytyy erinomainen mattapinnan antava puhdistava kosteusvoide päiväksi. Sitten kasvovettä ja yövoidetta (talineritystä rauhoittamaan) voi täydentaa Vichyn akkojen sarjan tuotteilla.
Yliopiston apteekeista saa Vichyn Homme -vihkosia, jossa selitetään ainakin omasta mielestäni mielenkiintoisesti miehen ihon erot naisen ihoon.
Vichyä löytyy siis ihan siitä jopa Siwan naapuriapteekista laastarien vierestä; ei tartte lähteä Brasiliasta tilailemaan.
On ihotautilääkäreiden testaamat jne.

Puhun omalta osaltani siis ongelmaihon kannalta, en niinkään ihon kunnossapidon.

Millä on hyvä levittää kasvovettä? Mä oon käyttäny aina vanulappuja, mutta tuntuu että niihin pitää läträtä litratolkulla tota vettä, että siitä tarttuu jotain ihollekkin..:D

Millä on hyvä levittää kasvovettä? Mä oon käyttäny aina vanulappuja, mutta tuntuu että niihin pitää läträtä litratolkulla tota vettä, että siitä tarttuu jotain ihollekkin..:D
Parran aluetta ei kandee vanulapuilla vetää, koska silloin siitä irtoaa palasia. Vetelen itse muualta vanulapuilla ja sitten käsin parran alueen ja kaulan.

Parran aluetta ei kandee vanulapuilla vetää, koska silloin siitä irtoaa palasia. Vetelen itse muualta vanulapuilla ja sitten käsin parran alueen ja kaulan.
Pitää kokeilla näin. Kauan sulla suurinpiirtein kestää yks Shiseidon pullo? Vedätkö sillä aamuin ja illoin?

esitän nyt kysymyksiä vaikka mun ei koskaan pitänytkään, mut en oikein tiennyt mistä tiedustelisin :)

AI niin ensinnäkin henk. koht tykkään noista sun "banaanikuvista" tuossa yläpuolella enemmän kun noista testopläjäyskuvista. Myös tuo raskaanaoleva nainen kuva oli mukavan erilianen :) Hauska nähdä tuota "herkkää runosielukuvaamistakin" :D

Kysymyksiä

1. Mitä olet koulutukseltasi?

2. Oot avoimesti kertoinut roinaamisesta. Kaduttaako, miksi?

3. Kisailitko roinailuaikoina? Jos niin millä alalla?

4. Mitkä oli realistiset tulosparannukset?

5. Kuvaat paljon kehonrakentajia, fitnesstyttöjä ja malleja - MUTTA MISSÄ OVAT KAIKKI VOIMANOSTAJAT!? siellähän on kasapäin upea runkoisia miehiä ja naisia. ja voimanostajat usein eivät ole offilla vaan aina kisakireenä (jos nyt ei puhuta raskaista painoluokista)

Uusimmassa SVNL:n lehdessä olit kuvannut kansikuvat ja muutaman muunkin sinne keskiaukeemalle. Pidin niistäkin. Hienoja kuvia.

6. Ootko koskaan haaveillu tai ootko jopa järkännyt näyttelyjä tai onko haaveesi oma galleria? Vai onko kuvien napsiminen nykyään 'vain työtä'

Nauhota Mike se huominen jutustelu lekureittes kanssa, ois oikeesti mielekiintosta kuulla :) Iphone taskussa nauhottamaan ja jakoon, veikkaan etten oo ainoa joka haluais kuulla mitä sanottavaa sullon roinasta ja lekureitten vastaväitteet

Back
Ylös Bottom