Kuvia pakkiksen Mikestä? Q&A

Meta title: 💥 Kuvia Pakkiksen Mikestä? – Q&A joka selvittää onko legenda lihaa, luuta vai pelkkää foorumimyyttiä

Meta description: Keskustelua PakkisMiken kuvista, taustoista ja yleisön kysymyksistä – kuka mies on ja mitä haluat tietää?**

No juuh, 200 gigaa maksaa 2,99 €/kk eli käytännössä ilmaista. Ja varmuuskopio on sen jälkeen käytännössä koko ajan ajan tasalla. Voit tiputtaa luurisi kirjaimellisesti mereen, käydä hakemassa uuden ja palauttaa _aivan kaiken_ suoraan pilvestä käyttöönoton yhteydessä.

Mites jos joskus vaihtaa toisen merkkiseen puhelimeen, ja vaikka pc:hen myös, niin saako tuolta simppelisti siirrettyä tavarat niihin?

Kyllä kelpais tännekkin, Itse vielä sitkuttelen tuolla iphone6:lla. Katotaa kauan kestää. Täl hetkel tosin akku jo siinä kunnossa että joutuu lataa vähintää kerra päiväs. Toki riippuu myös miten paljo sitä käyttää.
Iphoneen saa akun halvalla vaihdettua. Tuttuni vaihdatti jossain liikkeessä akun 5S:ään, maksoi töineen 35e. En muista liikkeen nimeä, mutta Helsingissä siis.

Akku on kuluva osa, ja se kannattaa vaihtaa parin vuoden välein. Moni pistää turhaan koko puhelimen vaihtoon akun väsyessä, vaikka muuten luuri potkisi vielä pitkäänkin.

Sulla kun noita kuulokkeita on ollut, niin oletko koskaan testannut Bosen QuietComfort 35?

https://www.bose.fi/fi_fi/products/headphones/over_ear_headphones/quietcomfort-35-wireless-ii.html
Vertaan nyt QC25:een kun mulla on sellaiset, niin ottaisin mieluummin JBL Everest v700 mitkä mulla myöskin on. Ne on halvemmat ja paremmat kuin Boset. Boset on kyllä mukavammat, mutta vaimennuksessa ja äänenlaadussa häviävät JBL:lle. Mukavuuserokin tulee esiin vasta jos niitä joutuu pitään monta tuntia.

Ootko Mike huomannut, että jotkut liitetyt kuvat (esim ig) aukeaa isona mustana tai valkoisena ”ruutuna” ja niistä ei pääse yli vaan selaus sekoaa siinä kohtaan. Näin on käynyt nyt jonkin aikaa ainakin kännykällä selatessa. Kännykkänä iPhone 6.

^^ Oon saman huomannut omalla omenalla iP7. Ainakin Toni Kohosen ketjussa aukeaa niin isoksi, ettei mitään järkeä. Eikä ainakaan selaimesta ole kiinni, tekee samaa niin chromella kuin safarilla.

IMG_0491.webp

^mulla ei tuu edes kuvaa vaan ruutu menee ihan mustaksi tai valkoiseksi. Kaikki mitä on kuvan jälkeen kirjoitettu jää lukematta, kun yli ei pääse.

Ootko Mike huomannut, että jotkut liitetyt kuvat (esim ig) aukeaa isona mustana tai valkoisena ”ruutuna” ja niistä ei pääse yli vaan selaus sekoaa siinä kohtaan. Näin on käynyt nyt jonkin aikaa ainakin kännykällä selatessa. Kännykkänä iPhone 6.

^^ Oon saman huomannut omalla omenalla iP7. Ainakin Toni Kohosen ketjussa aukeaa niin isoksi, ettei mitään järkeä. Eikä ainakaan selaimesta ole kiinni, tekee samaa niin chromella kuin safarilla.

katso liitettä 146349
^mulla ei tuu edes kuvaa vaan ruutu menee ihan mustaksi tai valkoiseksi. Kaikki mitä on kuvan jälkeen kirjoitettu jää lukematta, kun yli ei pääse.
Onko tässä nyt kyse kuvista, vai IG upotuksista? Täysin eri asia kuitenkin.
Vai bugaako kummatkin?

Selaimella nyt ei ole mitään väliä iOS:lla, koska kaikki on pakotettu samalle enginelle. Eli vika on selaimessa (Safarissa käytännössä), käytti mitä tahansa selainta.

Onko tässä nyt kyse kuvista, vai IG upotuksista? Täysin eri asia kuitenkin.
Vai bugaako kummatkin?

En ole muuten huomannut, mutta muutamissa ig upotuksissa. Eikä esiinny kaikissa upotuksissa, Toni Kohosen ketju / kuvat ainut mikä tulee mieleen.
Kuvissa taas käy niinpäin, että kun liittää kuvan täysikokoisena niin tietokoneella se valtaa koko näytön. Sit puhelimella se näyttää paremmalta, koska pienempi näyttö ja se mukautuu siihen kokoon. Esim tuorein kuva Markku Suonsivun ketjusta.

En ole muuten huomannut, mutta muutamissa ig upotuksissa. Eikä esiinny kaikissa upotuksissa, Toni Kohosen ketju / kuvat ainut mikä tulee mieleen.
Kuvissa taas käy niinpäin, että kun liittää kuvan täysikokoisena niin tietokoneella se valtaa koko näytön. Sit puhelimella se näyttää paremmalta, koska pienempi näyttö ja se mukautuu siihen kokoon. Esim tuorein kuva Markku Suonsivun ketjusta.
Mmm, mutta ilmeisesti IG upotukset kuitenkin vain niitä jotka "rikkoo" mobiilinäkymän tuolla selaimella.
Se taas ei oikein käy järkeen että osa tekee noin, ja osa ei. Tulee mieleen olisiko mahdollista että randomisti muu elementti sivulla aiheuttaa efektin. Esim. ketjun keskellä oleva mainos. Joskus aiemmin mainokset mm. rikkoneet esim. fontit tai jotain muuta. Toisella saman alustan foorumilla joku mainos mm. kaatoi tietyn selaimen. Eli nekin joskus onnistuu asioita rikkomaan.

Tuosta että kuva valtaa näytön koneella, niin joo toki kun 100% leveys ja näytön malli eri mobiili vs desktop. Luurilla landscapessa sitten sama efekti.
Kuvilla voisi toki ehkä olla ihan max width sääntö, ne voi kuitenkin halutessaan zoomata isommaksi.

Back
Ylös Bottom