Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

Vtu ku ei osaa snäppii käyttää.. en löytänyt Miken snäpistä tota videoo, tai sit se on poistettu.
Ois ollu jees nähdä se, ei kovin korkeella oo oma arvostus kyseistä herraa kohtaan..

Parempi, että sitten keskustellaan muualla. Tosin Pakkotoistolla on yleensä kannustavaa keskustelua, se erotus siinä on. Muualla ei ole mitään muuta kuin paskaa, aivan kaikesta käännetään paskaa. Ja se on tarpeetonta täällä kun sille on paikkansa.

Kävin selailemassa y-laudalla ja olihan karmea kokemus. Ei sovellu minun luonteelle päkääkään.
Pakkotoisto on palvellut minua hyvin. Jos keskustelu on mennyt liian levottomaksi/asiattomaksi, niin modet on hoitanut leiviskänsä hyvin. :)

Eiks kellään ole kokemuksia treenistä Tokiossa?

Vaihdossa olin jonkun aikaa ja aika heikkoahan se tarjonta siellä oli. Goldsi varmaan tokiossa itsessään suosituin, mutta helvetin kallis. Itse treenailin joko yliopiston kämäisellä pikkusalilla tai sitten Yokohama International Swimming Poolin salilla, joka olikin sitten ihan kunnolla varustettu voimailumesta. Kyllähän niitten sumopainijoittenkin jossain täytyy voimailla?

Vaihdossa olin jonkun aikaa ja aika heikkoahan se tarjonta siellä oli. Goldsi varmaan tokiossa itsessään suosituin, mutta helvetin kallis. Itse treenailin joko yliopiston kämäisellä pikkusalilla tai sitten Yokohama International Swimming Poolin salilla, joka olikin sitten ihan kunnolla varustettu voimailumesta. Kyllähän niitten sumopainijoittenkin jossain täytyy voimailla?

Voimaileeko sumopainijat? Epäilen että Mike ei paljoa saa irti sumo treeneissä bodauksen kannalta, hyvää videota siitä toki sais.

Tai en tiedä käykö sumopainijat sitten jossain muualla voimailemassa.

Mites Mike saada jalkatreeniin innostusta?

Treenaan tällä hetkellä kolmijakosella ohjelmalla. Selkä, hauis; reidet, pohkeet, vatsa; Rinta, olkapäät, ojentajat.

Mä rakastan selkätreeniä, tykkään rintatreenistä, mutta inhoan jalkatreeniä.

Tässä ei nyt ole kyse siitä että en haluaisi treenata kovaa. Treenannut about 20 vuotta on/off, mutta nyt viimeiset pari vuotta jalkatreeni tökkinyt.

Muut treenit sujuu mahtavasti, mutta perkele jalkatreeniin en kerta kaikkiaan vaan saa energiaa. Mikä avuksi?

Ei jumalauta mä olen toivoton, tapahtui jo toisen kerran tämä moka. Pakkis rullaa kolmella palvelimella ja se toimii niin, että siellä on saldoa jota pitää päivittää. Aina sitten kun alkaa hupenemaan, vippaan useiden kuukausien edestä sinne saldoa. Se sitten ilmoittelee mulle parin päivän välein asiallisesti, että saldoa jäljellä arviolta x päivää. Näitä ilmoituksia tulee sitä tiheemmin mitä saldo vähenee. Ja vaikka niitä ilmouksia tulee, niin joskus vain on niin vammainen, että sen unohtaa silti. Eilenkin piti mennä sitten viimein taas pistään lisää, niin eikös siinä joku häiriö tullut ja totta helvetissä unohtui. Kun ei tämmöistä sais unohtaa.

Mites Mike saada jalkatreeniin innostusta?

Treenaan tällä hetkellä kolmijakosella ohjelmalla. Selkä, hauis; reidet, pohkeet, vatsa; Rinta, olkapäät, ojentajat.

Mä rakastan selkätreeniä, tykkään rintatreenistä, mutta inhoan jalkatreeniä.

Tässä ei nyt ole kyse siitä että en haluaisi treenata kovaa. Treenannut about 20 vuotta on/off, mutta nyt viimeiset pari vuotta jalkatreeni tökkinyt.

Muut treenit sujuu mahtavasti, mutta perkele jalkatreeniin en kerta kaikkiaan vaan saa energiaa. Mikä avuksi?

Mä heitän kans oman vinkin. Jos aikaa niin jaa etu ja takareidet omille päiville. Yritin ite tehä etu ja takareiskoja samas treenis mut siit tuli sellasta pakkopullaa et en sit tehny ollenkaa. Jaettuna tulee lyhyempi treeni eikä niin raskas, nyt ei ees vituta tehä jalkoja.

Miksi kp:stä piti snappiin laittaa. Ei jengi ehdi (kaikki ketkä haluaa) nähdä sitä. Osa näkee, osa ei. Olis ollut kiva kuulla se juttu..
Eletään vuotta 2018 niin luulisi ihan jokaiselle olevan saatavilla kyseinen sovellus. Hyvä vaan, että eri kanavista voi valita ja seurata. Puhui Mike tuosta myös Instagramin puolella.

Ja tiedä sitten onko tuo sellainen aihe, jota välttämättä kannattaa mihinkään pysyvämpään mediaan (esim. Youtube) vuodattaa ja tallettaa.

Melkein olisi fiksuinta julkasta virallisesti tämä vuodatus kerran, kuin että nämä snäpit pyörivät satunnaisesti laudalla maailman tappiin asti. Kuitenkin ihan kaikki pysyy netissä, ihan sama minne sen lisää.

Back
Ylös Bottom