Ihmisten laittaminen lokeroihin jonkun auton mukaan on ihan uskomattoman junttia.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No juuh, 200 gigaa maksaa 2,99 €/kk eli käytännössä ilmaista. Ja varmuuskopio on sen jälkeen käytännössä koko ajan ajan tasalla. Voit tiputtaa luurisi kirjaimellisesti mereen, käydä hakemassa uuden ja palauttaa _aivan kaiken_ suoraan pilvestä käyttöönoton yhteydessä.
Google ainakin antaa ohjeita tohon.Mites jos joskus vaihtaa toisen merkkiseen puhelimeen, ja vaikka pc:hen myös, niin saako tuolta simppelisti siirrettyä tavarat niihin?
Iphoneen saa akun halvalla vaihdettua. Tuttuni vaihdatti jossain liikkeessä akun 5S:ään, maksoi töineen 35e. En muista liikkeen nimeä, mutta Helsingissä siis.Kyllä kelpais tännekkin, Itse vielä sitkuttelen tuolla iphone6:lla. Katotaa kauan kestää. Täl hetkel tosin akku jo siinä kunnossa että joutuu lataa vähintää kerra päiväs. Toki riippuu myös miten paljo sitä käyttää.
En mä ihmisiä laittanut lokeroihin vaan auton.Ihmisten laittaminen lokeroihin jonkun auton mukaan on ihan uskomattoman junttia.
Olen monta kertaa, erinomainen soundi, tasapainoinen etenkin niissä kakkosissa, hinta korkeahko. Ostin silti pitkän tutkiskelun jälkeen V-Moda Crossfadet, jotka on just hyvät.Sulla kun noita kuulokkeita on ollut, niin oletko koskaan testannut Bosen QuietComfort 35?
https://www.bose.fi/fi_fi/products/headphones/over_ear_headphones/quietcomfort-35-wireless-ii.html
Vertaan nyt QC25:een kun mulla on sellaiset, niin ottaisin mieluummin JBL Everest v700 mitkä mulla myöskin on. Ne on halvemmat ja paremmat kuin Boset. Boset on kyllä mukavammat, mutta vaimennuksessa ja äänenlaadussa häviävät JBL:lle. Mukavuuserokin tulee esiin vasta jos niitä joutuu pitään monta tuntia.Sulla kun noita kuulokkeita on ollut, niin oletko koskaan testannut Bosen QuietComfort 35?
https://www.bose.fi/fi_fi/products/headphones/over_ear_headphones/quietcomfort-35-wireless-ii.html
Ootko Mike huomannut, että jotkut liitetyt kuvat (esim ig) aukeaa isona mustana tai valkoisena ”ruutuna” ja niistä ei pääse yli vaan selaus sekoaa siinä kohtaan. Näin on käynyt nyt jonkin aikaa ainakin kännykällä selatessa. Kännykkänä iPhone 6.
^^ Oon saman huomannut omalla omenalla iP7. Ainakin Toni Kohosen ketjussa aukeaa niin isoksi, ettei mitään järkeä. Eikä ainakaan selaimesta ole kiinni, tekee samaa niin chromella kuin safarilla.
katso liitettä 146349
Onko tässä nyt kyse kuvista, vai IG upotuksista? Täysin eri asia kuitenkin.^mulla ei tuu edes kuvaa vaan ruutu menee ihan mustaksi tai valkoiseksi. Kaikki mitä on kuvan jälkeen kirjoitettu jää lukematta, kun yli ei pääse.
Onko tässä nyt kyse kuvista, vai IG upotuksista? Täysin eri asia kuitenkin.
Vai bugaako kummatkin?
Mmm, mutta ilmeisesti IG upotukset kuitenkin vain niitä jotka "rikkoo" mobiilinäkymän tuolla selaimella.En ole muuten huomannut, mutta muutamissa ig upotuksissa. Eikä esiinny kaikissa upotuksissa, Toni Kohosen ketju / kuvat ainut mikä tulee mieleen.
Kuvissa taas käy niinpäin, että kun liittää kuvan täysikokoisena niin tietokoneella se valtaa koko näytön. Sit puhelimella se näyttää paremmalta, koska pienempi näyttö ja se mukautuu siihen kokoon. Esim tuorein kuva Markku Suonsivun ketjusta.