Parisen tuntia.olipa loistava video taasihan mielenkiinnosta kysyn, miten kauan menee sulla aikaa tuon kokoisen videon editointiin? i
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parisen tuntia.olipa loistava video taasihan mielenkiinnosta kysyn, miten kauan menee sulla aikaa tuon kokoisen videon editointiin? i
Siis 2 tuntia kun teet ton ylläolevan videon esim? Mulla ei oo ei minkään sortin hajua miten tollasta edes tehdään, mutta 2 tuntia, toki rahaa siitä saat, mutta en mä kyllä kauheesti ihmettele, miksi jollain muulla ei ole haluja noita videoita usein tuottaa.Parisen tuntia.
Toi kaks tuntia on aika lyhyt aika jos miettii että ammattitubettajat tekee editointitunteja yhen 10min videon otteen melkein jopa 10h tai enemmänkin. Mutta ymmärrän kyllä että jos siitä ei saa rahaa tai ei ole aikaa nii toi kaks tuntiaki on pitkä aika.Siis 2 tuntia kun teet ton ylläolevan videon esim? Mulla ei oo ei minkään sortin hajua miten tollasta edes tehdään, mutta 2 tuntia, toki rahaa siitä saat, mutta en mä kyllä kauheesti ihmettele, miksi jollain muulla ei ole haluja noita videoita usein tuottaa.
PVP parempaa, muuten samaa saatanan sahaamista. Levelit tulee nopsaan, nyt 18.Miken ekat mietteet Destiny 2:sta?
Färsaaret olis kova juttu.Onko mike sulla Euroopassa jotain paikkoja missä haluaisit käydä tai olet käyny ja voisit suositella?
Vähän enemmän etupään puolella painopiste mulla.Hienoa kyykkäämistä Mikeltä. Pidätkö painon kantapäillä vai keskellä jalkaa/kokojalalla? Itse olen aina pyrkinyt pitämään painon kantapäillä, mutta nyt olen törmännyt pariin youtubepätkään, joissa erityisesti painotetaan, että paino pitäisi olla suunnilleen jalan keskellä/koko jalalla.
Se oli läppä, en ole lopettanut.Uusimmassa Gymlogissa nyyssis mainitsi että oot lopettanu höyryttelemisen? Oletko ottanut mitään niksatuotetta korvaushoidoksi, vai ihan cold turkey? Itsellä höyryämisen lopettaminen menossa koska nää lakimuutokset sotki mukavan harrastuksen...
Ps. Kiitos kaikesta matskusta, melkeinpä kaikki on vuosien varrella tullut katseltua!
Mulla on 6mg vahvuista, johon sitten lisään makuaineita.Onko siinä höyryssä nikotiiniä vai onko vaa makuhöyryä?
Mulla on 6mg vahvuista, johon sitten lisään makuaineita.
Ei ole, sitä lisään vain hippasen ja olen sitten nyt lain muututtua tilannut kaikenlaisia makuja joista löytynyt ihan hyviäkin.Onko menthol edelleen ainoa?
En vähään aikaan. Killen kanssa vois toki käydä veivaamassa joku kerta.Oletko ajatellut tehdä taas uutta tampereen reissua wfc:lle?
Laitteita kun laitteita, se viikinkipunnerrus on semmoinen, ettei sitä kauhean usein missään nää syystäkin kun se on aika raskas kelkan osalta jo.Kun olet tuolla PTV:llä aika ahkeraan käynyt jumpilla, niin mikä on mieluisin lihasryhmä siellä työstettäväksi esim. laitteiden puolesta. Ja onko muutenkin joku noista HC-Gymin masiinoista muodostunut erityisen hyväksi laitteeksi sinulle?
Jumpat etenee ihan hyvin, olkapäihin saanut massaa ja reisiin. Paikat pysyy ehjinä, paitsi rinta nyt aina kiukuttelee sen loukkaantumisen takia. Ei siitä enää kalua tule.Mites miken treenit sujunu? Onks lihasta tullu lisää ja paikat säilyny ehjänä?
Laitteita kun laitteita, se viikinkipunnerrus on semmoinen, ettei sitä kauhean usein missään nää syystäkin kun se on aika raskas kelkan osalta jo.
Ok. No hyvä et saanu olkapäät ja reidet tulee. Ja siis rinta ilmottaa olostaan vieläkin? Pystyykö punnertaa raskailla?Laitteita kun laitteita, se viikinkipunnerrus on semmoinen, ettei sitä kauhean usein missään nää syystäkin kun se on aika raskas kelkan osalta jo.
Jumpat etenee ihan hyvin, olkapäihin saanut massaa ja reisiin. Paikat pysyy ehjinä, paitsi rinta nyt aina kiukuttelee sen loukkaantumisen takia. Ei siitä enää kalua tule.